50- Beklemeler için.. ★

19 5 0
                                    


Bu yazıyı bilgi vermek ve düşüncelerimi aktarmak için yazıyorum.

Biliyorsunuz ki ben normalde hızlı yazarım ve bölümleri sık yayımlarım. Fakat bir iki tane ficimde ara verip daha sonra devam ettiğim oldu. Tıpkı Contradictious gibi.. Bunun sebebini açıklamak istiyorum.

İlham perilerim her zaman etrafımda fır dönüyor. Yani her saniye yazmaya hazır biriyim. İlham gelme sıkıntım olmasa da bazı ficler için özel durum olduğuna inanıyorum.

Her fic için her an ilham gelmez. İlham gelir ama o fici yazmak için gelmeyebilir. Güzel olmayacağını hissettiğim ve özel ilham beklediğim ficler oluyor.

Bunu Shipper ficimde de yaşamıştım. Bazı aksiliklerden dolayı ara vermiştim ve sonra da hemen dönüş yapamamıştım. Çünkü o fic için özel bir ilhama ihtiyacım vardı. Çok güzel olmasını istiyordum ve o an yazarsam içime sinmeyeceğini düşünüyordum.

Şimdi de Contradictious'a kısa bir süreliğine ara verdim mesela.. Çünkü yazarsam içime sinmeyecek ve kötü bir şeyler sunacağım.

Sizi beklettiğim her zaman için geçerli olan sebebim budur. O anki fic için özel ilham beklediğim ve içime sinecek bölüm yazacağıma inanmadığım için bir süreliğine bekletebiliyorum. Umarım anlatabilmişimdir :)

JiahengWu ve Okurları ♥ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin