22- Tatlış Okur Projesi Durdurulmuştur ★

40 15 11
                                    


Bu projeyi umutla yapmıştım. Aylarca düşünüp emin olduktan sonra size sunmuştum. Ama olmadı..

Sizlerle ficlerimin altında sevdiğiniz çiftler veya ficlerde ilgi duyduğunuz herhangi bir şeyle ilgili konuşuyorduk. Bu tarz şeylerin yorumların arasında kaybolmasını istemedim. Burada hem sizlerle bir şeyleri paylaşıp kendimi daha iyi ifade etmek hem de sizlere sorular sorup ficlerimi isteklerinize göre yönlendirmek istemiştim.

Ama bu okur-yazar iletişimini kuvvetlendirecek ve bizi daha da yakınlaştıracağını düşündüğüm proje istediğim gibi tutmadı. Ben gerçekten okurlarımın (en azından tüm ficlerimi veya bir çoğunu okuyan okurlarımın) çoğunluğunun ilgi göstereceklerini, kütüphanelerinde tutup bana cevap vereceklerini düşünmüştüm.

Bunun için kimseye kızgın değilim. Sitem falan da etmeyeceğim. Hatta aksine özellikle katılım gösteren, sorularıma sıkılmadan cevap veren ve bu sıkıcı olduğu kadar amatör olan yazarla ilgilenen tüm okurlarıma sonsuz teşekkür ediyorum. Ficlerimi okuyan -özellikle de severek okuyan- herkese çok çok çok teşekkür ediyorum.

Bir gün olur da ilgi artar, sorularıma cevap verilir ve sevilmeye başlarsa o gün tekrar kaldığım yerden size sorular sormaya ve sizlerle bir şeyler paylaşmaya devam edeceğim. Yani bu 'JiahengWu ve Tatlış Okurları' projemiz kaldığı yerden devam edecek. Ama aynı şekilde kalırsa da yapacak bir şey yok.

❀ Bana yazmaktan çekinmeyin. Kimsenin mesajını cevapsız bırakmıyorum. İstediğinizi sorabilir, istediğiniz desteği ve yardımı isteyebilirsiniz. JiahengWu her zaman burada :))

❀❀❀ Tatlış kalın *-*

JiahengWu ve Okurları ♥ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin