***Bu yazıda sormaya çalıştığım şey net anlaşılmadığı için düzenlenmiştir***
Başlıktan da anlayacağınız üzere JiahengWu başına iş açmaya devam ediyor ✦_✦
Yasak Aşk'ı çok severek okuyan tatlış bir okurumla (en en en tatlışlardandır kendileri) gecenin bir yarısı fic hakkında yaptığımız konuşmaların arasında dalga geçtiğimiz ve hatta yer yer kahkaha krizine girdiğimiz bu konuyu ciddi bir fikir olarak ortaya atmaya karar vermiş bulunmaktayım.
Yasak Aşk'ın üç sezona çıkması da aslında aynı sohbetlerin arasında doğaçlama olarak gelişmişti. Fakat dördüncü sezon fikrini ortaya atarken tamamen dalga geçiyordum.
《ⓃⓄⓉ Kyungin ve Chanhyun çiftinden KyungHyun diye bahsedeceğim. Bence hoş oldu ♡.♡》
'KyungHyun çiftinin çocuğu ve 2Min çiftinin çocuğu aşk yaşarsa bundan da bir sezon çıkar mı?' kafasıyla ortaya attığım bu fikir çocuklarına kendi babalarının isimlerinden vermeleriyle devam etti. Yani aslında çocukların dedelerinin adlarını alacağı bir sezon daha olsa diyerek gülüyorduk..
Sonra yoğun ısrarları sonucu bu konuyu ciddi ciddi düşünmeye başladım. Bu kesinlikle çılgınlık ötesi bir durum.. Şimdi sırasıyla size sormak istediğim soruları soracağım.
İlk sorum şu: Sizce 4. sezon olmalı mı?
İkinci sorum da 4. sezon olacaksa ana çift kim olmalı? Fakat bu soruya öylesine bir çiftle yanıt veremeyeceksiniz doğal olarak.
Hemen bu konuya açıklık getireyim. İki çift de çocuklarına kendi babalarının isimlerini koyacak demiştim. Bu durumda KyungHyun çiftinin çocuklarına koymaları için 5 seçenekleri var: Jongin, Soo, Luhan, Baekhyun, Chanyeol. Aynı şekilde 2Min çifti de kendi çocuklarına babalarının isimlerini koyacaklar ve 4 seçenekleri var: Jongin, Luhan, Soo, Sehun.
Buraya kadar umarım anlaşılmayan bir şey yoktur. Anlaşılmamış olması durumunu düşünerek aşağı koyduğum minik fotoya bakarsanız sevinirim. Çiftler ve altında babalarının adları yazıyor. Yani çocuklarına koyabilecekleri isimler..
Açıkçası bir düşüncem var. KyungHyun çiftinin koyabileceği isimler içinde en güçlü adaylar Soo, Luhan ve Jongin. Bunun ilk sebebi, Kyungin'in üçünü de çok seviyor olması. İkinci sebebini ise diğer sezonda göreceksiniz. Chanhyun Soo'ya hayran bir çocuk olacak.
❀ ❀ ❀ ❀ ❀ ❀ ❀ ❀ ❀ ❀ ❀ ❀ ❀ ❀ ❀ ❀ ❀ ❀❀ ❀ ❀ ❀ ❀ ❀ ❀ ❀ ❀
Böyle bir durumda ficin ikinci çifti olarak MyungYeol çiftini kullanmayı düşünüyorum. Tabi farklı fikirleriniz de olacaktır. EXO dışında olan ve Yasak Aşk içinde daha önce kullanılmamış her türlü çifti önerebilirsiniz ikinci çift olarak.
Yani size diğer bir sorum da yan çiftle ilgili. MyungYeol olmasın diyorsanız kim olsun istersiniz? (Lütfen yukarda belirttiğim kritere göre bir öneride bulunun.)
✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿
Aslında bu şakalaşmaların gerçeğe döndüğü aşamada hem okurum hem de artık çok iyi arkadaşım olan kişiden gelen fikirle SooHan üzerinde durduk. KyungHyun çiftinin çocuğu Luhan, 2 Min çiftinin çocuğu ise Soo olur. Hatta yine arkadaşımın fikri şuydu: KyungHyun çifti Luhan ve Soo arasında kaldıkları ama çocuklarının adını Luhan koydukları için 2Min çifti de Soo koymaya karar veriyor..
Tüm bu fikirlerle, dördüncü sezonla, ana çiftiyle ve yan çiftiyle ilgili neler düşünüyorsunuz? Gerek uzun gerek kısa yorumlarla fikirlerimi süsleyerek bir şeyler ortaya çıkarmama yardım eder misiniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JiahengWu ve Okurları ♥ ✓
De TodoBu kitap size soracaklarım ve sizin bana sormanızı istediklerimle dolu olacak. Daha fazla iletişim halinde olacağız. Yani kısaca bu kitap, JiahengWu ve okurlarını daha fazla yakınlaştıracak :) Kütüphanenizde her daim tutmanızı, her yazdığıma b...