Uzun zamandır beklenen bir fic hakkında duyuru yapmak istedim.
Geçen yaz biriyle fic yazacağım duyurusu yapmıştım. Kendisi dersleri ve diğer özel sebeplerinden dolayı gitmişti. Bu yüzden kurgum öylece elimde kalmıştı. Zaten sadece smut için bir yazar arıyordum.
Daha sonra aynı kurgumu anlattığım bir başkasıyla yazmaya karar verdik. Fakat kendisi ortadan kayboldu.
Şimdi ise aynı sorunu yine yaşadım. Kendisi insanlara değer vermediğini, doğal olarak beni de sevmediğini söyledi. Hal böyle olunca onunla da yazamayacağım için kurgum öylece kaldı.
Her yazar değişiminde kurguma farklı şeyler ekledim ve her seferinde de birlikte yazacağım kişinin isteği nedeniyle ana çifti de yan çifti de değiştirdim. Son haliyle Touch Me'nin tanıtımını da sizlerle paylaştım.
Öncelikle beklettiğim için çok özür dilerim. O fici böyle uzun zaman sonra devam etmek istemezdim. Ama yazarların bir türlü sadık kalmayışı nedeniyle böyle bir sorun oldu.
Şuan bir yazar arkadaşımla görüşüp duruyoruz. Kendisi kısa kısa smut sayılabilecek ufak tefek kısımlar yazıp yolladı. İsmini paylaşmamı istemeyen biri kendisi. Smut yazmayan ve bu fic için yazacağını söyleyen tatlış bir yazar. Bu yüzden yazdığı kısımları olabildiğince kendi yazım tarzıma, cümlelerime uygun düzenlemeler yaparak bölümlerin içineekleyeceğim.
Kurguda onun da isteği üzerine büyük ölçüde değişiklik yaptım. Olmasını istediğim bir kısmı iptal ettim. Belki ilk haliyle yazsaydım daha kötü olacaktı diye düşünüyorum. Umarım bu kez kazasız belasız yazıp bitirebiliriz.
Kısa bölümlerden oluşan ve çok uzun sürmeyen bir fic olmasını planlıyorum. Konuyu kısaca toparlayıp sizlere sunacağım.
Olan aksaklıklarda suçlu olmadığımı bilmenizi istiyorum ve beklettiğim için içtenlikle özür diliyorum ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JiahengWu ve Okurları ♥ ✓
AléatoireBu kitap size soracaklarım ve sizin bana sormanızı istediklerimle dolu olacak. Daha fazla iletişim halinde olacağız. Yani kısaca bu kitap, JiahengWu ve okurlarını daha fazla yakınlaştıracak :) Kütüphanenizde her daim tutmanızı, her yazdığıma b...