10- 'Shipper' ile Vedalaşamamak & Sonsuz Teşekkürler ★

51 13 12
                                    


Sizler nasıl ki Shipper'la vedalaşamıyorsanız ben de Shipper okurlarıyla vedalaşamıyorum. *gözünden akan yaşları siler ve burnunu çeker*

Şaka bir yana beni ne kadar mutlu ettiğinizi anlatmam mümkün değil. Smut yazmayan ve belki de en büyük etkenin bu olması nedeniyle fazla sevilmeyen bir yazarım. Tabi her ne kadar yazar sıfatını alabilmek için çok güzel yazıyor olmak gerektiğini düşünsem de ben yazar derken siz amatör yazar olarak anlayın :)

Aslında Shipper'ı en az 60 bölüme kadar çıkarabilirdim. Belki sizi sıkmamak için belki de artık bitmesi gerektiğini düşündüğüm için final yaptım. Ama inanın pişman oldum.

Yorumlarınız inanılmazdı.. Gerçekten duygulandığımı altını çizerek söylemek istiyorum.

Biliyorsunuz ki benim için bin kişinin okuması yerine bir kişinin gerçekten severek okuması önemlidir. Görüyorum ki severek okuyan bir sürü tatlış okurum varmış. Beni tarif edemeyeceğim kadar çok mutlu ettiniz. Bu yüzden çok teşekkür ediyorum.

Bu ficin aşk dolu kısımlarını sevgilimle aramızdaki özel bağdan ilham alarak yazdım. Ona olan hislerimi üyelerin dilinden anlattım diyebilirim. Baekhyun'un hayranlara olan sevgiyi ise iki şeyin karışımından oluşturdum. SHINee'nin hayranlarına olan sevgisini koyu bir SHAWOL olarak her zaman hissetmişimdir. Bu sevgiyle okurlarıma olan sevgimi birleştirerek Baehyun'un hayranlarına olan hassaslığını ve sevgisini oluşturdum.

Evet belki çok sevilen bir yazar olmak istiyor olabilirim ama birkaçınızın sevgisi bile beni fazlasıyla mutlu ediyor. Coincidence ficimden sonra bunu en yoğun hissettiğim Shipper oldu. Özel olarak bir kez daha teşekkür etme sebebim de budur.

Severek okuyan, bitmesine üzülen ve fic boyunca yanımda olduğunu hissettiğim tüm okurlarıma çok çok çook teşekkür ediyorum. İyi ki varsınız :)




JiahengWu ve Okurları ♥ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin