Aptal

52 29 1
                                    

Aysu'nun sadece dün gece ile ilgili sormayacağını biliyordum yani sadece öpücüğü konuşmakla sınırlı kalmayacaktı bunu biliyordum. O gün hava alanında yanlız kalmasının neden onu almadığımın sebebi ve şu son zamanlarda bana ne olduğunu sorup sorup duruyordu. evet en yakın arkadaşımdı bunu ona söylemem gerekiyordu ve anlatmıştım da.  

ilk  anlattığım anda bana olan o bakışı beni bana  karşı acıdığının ve endişe duyduğunun göstergesiydi ama pek takmamıştım. Çünkü bu gerçekti tamda acınacak durumdaydım.


Demir

"Bedenim bir cehennem ruhuma üfleyen, gökyüzüne bakıpta gülesim var bu gece. Şu yıldıza veya aya baktığımca kibrine mahkum beceriksiz oluşları çileden çıkarıyor. Bilmiyorlar ki ihtişamlarının güneşin lütfu olduğunu. Aynı kaynağa akan iki ayrı nehrin başı ve sonu oluşları çok mu şey? Bilmem, ruhları bir,kanları bir,canları bir;birbirlerine sonsuza dek  ayrılmamak üzere çekilen zıt kutuplu iki farklı mıknatıs misali deyişime bakmayın. Bu gece iyimser oluşuma verin.  Aşığım.."

" Yakmışsın sen deeeemirrrrr" dedi Aysu büyük bir çoşkuyla. ve sonra yine devam etti.

" Bu kadar kör kütük aşık olduğunu bilmiyordum."

"Ama duydu biliyor ve bir şey yaptığı yok. Her gün daha çok acı çekiyorum." dediğimde Duygu"nun en sevdiği şarkıyı açmıştı. Kupa kızı.

"Bu şarkıyla her gece  karanlığımın kuytu başucu dizelerine zehrini  akıtıyorken  dinliyorum."

"Demir sus konuştukça sana bir şeyler oluyo valla dayanamayıp ağlıycam."

"Ben  her gece sessiz çığlıklarla ağlıyorum Aysu"dediğimde  Aysu'nun telefonu çalmaya başlamıştı. Ekranda Duygu'nun aradığını gördüm.  ve Aysu telefonu açarken sanki düşüncelerimi okumuşçasına telefonu haparlöre verdi.

"Aysu!"dedi büyük bir telaşla."

"Duygu bir şey mi oldu?"

"Hayır.. evet ama ne oldu bilmiyorum. Aysu çok kötü bir şey oldu."

"Ne?"

"Ben sanırım.."

"Duygu nerdesin?"

"Demir'e gidiyorum." dediğinde kapı zilinin çalması ve Aysu'nun telefonu haparlörden alması bir olmuştu. Kalkıp kapıyı açtığımda duygu sımsıkı sarılmıştı. ve hemen arkada Aysu'yu  görünce şaşırmıştı bayağı.  

"ikiniznde burda olduğunun bilmiyordum."

"İçeri gel."dedim ve kapıyı kapatıp salona geçtik. 

" Anlat duygu"dedi Aysu endişeli bir ses tonuyla.

"Şey ben bugün çok kötü bir sey yaptım. Ama böyle olacağını bilmiyordum yemin ederim" deyip ağlamaya başladığında fazlasıyla endişelenmiş ve korkmuştum. Bu kadar  kötü ne olabilirdi ki diye düşünmeye başladım fakat soru işaretlerime hiçbir cevap bulamıyordum.

AptalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin