Shipper Olmak.. Smut..
İlk konumuz shipper olmak. Çünkü bu konuda gerçekten bir şeyler söylemek istiyorum. Bu yüzden ayrı bir bölüm ayırmak istedim.
Shipper olmak iki idolü birbirine yakıştırmak, onları bir arada görmeyi sevmek, aşık olduklarına inanmak, mutlu oldukları anları görünce mutlu hissetmek, onları birlikte gülümserken görünce heyecanlanmak ve onlarla ilgili aşk dolu kitaplar okumaktır. Bu tanımı daha fazla uzatabilirim aslında. Fakat ne kadar uzatırsam uzatayım o listeye smutu asla eklemem.
Bu konuda gerçekten katıyım. Yoğun istek ve bir sürü mesaj yüzünden 60 küsür ficimin 2 tanesine smut ekledim. Tabi okuyanlar biliyor ki o ficler için başka yazarlarla birlikte çalıştım. Çünkü smut yazmak istemiyorum. Bu konudaki tepkileri de anlayamıyorum.
İki insanın mutluluğunu, başarı hikayesini, kavuşma hikayesini, birbirlerine olan aşklarını ve umutlarını okumak yerine sadece yatakta okumak.. Bu talebi anlayamıyorum.
İşin kötüsü ise bu konuda aşırı hastalıklı yorumlar yapılması. Az sonra başka bir başlıkta yazacağım bir durumla sık sık karşılaşıyorum.
"Bu ne ya smut yok mu? Bu kadar bölümü boşuna mı okudum?"
Gerçekten mi? Bir insan neden bu kadar sığ düşünür? Neden uygulamaya sadece sevişmeleri okumak için girer? Hayatının merkezi neden sadece sex olur? Neden bir yazarın emeklerini hiçe sayıp kalbini böyle kırar? Bu kadar basit mi her şey?
Bu tarz yorum yapanların, kendilerine uzaktan baktıklarında ne gördüklerini gerçekten merak ediyorum. Çünkü benim burada yazmak için her zaman bir sebebim ve amacım oldu. Kendimden küçüklere nasıl sevişileceğini değil de, bir şeyler başarabilmek, umutlarını kaybetmemek ve aşka inanmak adına bir şeyler öğretmek istedim.
Shipper olmanın anlamını tamamen kaybeden insanlar görmek beni üzüyor. Özelliklede smut yazmadığım için tepki göstermelerine diyecek bir şey bulamıyorum. Şaka gibi..
Birçok kitaptan smutlar silindiğinde geriye bir şey kalmadığının farkında mısınız? Umarım herkes bunun farkındadır. Özellikle de bu konuda insanları rahatsız edenlerin, kendilerine gelmeleri gerektiğini düşünüyorum. Smut okuyan birinin gidip 'M' yazan bir kitaba başlaması veya yazara mesaj atıp sorması gerektiğini düşünüyorum. Tüm kitabı okuduktan sonra yazara "Boşuna mı okudum?" demek gerçekten çok adice.
Umarım herkes bunun ne kadar acımasızca olduğunun bir gün farkına varır. Ortaya öyle ya da böyle bir şey koyuyorsanız, birinin sırf sex okumadığı için ona çöp muamelesi yapması çok kırıcı. Umarım anlatabilmişimdir.
Bu konuda özenli olan herkese teşekkür ederim. ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JiahengWu ve Okurları ♥ ✓
SonstigesBu kitap size soracaklarım ve sizin bana sormanızı istediklerimle dolu olacak. Daha fazla iletişim halinde olacağız. Yani kısaca bu kitap, JiahengWu ve okurlarını daha fazla yakınlaştıracak :) Kütüphanenizde her daim tutmanızı, her yazdığıma b...