8- Yeni Bir Kitap/Proje ★

111 19 45
                                    


Bu fikir aklıma aylar önce gelmiş olmasına rağmen bir türlü yürürlüğe koyamamıştım. Hatta birkaç yazar kardeşime nasıl olur diye sorup fikirlerini aldım. Fakat öyle üç ay öncesinde kaldı. Ne zaman yapsam nasıl yapsam diye düşünüp durdum. Madem böyle bir kitap oluşturduk, size sormaktan daha iyi bir fikir de yok sanırım.

Bu fikre yeni bir kitap yazmaktan çok yeni bir proje gözüyle bakıyorum. Hepimizin dahil olacağı bir proje..

Şimdi detaylarıyla açıklamaya çalışacağım.

Bir kitap yazacağım. Yepyeni.. Ama bunu tek başıma yazmayacağım. Hepinizle birlikte oluşturacağız ve fazlasıyla da eğlenceli olacak.

Ben ana hatlarıyla bir konu belirleyeceğim. Hatta daha çok karakteri oluşturacağım da diyebiliriz. Belli olayları ve mekanları ayarlayıp sizlere sunacağım. Bölüm sonlarında da size belli süre verip soru soracağım.

Örneklerle açıklasam daha iyi olacak. Mesela fic için en başta sizlerle karakterleri belirleyeceğiz. EXO üyelerinin tamamı ve SHINee üyeleri seçildi diyelim. Benim ilerleyişimde sadece o üyeler kullanılacak.

Diyelim ki ilk bölümü yazdım ve bölüm boyunca Luhan çeşitli işlerle uğraştı. Tam bölümün sonunda birini gördü ve şok oldu. Tam bu noktada siz devreye gireceksiniz. Size bölüm sonu sorusunda Luhan'ın kimi görmüş olmasını istediğinizi soracağım. Hatta seçenekler vereceğim. Hepiniz bölümle ilgili yorumlarınızın sonuna parantez içinde cevabı yazacaksınız.

Diyelim ki gördüğü kişi Jongin oldu ve diğer bölümü de yaşadığı farklı olaylarla bitirdik. Bölüm sonunda Jongin'in eski sevgilisi mi yoksa çocukluk arkadaşı mı olmasını istediğinizi soracağım. Tabi şuan bu yazdıklarım tamamen uydurma. Farklı kişiler ve farklı konularla yazarım :)

Yani anlayacağınız bölüm sorunda size soracağım sorularla ficin tüm gidişatını siz belirleyeceksiniz. Bu fikri nereden bulduğumu da soracak olursanız hemen açıklayayım. Yıllar önce Elif'in Günlüğü diye bir dizi vardı. O dizide bölüm sonunda hep böyle sorular sorulurdu. Tabi ben de küçük olduğumdan pek bir hayrandım o diziye. Bir gün o diziyi hatırlamıştım ve yapılan bu şeyden ilham alarak böyle bir fic yazmanın hoş olacağını düşündüm.

Tabi Eylül ayından beri düşünüyor olmam da işin tuhaf yanı..

Bir de bu ficle ilgili şöyle bir şey belirledim. Mesela diyeceğim ki bölümler 4 günde bir gelecek. Bu durumda soruyu cevaplamanız için de size 2 gün süre vereceğim. O süreden sonra cevap verenlerinkini saymayacağım. Verdiğim süre içindeki yanıtları toplayıp hangisi daha fazlaysa ona göre bir sonraki bölümü yazacağım. (Bölümler daha sık da gelebilir.)

Bu fikir hakkındaki düşüncelerinizi söylerseniz çok çok çoook mutlu olurum :)

Sizce yapmalı mıyım?


JiahengWu ve Okurları ♥ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin