19- 'Destiny & Dilemma' Nasıl Ortaya Çıktı? ★

33 12 0
                                    


Destiny & Dilemma benim en tuhaf ortaya çıkan ve belki de yoktan var oldu diyebileceğim bir fic :)

Buraya üye olmadan önce 'Dark and I' ve 'Housemate' ficlerimi yazmıştım. Yani D&D benim üçüncü yazdığım fic oluyor. Yazmak için beni heveslendiren bir şeyler vardı. Bu nedenle Housemate ficimi HunHan olarak devam ettirme kararımı bozmamda ve 24 bölümde bitirme kararı almamda etkili olan sebeplerden biri oldu diyebilirim.

Beni heveslendiren şey durup dururken aklıma gelen tanıtım cümleleri olmuştu. Hepimizin bildiği şu özel güçlere farklı anlamlar yükleyerek çiftlerin değişiminde etkili olmalarını sağladım. Okumayanlar için tanıtımı eklemek istiyorum.

"+ İçimde sanki güneş taşıyormuşum gibi sıcaktı.
Aydınlık ve sakindi hayatım.
Şiddetli bir rüzgar istiyordum serinlemek için ve biraz da karmaşa..
- İçimde sürekli bir fırtına var gibiydi.

Yolumu göremeyecek kadar karanlıktaydım.
Isınmak için biraz güneşe ve biraz da ışığa ihtiyacım vardı..

+ Bilemezdim aslında kalbimi daha çok yakacak bir aşkı aradığımı.
Rüzgar değil ateş istiyordum.
Onu görünce anladım..

- Bilemezdim aslında kalbimi ısıtacak değil bakışlarıyla bile kalbimin hareketlerini kontrol edebilecek bir aşk aradığımı.
Işık değil heyecan istiyordum.

Onu görünce anladım.."


Sehun ve Baekhyun başta sevgili oluyorlar. Fakat bu durumun arkadaşlıklarını etkilememesine gerçekten fazla özen gösterdiğimi söyleyebilirim. Aradıkları şeyin birbirlerinde olabileceğini düşünmelerini sağlayıp aşka inanmayan iki kişiyi farklı iki kişiyle karşılaştırarak hayatlarını olmasa da yollarını ayırdım şeklinde özetleyebilirim.

İlk olarak aklımda olan şey sadece bu tanıtım cümleleriydi. Yani ortada sadece çiftler vardı. SeBaek olarak başlayıp HunHan ve BaekYeol halini alacaktı. Fakat ortada yazacağım hiçbir konu yoktu. Gerçekten tek bir cümlem bile yoktu. Zaman ,mekan, olay.. Hiçbir şey..

Aşkın bol olduğu ve aşk kusturacak bir fic olmasını istiyordum. Bu yüzden oturup internet üzerinde iki sevgilinin yapabileceği her türlü faaliyeti araştırdım. Gidilebilecek yerler de dahil olmak üzere bir yığın aktivite buldum. Arkadaşlarıma, kardeşime sorduklarım ve kendi aklıma gelenlerle birlikte yüzlerce şeyden oluşan bir liste hazırladım. Daha sonra da ne yazacağımı bilmeyerek ilk cümleyle başladım..

Çok harika bir fic olduğu konusunda garanti veremeyeceğim. Mutlaka sevmeyenler de olmuştur. Kaldı ki ben bile o kadar çok beğenmiyorum :)

Fakat şunu söyleyebilirim ki D&D gerçekten yoktan var oldu. Gelişi güzel başladıktan sonra her yazdığım bölümde o listeden bir aktivite kullandım. Kısacası fici götüren şey hazırladığım liste oldu. Oradan herhangi bir olay seçip uzun uzadıya anlattım. Aslında okurken fazla aşktan ve benim eklediğim yoğun detaylardan sıkılanlar vardır ama gerçekten büyük bir aşkla yazmıştım.

Yazarken bölümlerin çok uzun olduğunu ve ikiye böldüğümü hatırlıyorum. Hatta 44 bölümle yetinemeyip daha fazlasını yazmak istesem de okuyanlarını sıkabileceğini düşünüp bir yerde bitirmem gerektiğine karar vermiştim.

Tanıtım cümlelerini hissederek yazmam ve ortada bir konu olmadan oluşturmam benim için bu fici özel kılan en önemli sebeptir.

Sanırım yazdıklarımdan sonra okumayanlar 'asla okunmayacak' listesine almışlardır. Ama yazdıklarıma rağmen okuyacak olanlara çok çok teşekkür ediyorum.

Aynı zamanda okuyan, özellikle de severek okuyan tatlış okurlarıma çok çok çok teşekkür ediyorum. Fici tam olarak hatırlıyor musunuz bilmiyorum ama kısaca düşüncelerinizi öğrenmek çok isterim. Sevdiğiniz ve sevmediğiniz yönlerini yazdığınız kısa da olsa bir yorum bırakırsanız çok mutlu olurum :))

JiahengWu ve Okurları ♥ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin