53- 'Şimdilik' Bitiriyoruz.. ★

30 6 7
                                    



Selam tatlışlarım,

Bu kez size soru sormak veya bilgi vermek için yazmıyorum. Bu vedalaşma gibi bir şey. Daha doğrusu bu projemizin ne kadar olduğunu kestiremediğim bir süreliğine durdurulması..

Daha önce bazı sebeplerden dolayı bu kitabı durdurmuş, sonra dayanamayıp tekrar devam ettirmiştim. Fakat bu kez daha ciddiyim. En azından uzun bir süre buradan iletişim halinde olmayacağız. Zaten yeterince ilgi de görmüyor.

Bunun için gerçekten fazla önemli nedenlerim var. Sizler için olmasa bile benim için gerçekten önemliler.

Hiçbir zaman 'herkesten' doğru şekilde yanıt alamadım. Yani sorularımı yanıtlarken yapılmasını istediğim şeyler yapılmadı. Kişi başı tek yorum olacak şekilde 'satır içi yorum olmamasını rica ederek' bir seferde sorularımı yanıtlamanızı istedim ama yine olmadı. Herkes satır içi yorum yaptı. Hangi soruya hangi yanıtı verdiğinizi bilgisayardan görmemin mümkün olmadığını bu yüzden düzenli olursa istediğiniz şeyleri daha sağlıklı yerine getirebileceğimi söylediğim halde hem de..

Bir insana bir şey kaç kez söylenir? Kısacık bir soru soracağım halde yazıyı paragraf paragraf uzattığımı bile hatırlıyorum. Yazının sonuna varana kadar en az üç kez 'lütfen tek bir yorumda cevaplayın' dediğim halde inatla bir yığın yorum bırakılmıştı.

Neden istediğim şekilde yorum yapılmadığını kısa süreli cinnetler eşliğinde merak etmiştim hep. Bunu gerçekten anlayamıyorum. Çünkü ben bu kitabı aramızdaki iletişimin kopmaması, sizin isteklerinizi öğrenmem ve onları yerine kolaylıkla getirebilmem için oluşturmuştum. İsteklerinizi yerine getirmemem için ve yorum kısmını daha da karmaşıklaştırıp işimi zorlaştırmak için yaptığınız bir ton yorum amacına ulaştı. Çünkü gerçekten verdiğiniz yanıtların çoğu bir işime yaramadı.

Bunun bir insanı nasıl sinirden çıldırtabileceğini veya önemsiz hissettirebileceğini anlamanızı birçoğunuzdan beklemiyorum. Ama isteklerime uyarak yanıt veren ve gerçekten kendi favori çiftlerini görmek istediği için yorum yapan herkesin beni anladığına eminim. Bu projeyi durdurmuş bile olsam saygısını da sevgisini de göstererek isteklerini yoruma döken herkesin istediği şeyi vereceğim.

Doğru şekilde okuyup yanıtlayan ve benden beklentilerini dile getirmek isteyen herkes bana mesajla da ulaşabilir. Herkese özenle yanıt veriyorum. Bugüne kadar destek olan herkese de sonsuz teşekkürler.

İlerde bu kitabımız bir önem kazanırsa tekrar devam ettireceğim. Şimdilik burada bitiriyoruz. Dediğim gibi isteklerinizi de sorularınızı da mesaj yoluyla iletebilirsiniz. Hepinizi seviyorum ♡ 

JiahengWu ve Okurları ♥ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin