הקדמה-

23.4K 554 17
                                    

היי אני אנה אני בת 16 מבוסטון.. אני לומדת בבית ספר ״רושלוד״
אני בעלת שיער חום ועיניים ירוקות, אני רזה וגבוה אבל אפשר להגיד שטוחה :/
אני מחוזרת אחרי הרבה מאוד בנים אבל אף פעם לא אהבתי אחד מהם בגלל שנפגעתי בעבר על ידי מישהו שאהבתי והוא שכב עם החברה הכי טובה שלי לשעבר..
עכשיו אני יותר שומרת על עצמי. אני ילדה טובה ואכפתית וכזאת שלא מסתבכת.. אבל פעם הייתי ביצ׳ חשבתי שלהיות מקובלת זה הדבר הכי טוב בעולם אבל טעיתי... פעם הייתי שותה ומעשנת בגלל הלחץ החברתי שהופעל עלי אבל עכשיו?.. אני שמה זין על כולם ועכשיו זכיתי בחברות הכי טובות שיש , לא כאלה ששוכבות עם החבר של החברה הכי טובה שלהן... אלא חברות שמכבדות אותך ואוהבות אותך איך שאת.. שמם הוא ניקול ועדן..
אף פעם לא חשבתי לעצמי שאני אנה שקד יתאהב בבאד בוי של השכבה אחד שבקטע שלו זה רק דפוק וזרוק אחד כזה שאכפת לו רק מעצמו אחד כזה שמסתבך תמיד אחד כזה שאני התאהבתי בו...
רוי- אני בן 16 מבוסטון אני לומד בבית ספר ״רושלוד״ אני אוהב מאוד כדורגל ולרכב על סקייט וגם לריב מכות במועדון שאני הולך אליו כל יום שישי ביחד עם החבר הכי טוב שלי אלכס. אני נחשב מהמקובלים של הבית ספר כזה שכל הבנות נופלות לרגליי , אני מאוד אוהב בנות שמלאות במקומות הנכונים אבל אני בקטע של דפוק וזרוק ולא בקטע אהבה וכל השיט הזה אף פעם לא התאהבתי במישהי.. עכשיו זאת הפעם הראשונה.. באה אלינו ילדה חדשה לשכבה שמה היה אנה. כשהסתכלתי בעיניה הרגשתי את 7 מדורי הגיהנום עוברים בגופי היא אולי שטוחה אבל היא פשוט הורסת גם מהיופי וגם באופי אבל אני לא רוצה לפגוע בה..
רגע מה?!? אסור לי להתאהב בה אני יפגע בה בסוף, קדימה רוי תיתרכז בבנות של דפוק וזרוק ! אבל הן כל כך חלולות ורק מחפשות שיזיינו אותן , רגע שיט מה קורה לי?!? אני אהבתי לזיין ולזרוק מה פתאום אני שונא את זה?!? אנה הזאת כל כך שינתה אותי...

בתמונה רוי ואנה~

Like My BrotherWhere stories live. Discover now