Bu başlıklar için en doğru olan Dark and I ile başlamaktı. Çünkü biliyorsunuz ki o benim ilk ficim. İlk göz ağrım derler ya işte ondan.
Ortaya çıkışını anlatmadan önce adıyla ilgili bir şeyler söylemek istiyorum. Yorum ve mesajla Bu konuda birkaç kez uyarılmıştım.
Konumuz söylediğim gibi ficin adı. Dark and I değil Dark and Me olur şeklinde birkaç düzeltme olmuştu. İngilizce bilgimi çoktaaaan okul sıralarında bıraktığım için tabi ki doğru olduğunu savunmayacağım. Ama bu ficin adını yazmadan önce Me mi olacak yoksa I mı diye bir süre düşünmüştüm.
Karanlığı ve Luhan'ı hem iç içe hem de birbirlerinden ayrı düşündüm. Yani aslında bunu You and I gibi kullanmak istedim. Kısacası Dark & I olarak hala tam anlamıyla olmayacağına ikna olmuş değilim. Ama gelin görün ki kurallar var. Herneyse.. Sadece adının neden öyle olduğunu bilin yeterli :)
Şimdi gelelim bu ficin ortaya çıkışına..
Benim çok önceden açtığım ama bilgisayar sorunum yüzünden artık paylaşım yapamadığım ama comeback yapmayı çok istediğim bir yalan haber bloğum var. Orada paylaştığım yalan haberlerden biri de bir K-Film haberiydi.
Ben daha önce hiç fic okumayan, okumak isteyen ama kendine göre bir fic bulamayan, arkadaşından isteyen ama karşılık alamayan bir yazarım. Bu filmin konusunu yazıp paylaştığımdaysa aklıma o konu üzerine hikaye yazmak gelmişti. Ama dedim ki 'Neden fic yazmıyorum?'..
En çok da bir arkadaşımdan destek gördüm. "Bu konuları bu blog için ziyan ediyorsun. Git hikaye yaz." diyerek beni buralara sürükledi.
Hatta ben Dark and I'ı yazdıktan bir veya iki ay sonra üye olmuştum sanırım. Birkaç ficimi finale kadar yazıp bitirdim ve hepsini arkadaşıma okudum. Sonrasında da hikayeler için bir blog daha açmam veya buraya üye olmam konusunda ısrarlara başladı. Sonuç olarak buradayım :)
Bu fic benim için ilk ficim olması nedeniyle fazla özel. Ama bunun yanı sıra konusunda ve karakterlerinde beni kendine bağlayan özellikleri var.
Okuyanlar olarak biliyorsunuz ki Luhan'ın gözleri görmüyor. Ama buradaki karanlık onun gözlerine inen perde değil. Buradaki karanlık Luhan'ın kaybettiklerinden sonra etrafına ördüğü duvarlar ve insanlardan uzaklaşmasıyla ortaya çıkan karanlık. Yani Luhan'ın kendini kapatması..
Luhan her ne kadar kendini yerden yere vurup ezik görse de onun güçlü yönleri de vardı. O sadece insanların onu öyle görebileceğini söyledi. Dostuna değer verişi, Soo'yu abla olarak kabul edişi ve Sehun'u sevişi onun için önemli adımlardı. Üstelik o kendini kapattığı karanlıktan sadece birinin sesine tutunarak çıktı. Gözleri açıldığında değil Sehun'u sevdiğinde aydınlığa kavuştu.
Güzel hisleri ne kadar verebildim veya geçirmek istediğim duyguyu sizlere ne kadar geçirdim bilmiyorum ama eğer okumadıysanız da Dark and I ficimi okumanızı çok isterim. Özellikle de kendinizi karanlığa kapatıyorsanız oradan kurtulmak için tutunacağınız ufacık da olsa bir ışık olduğunu fark etmenizi sağlayabilirim diye düşünüyorum. Belki sizin de Sehun gibi bir sesiniz olabilir. Unutmayın ki eğer Sehun olmasaydı Luhan gözleri açılsa bile sonsuza kadar karanlıkta kalacaktı.
Umarım okuyanlar severek okumuştur. Finallerde soruyor da olsam bu yazıyı gören tatlış okurlarımdan da Dark and I ficimle ilgili birkaç satırcık yorum görmek çok isterim ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JiahengWu ve Okurları ♥ ✓
SonstigesBu kitap size soracaklarım ve sizin bana sormanızı istediklerimle dolu olacak. Daha fazla iletişim halinde olacağız. Yani kısaca bu kitap, JiahengWu ve okurlarını daha fazla yakınlaştıracak :) Kütüphanenizde her daim tutmanızı, her yazdığıma b...