פרק 26- אמבטיה חמימה

5.6K 284 22
                                    

ראיתי אותו ממשיך ללכת כיאלו לא הכרנו בכלל, ירדתי על ברכיי והמשכתי לבכות ומייד עדן עטפה אותי בחיבוק 'חיימשלי על תיבכי' היא אמרה לי וחיזקה את החיבוק וג'ק מתחיל ללכת 'בן זונה' צעקתי עליו ועדן תפסה אותי מללכת ולדפוק לו כאפה, 'עדן אני אוהבת אותו ובאלי לדבר איתו' אמרתי מנסה לעצור את הדמעות ללא הצלחה 'דיי יפה שלי דיי לבכות אני פה ליידך כל מה שתירצי אני פה איתך' היא אמרה כשהיא מוחה לי את הדמעות ומנשקת אותי בלחי 'עדן אני רוצה להיות לבד' אמרתי'אבל מה זה יעזור לך להיות לבד?' היא שאלה מבולבלת 'עדן אני רוצה להיות לבד!' אמרתי בצעקה והיא זזה לאחור ואני בכיתי עוד יותר ורצתי הכי מהר שאני יכולה לכיוון הבית שלי.

פתחתי את דלת הבית ומייקל עומד מולי משלב את ידייו רק זה חסר לי עכשיו.. 'מה?' שאלתי בקרירות 'למה עשית את זה?' הוא שאל 'מייקל עזוב אותי עכשיו אין לי כוח למנפולציות שלך' אמרתי מעיפה אותו מדרכי והוא תופס ביידי ומחזיר אותי חזרה למקום שהייתי בו 'את אחות שלי, האחות הקטנה שלי, אני אמור לדעת מה עובר עלייך ועכשיו בואי למטבח נאכל ונדבר על הכל אוקיי?' הוא שאל או יותר נכון קבע ואני הינהנתי, הלכתי למטבח ומייקל הביא לי שוקו אם קצפת ועוגה בצד ולעצמו כוס קפה ועוגיות בראוניז, 'דברי' הוא אמר כשהוא לוקח שלוק מהקפה 'אין לי מה להגיד לך אתה כבר יודע הכל' אמרתי 'אז זה נכון מה שהוא מספר?' הוא שאל ואני הינהנתי בבושה 'לא היית צריכה לעשות את זה' הוא אמר קצת כועס 'הייתי מבולבלת לא יודעת מה עבר עלי באותו רגע' אמרתי כשאני מפרקת את העוגה שלי מעצבים על עצמי 'תגיד למה אתה ועדן לא ביחד' שאלתי מעבירה נושא 'למה שאנחנו צריכים להיות ביחד?' הוא אמר בזילזול כשהוא מפנה מהשולחן את הכוס קפה שלו 'אתה יודע הם ניפרדו' אמרתי קצת בשוק מזה שהוא לא מעודכן 'עדיין היא בגדה בי ואני לא יסלח לה' הוא אמר 'היא לא בגדה בך' אמרתי והוא הסתובב אלי 'היא מה?' הוא שאל מבולבל, 'היא לא בגדה בך' אמרתי ביותר איטיות והוא היתיישב על הכיסא מחכה שאני יתחיל לדבר 'אז ככה ג'ק הבנזונה הזה איים על עדן שאם היא לא תיהיה איתו הוא יספר את הסוד שלי על זה שהתנשקתי איתו ועדן לא רצתה שאני ורוי ניפרד אז היא עשתה את מה שהיא עשתה' אמרתי ומייקל היה בשוק ומיד אחרי זה הפך לעצוב 'מה קרה למה אתה עצוב?' שאלתי כשאני מלטפת את גבו 'אני בקטע עם ניקול ואנחנו סוג של חברים ואני אוהב אותה' הוא אמר והעיניים שלי נפתחו בבת אחת 'אתה מה?' שאלתי בשוק 'אני והיא חברים עדן איבדה את ההזדמנות שלה' הוא אמר 'אתה עדיין אוהב אותה אין לך מה לשקר' אמרתי מתחכמת 'אולי טיפה אני יתגעגע אלייה אבל היא פגעה בי וזה הזכיר לי דברים שאני לא רוצה לזכור' הוא אמר 'אבל עדן עשתה את זה בכפייה! היא בכלל לא אהבה אותו היא פאקינג הצילה אותי לפחות ניסתה' אמרתי קצת עצבנית 'מה ישלך מה את עצבנית?' הוא שאל 'כי היא פאקינג אוהבת אותך וזה הולך לישבור אותה' אמרתי והוא השפיל את מבטו 'מה אז את רוצה שאני יעשה?' הוא שאל עצבני 'שתיפרד מימנה' אמרתי והוא היה בשוק וקצת צחק 'אנה הבקשות שלך קצת מוגזמות' הוא אמר לא מאמין 'טוב תקשיב אין לי כוח לזה עכשיו' אמרתי בעייפות והלכתי למעלה לחדר שלי, נישכבתי על המיטה והסתכלתי על הקיר שהיה מלא בתמונות שלי ושל רוי מה שגרם לגעגועים שלי לגבור ולגבור אוף אני כל כך מפגרת..

Like My BrotherWhere stories live. Discover now