'Special' ANKET ♥

95 6 658
                                    

Bu kitabı çoktan kapattığımı, sadece özel durumlarda bölüm eklediğimi bazılarınız biliyorsunuz. Bu da benim için özel bir durumdu.

Genel bir nabız yoklama yapmam gerekiyordu. Bu yüzden sizler için bu soruları hazırladım. Şimdiden beni önemseyip de sorularımı yanıtlayan herkese çok teşekkür ederim.


❀JIA'NIN OKURLARI HAKKINDA BİLMEK İSTEDİKLERİ❀

1) Ficleri hangi bakış açısıyla okumayı seviyorsunuz?

İlahi bakış açısı mı hoşunuza gidiyor, yoksa karakterin kendi ağzından okurken mi olayların içine girebiliyorsunuz?


2) Herhangi bir çift takıntınız var mı? Varsa hangi çifte takıntılısını?


3) Çift konusunda sınır tanımayanlardansanız, en sevdiğiniz çiftler nelerdir?


4) Ağırlıkla hangi grubun ficlerini okuyorsunuz?


5) Farklı iki grubu birbiriyle shipliyor musunuz? Shipliyorsanız hangi gruplar/shipler?


6) Benim ficlerimin hepsini okudunuz mu? Kaç ficimi okudunuz?


7) Ficlerimin arasından en sevdiğiniz hangisiydi? Neden?


8) Hangi grubu yazmamı isterdiniz?


9) Yazdığım çiftler dışında, hangi çiftleri yazmamı isterdiniz? (Farklı gruplar dahil)


10) Yazdığım çiftlerden tekrar yazmamı istediğiniz var mı?


11) Bir ficimi, farklı çift kullanarak yeniden uyarlasaydım, hangisi olsun isterdiniz? Hangi çiftle?


12) Ne tür hikayeler seviyorsunuz? (Polisiye, okul, fantastik vb.)


13) Hikayenin kurgusuna ve ilhamına göre uzunluğu değişiklik gösterebiliyor. Siz hangisini daha çok seviyorsunuz? Günlük, texing, one shot, mini ficler, uzun soluklu ficler veya birkaç sezona kadar devam eden upuzun soluklu ficler?


14) Tanımadığınız bir grubun ficini okur musunuz? Neden?


15) Normal bir fic için, aşağıdaki ikisinden hangisini daha çok severek okursunuz? (Birine işaret bıraksanız yeterli.)

♥ Başından sonuna kadar çiftin birlikte olduğu bir fic okumak.

♥ Fic boyu süren kavuşma hikayelerini okumak.


16) Smut hakkında aşağıdakilerde hangisini düşünüyorsunuz? (Birine işaret bıraksanız yeterli.)

♥ Smut olmazsa olmazımdır.

♥ Smut olmasa da olur.

♥ Smut olmazsa daha iyi olur.


17) Ficlerde, hasta birinin iyileşme hikayesi, masum aşklar, başarı hikayeleri ve sağlam dostluklar yer alması sizin için önemli mi? Sizin için ne ifade ediyor?


18) Sevdiğiniz bir yazarın yazdığı her fici okuyor musunuz? Yoksa sevdiğiniz çiftleri yazan yazarları bulup, sadece sevdiğiniz çiftleri mi okuyorsunuz?


19) Fic yazarlarında en sevmediğiniz davranışlar nelerdir? Bugüne kadar kötü bir davranışa maruz kaldınız mı?


20) Ben ve ficlerim hakkında genel olarak ne düşünüyorsunuz? Ficlerimde sevdiğiniz veya sevmediğiniz şeyleri söyler misiniz?

JiahengWu ve Okurları ♥ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin