11- Coincidence İçin Ön Hazırlık ★

62 13 23
                                    


Selamlar selamlar :)

Biliyorsunuz ki Coincidence için ikinci sezon planlarım var. Hatta daha önce de duyurduğum gibi ilkinin aksine XiuChen, KaiSoo, BaekYeol gibi hepsi klasik olan çiftlerin yerine hepsinin aykırı çiftler olmasını planlıyorum. 

Hatta yine daha önce duyurduğum gibi TaoLay yapmayı düşündüm. Bu çiftte aykırı veya beklenmeyen olacak tek şey Lay'in badboy olması olacak. Tao zaten TaoRis çiftinde fazlasıyla uke olduğu için çok da beklenmedik olmayacak. Bu nedenle çifti değiştirmeye karar verdim. Zaten TaoLay yazmak için bana ilham veren hiçbir şey yok.

Badboy yine Lay olarak kalabilir ama Chen'in yerine geçecek olan ukemiz için sizlerden fikir almak istiyorum. Hatta isterseniz Lay yerine de başla birini söyleyebilirsiniz. 

Tekrar kısaca fici nasıl yazacağımı söyleyeyim. Zaman, mekan ve olaylar farklı olacak. Ama ana hatlar itibariyle ilk sezon gibi olacak. Yani versiyon gibi düşünebiliriz.

İsterseniz ficin içindeki KaiSoo ve BaekYeol çiftleri yerine gelmesini istediğiniz veya iyi olur diye düşündüğünüz 'aykırı' çiftleri de belirtebilirsiniz.


NOT: Yasak Aşk'ın ikinci sezonunu yakın bir zamanda yazmaya başlayacağım. Coincidence 2 ondan sonra veya o devam ederken gelecek. Bilginize :)


JiahengWu ve Okurları ♥ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin