79- Geri döndüm! ★

21 6 10
                                    



Merhaba canlarım ♥

Uzun süredir kötü giden hayatımda bugün ilk kez beni mutluluktan ağlatan güzel bir şey oldu. Geri döndüm!

Son bir hafta benim için geçmek bilmedi. Bölüm yazmaya devam ettim. Fakat hesabımı kullanamıyordum.

Son zamanlarda yeterince kötü şeyler yaşamışken, hesabımın kilitlenmesi beni ciddi anlamda üzdü. Yorum yanıtlayamıyor, profilimi düzenleyemiyor, bölüm yayımlayamıyor ve profilimden takipçi mesajı yazamıyordum. Çünkü Wattpad, hesabımı onaylamamı istiyordu. Açık olan tek şey mesajlarımdı.

Siz de bunu yaşadınız mı bilmiyorum ama kafayı yememe ramak kalmıştı. Çünkü e-posta ile onay linkini binlerce kez istememe rağmen gelmiyordu. E-posta adresimi değiştirerek defalarca kez daha denedim. Sonuç olumsuzdu.

Wattpad'e 3 kere rapor gönderdim. Fakat hiçbir karşılık alamadım. Hal böyle olunca sizi yorumsuz ve bölümsüz bırakmak zorunda kaldım. Fakat bildirimleri sürekli takip ettim.

Bir süre boyunca yapılan yorumların e-postaları gelmeye devam etti. Daha sonra onlar da gelmemeye başladı. Arada yaptığım e-posta değişikliği sonrasında hesabımı onaylayamadığım için olduğunu düşünüyorum.

Bu süreçte Wattpad Türkiye Elçileri'ni sık sık rahatsız ettim. Yardımcı olmak adına yanıtladıkları için gerçekten minnettarım. Gereksiz olmadıkça, önemli olan her konuda destek almak adına ulaşmanızı öneririm.

Hesabımın akıbetinin ne olacağını bilmiyordum. Yalnızca büyük bir yıkımın eşiğinde çaresizce bekliyordum. Biliyorsunuz ki bir kişi bile severek okuyorsa benim için özeldir. Buraya olan bağlılığımın daha da arttığını kaybetme korkusu yaşadığımda bir kez daha gördüm.

Uzun lafın kısası, artık buradayım. Wattpad Türkiye Elçileri'nin bir kez daha e-postamı değiştirerek denememi söylemesiyle hemen uyguladım ve hesabımı onaylayabildim. Umarım bir daha asla sizden ayrılmam.

Yakında bölümlerimi yayımlamaya başlayacağım. E-postaları gelmeyen yorumlarınıza bildirimler geçmişinden ulaşıp yanıtlamak ve biraz daha bölüm biriktirmek için sizden bir hafta kadar bir süre daha istiyorum. Hepinizi çok seviyorum ♥

JiahengWu ve Okurları ♥ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin