Aslında en kolay ortaya çıkan ficim diyebilirim. Ama bir o kadar da zor :)
Benim SeKai delisi olmadığımı da tanıyan tüm okurlarım bilir. Hatta en uzak olduğum çift diyebiliriz. Bu nedenle de öle aşırı bir hevesle başlamadım açıkçası.
Bir EXO konserinden Baekhyun'un yayınlanan fotoğrafları bana bu fikri verdi. KAI yazan taç ve SEHUN yazan toka taktığında ona kızmıştım.
"Bu ne böyle SeKai shipper gibi!" diye birazcık da söylenmiştim. Sonra da onun SeKai shipper olabileceğini düşündüm.
O fotoğraftan yola çıkarak not aldığım ve bir süre sonra da tanıtımını paylaştığım bir fic oldu. Hatta uzun bir süre herkesi nereye çeksem gidecek gibi yazdım. Çünkü çiftlerden emin değildim. Yazarkenki ruh halim nereye götürürse öyle yapmayı planlıyordum. Yadırganmaması ve kim kiminle olursa olsun benimsenebilmesi açısından birbirleriyle fazla yakınlaştırdım.
Açıkçası en başta Baekhyun'un eninde sonunda başarısız olacağına karar vermiştim. Baekhyun Chanyeol'e aşık olacaktı. Yani abartılı fan servisler ve onun ilgisi sonucu etkilenecekti ve BaekYeol yapacaktım. Soo ve Jongdae'yi geri getirip KaiSoo aşkını farklı işleyecektim. Yani o aldatmalar olmadan.. Hatta bir an TaeKai bile yapmayı düşünmüştüm. Ama SeKai yerine HunHan yapar, Baekhyun'a da bunu kabul ettiririm diyordum.
Tabi sonra hem X bir kardeşimin etkisiyle hem de olması gerekenin SeKai olarak devam etmesi olduğunu düşündüğümden çiftleri netleştirdim.
SeKai olmasına karar vermiş olsam da aklımı kurcalayan şeyler vardı. Bu nedenle hepsini yakınlaştırmaya devam ettim. Ne olursa olsun 25 bölümü geçemez sanıyordum. Ama okurların sevgisi ve yazdıkça yazasım gelmesi 46'ya kadar ilerlememe sebep oldu. Hatta sanırım sıkmamak adına erken bitirmeseydim aklımda en az 60 bölüm yapabilecek kadar şey vardı.
SeKai çiftine bu denli uzak biri olarak bu fici nasıl ilerlettim bilmiyorum ama bu konuda kesinlikle tebrik hak ettiğimi düşünüyorum. Çünkü daha önce çift SeKai olduğu için Dönüşüm ficimi yazmakta oldukça zorlanmıştım :)
Aslında sanırım bir yerden sonra Baekhyun'un üzülmesini istemediğim için SeKai olarak bitirme isteğim arttı. Onun hevesi ve çabaları boşa gitsin istemedim. Sanırım iyi de oldu.
Bu ficin ilk olarak tanıtımını ekleyip sonra da tanıtımı eklediğimi bir yorum sayesinde unuttuğumu fark etmiştim. Sonra hemen yazıp paylaşmaya başladım. Sonra da bazı sorunlarım nedeniyle ara vermek zorunda kaldım. Ama devam etmeye başladığım anda yanımda olan onlarca okurum oldu.
Herkesin kendinden bir şeyler bulduğunu biliyorum. Çünkü hepimiz aslında Baekhyun gibiyiz. Belki onun kadar cesaretimiz yok ama heveslendiğimiz şeyler konusunda onun kadar istekliyiz. Bu ficin biraz olsun cesaret getirmesini diliyorum. Hiçbir şeyin imkansız olmadığını ve imkansız gibi görünen bir şeyin bile gerçekleşebileceğine herkesin inanmasını diliyorum.
Baekhyun başardı. Belki bir gün içimizden biri daha hayallerine kavuşur ve kalpten istediği her şeyi gerçekleştirir.
Son kez okuyanlardan kısaca görüşlerini bilmek istiyorum. Neyi sevdiğinizi, neyi sevmediğinizi, neler beklediğinizi, umduğunuz gibi olup olmadığını söylerseniz çok mutlu olurum.
Sevildiğini en çok hissettiğim iki ficimden biri oldu. Bu yüzden severek okuyanlara gerçekten çok çok çok teşekkür ediyorum. İyi ki varsınız :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JiahengWu ve Okurları ♥ ✓
AcakBu kitap size soracaklarım ve sizin bana sormanızı istediklerimle dolu olacak. Daha fazla iletişim halinde olacağız. Yani kısaca bu kitap, JiahengWu ve okurlarını daha fazla yakınlaştıracak :) Kütüphanenizde her daim tutmanızı, her yazdığıma b...