Not: Medya da duygu,demir ve ayça var. İyi okumalar.
Durumdan yuararlanmaya çalışan bir fırsatçı değildim. Tabii ki de onu öpme konusu bir şakaydı. Böyle ciddi bir durumda bunu yamapazdım zaten. Fakat sadece nasıl bir tepki vereceğini merak etmiştim.
"Dudaktan olması şart mı?"diye sordğunda eve gerçekten gitmek istemediğini anlamıştım.
"Hayır"dedim ve devam ettim."şaka yaptım Öpmen şart değil. İstediğin olsun. Seni eve götürmeyeceğim."deiğin yüzüne yaylan şevinci fark etmiştim. Beni öpmeyecek olmasına karşı mı yoksa eve gitmeyecek olmasına karşı mı sevinmişti onu pek anlayamamıştım. Ama yinede bu gece onu rahatsız edecek hiçbir şey yapmadan ona destek olmalıydım. Buna ihtiyacı vardı. Cebimden telefonu çıkarıp Sevgi teyzeyi aradım.
"Evladım Duygu nasıl?Neden hala gelmediniz?"
"Sakin ol Sevgi anne. Sadece bir arkadaşı ile tartışmış ve çok büyük bir yanlış anlaşılma yaşanmış. Ve bu yüzden üstlenmsi gereken bazı sorumluluklar. Var."
"Nasıl sorumluluklar?"diye sorunca duraksadım. Buna nasıl bir yalan uydurabilirdim.
"Bunu bana da anlatmadı Sevgi anne. Sadece bu gece Ayça'nn yanında kalmak istediğini söyledi."
"Onu yalnız bırakmayacaksın değilmi?"
"Hayır. Onun yanında olacağım. Gözünüz arkada kalmasın Sevgi anne."dedim ve telefonu kapadım. Biraz yüzüne kapatmış gibi oldum ama kapatmasaydım bir sürü soru soracağı belliydi.
"İyi bir yalancıymışsın."
"Ne sandın aptal?"
"Teşekkür ederim."
"Teşekkür etme. Buna ihtiyacın vardı.Ve yarın kesinlikle doktoa gidiyoruz."
"Annemin bilmesini istemiyorum ama."
"Tamam."
"Söz ver."
"Söz.Ama şimdilik. Böyle ciddi bir konuyu bu kadar basitleştiremezsin."
"Evet basitleştiremem ama hakkımda ne düşünürler tahmin edebiliyor musun? Sence ben bu tür düşünceleri kaldırabilir miyim? Hakkımda saçma saçma şeyler düşünecekler. Ve en kötüsü de bu düşündükleri doğru şeyler olacak."
"Sana ne demiştim hatırlıyor musun?İlk okulayken.Yanına ilk oturduğum zaman."
"Hayır."dedi üzgün bir şekilde."ama hatırlatabilirsin."
"Sen hayatımda gördüğüm en güzel kız, benim olacağını biliyorum ve her zaman seninle olacağım.Bana ihtiyacın olmazsa bile seninle olacağım."
"Aklımı kaçırma aşamasına geldiğimde de benimle olabilecek misin peki?"
"Evet."
"Bir aptal için aptallaşmaya değmez."
"Yanılıyorsun.Değer."
"İyi de seni sevmiyorum. Beni sevdiğin gibi seni sevmiyorum. Sevemiyorum. Gün gelecek belki kim olduğumu unutacağım. Seni nasıl hatırlayıp sevmeye devam etmemi bekleyeceksin?O zaman acı çeken ben değil sen olacaksın. Ve birinin benim yüzünden acı çekmesini istemem Demir."
"Ama şuan en büyük acıyı çektiriyorsun."dedim ve sustum. Duygu'ya gerçek anlamıyla sırılsıklam aşıktım ve onunla olmak istiyordum. Onu kazanabilmek hayatımın bir amacı haline gelmişti. Ve o gün geçtikçe bunu zorlaştırıyordu.
"Peki şuan ne yapacağız?"diye sorarak düşüncelerimden sıyrılmama neden olmuştu. Evet şuan neyapacaktık?Evdebn uzaklaşmanın yolunu bulduk fakat zamanı nasıl geçirecektik.
"Yapmak istediğin bir şey varsa?"
"Aslında bana şarkı söyleyebilirsin."
"Şarkı söyleyebildiğimi de nerden çıkardın?"
"Şarkı söyleyebildiğinin biliyorum."
"Yalancı."
"Sensin yalancı."
"Seni gizlice dinlemiştim."
"Ne zaman?"
"Annene söylerken."dediğinde susmuştum.Evet şarkı söyleyebiliyordum fakat uzun zaman önceydi. Ve annem içindi. En son annem için söylemiştim. Söylememe ve bitirmeme sebep olan oydu. Gittiğinden beri bir kez bile olsun söylememiştim. Ve o gideli yıllar olmuştu.Şarkı söylüyor olmamı biliyor olmasına şaşırmıştım Ve hoşuma da gitmişti ama bu gece veya başka bir gece ona söylemeyecektim.
"Söyle. Hadi."
"Hayır. Başka bir şey iste aptal."
"Peki o zaman Öp beni"dediğinde şaşkınlıktan küçük dilimi yutmuştum adeta. Duygu benden onu öpmemi mi istemişti?
Yorumlarınızı bekliyorum.... :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aptal
Teen FictionEn büyük aşkları yaşayanlar uğruna yıllarca savaşıp, kalbinde cesur yürekleri bulunduranlardır.