Clayton
Musím ještě dnes zjistit, co se v naší zemi stalo. Otec by tak narychlo odjet nemusel, kdyby k tomu nebyl pádný důvod. Asi se do našeho zámku snažili zase dostat povstalci proti mému otci a udělali větší nepořádek, než obvykle, jenže to by tolik nespěchalo. Tentokrát to muselo být něco horšího. Jak se zdálo, nebyla to zpráva, kterou by mi schválně zatajil, protože i on nevypadal nadšeně, že musí narychlo odjet. Hned jak budu moct, zeptám se ho na situaci a pokusíme se ji co nejdříve zvládnout.
Hudba začala hrát, jemně jsem pobídl Elem, aby se hnula, jinak by totiž stála na místě a já bych vypadal jako idiot. Žádná holka mě nebude ztrapňovat, ne před tak velkým publikem. Ale asi měla dobrý důvod přestat vnímat, což jsem chápal. Najednou jí oznámili, že se za mě provdá už zítra, to by asi rozhodilo každého. Zdála se mi navíc duchem nepřítomná, jako by přemýšlela o něčem vzdáleném. Tušil jsem, co by mohlo být tématem její vnitřní konverzace, ale nemohl jsem odolat, tohle byl naprosto ideální čas na to si ji dobírat.
„Přemýšlíš, co všechno už budeme zítra v noci dělat?" pronesl jsem svůdně. Dokázal jsem ji tak vrátit do přítomnosti, konečně byla zpět se mnou a mohla mě tak obdařovat svými drzostmi. Všiml jsem si, jak se napjala, což mě donutilo se usmát mnohem víc, než doposud.
„Já vím přesně, co budu dělat. Matka mi dala za úkol přečíst si jednu zachovalou klasickou knihu. Ty si můžeš dělat, co chceš, ale bez mé účasti." usmála se jako opravdu roztomilý ďáblík.
„Lásko, nevíš od čeho to je svatební noc? Ať už se ti to líbí nebo ne, zítra v noci budeš má. A nakonec budeš souhlasit se vším, co udělám, to ti zaručuju." Protočila na mě oči, už na to však nic neřekla. Zase jsem dostal chuť ji naučit slušnému chování, tohle mi přišlo prostě nezdvořilé. Ano, vzrušovala mě svým chováním, ale ostatní by si mohli myslet, že nad svojí budoucí ženou nemám ani tu nejmenší moc. I přes to jsem té myšlence neodolal. Na to byla až moc svůdná.
Všimla si mého výrazu a usmála se. Potvora, moc dobře ví, co dělá. Tuhle hru však hrají dva a jen jeden ji vyhraje. To budu já.
„Září ti výstřih." pronesl jsem a schválně pohled upřel do jejího plného výstřihu. Její prsa v něm vypadala prostě dokonale. To, že jsem je mohl vidět, byl však jen příjemný bonus k tomu, že se na jejím obličeji objevila sladká červeň.
„Dívej se mi do očí." sykla naštvaně, přičemž jsem se tomu prostě musel zasmát. Zaposlouchal jsem se do skladby, tančil jsem automaticky i bez ní, ale teď jsem postřehl, že se pomalu blížil její konec. Věděla stejně dobře jako já, že se blíží další polibek. Tentokrát jsem jí však nehodlal dovolit jen tak lehce vyváznout jako z toho prvního. Otočil jsem s ní, zaklonil ji dost hluboko a přitáhl si ji k sobě tak prudce, až se její rty přitiskly na mé. Lehce jsem s nimi pohyboval, nejdřív na polibek nereagovala, pak jsem ji však jemně plácl po zadku a to ji už donutilo zareagovat. Pokusila se vyjeknout, což mi otevřelo cestu do jejích úst a ona se konečně poddala hlubokému polibku. Chvilku mi přišlo, jako bychom tu byli jen mi dva, její rty mě pohlcovaly, byly tak sladké a dokonalé, ale pak se ke mně donesl potlesk všech přítomných. Pomalu a neochotně jsem se odtáhl.
„Hezký trik, probudilo to ve mně herecké ambice. Falešné ambice." pronesla s arogantním úsměvem na rtech. Snažila se mi srazit sebevědomí, ale moc dobře jsem věděl, že se jí polibek líbil stejně jako mně. Lhala mi. Taková malá potvůrka.
„Mně to spíš přišlo jako prolomení první bariéry. Jen si nemysli, princezno, ještě dnes prolomím další a zítra večer už budeš jenom má." šeptal jsem jí, přičemž jsem se jemně dotkl rty jejího ucha. Všiml jsem si, jak se zhluboka nadechla a její dekolt se prudce zvedl. Pak jsem se musel odtáhnout a vzájemně jsme se zdvořile uklonili. Byly to zvyky, které jsme musely dodržovat, ať už mě jakkoliv otravovaly. Chtěl jsem si ji zamluvit i na další tanec, ale neměl jsem takové štěstí. Přišla ke mně její sestra, matně jsem si vzpomněl na její jméno. Caroline, aspoň myslím.
ČTEŠ
Královské pokušení [kniha první]
RomansaElem si prošla peklem, její dětství mělo jen málo světlých chvilek a bez bratra by ji dokázali zlomit. Jenže její duch je silný a ona je připravena stát se tou nejlepší královnou pro svůj lid. Clayton byl princ, který si uměl užívat života. Jeho...