פרק 33- בית העלמין אקפרד

4.6K 249 58
                                    

אוקי אז מחקתי את הפרק שהעליתי היום וזה החדש וגם חשוב מאוד ציקנתי את הפרק 'איזה חברה כוסית ישלי' תיקנתי את ההתחלה והוספתי אז תיקראו זה חשוב.

נקודת מבט רוי-

היא נילחמה בי כדי שאני לא יהרוג את לאונרד אבל זה לא הזיז לי אני נשבעתי שאני יהרוג אותו, הנפתי את הסכין כשאנה תועקת לי לעצור ובשנייה האחרונה אנה העיפה את אונרד והסכין פגעה בה 'לא אנה למה עשית את זה' שאלתי בוכה כשהיא נופלת ליידי 'רווווייי' היא אומרת בקושי ועוצמת את עינייה 'אנה לא' אני בוכה על החולצה שלה ולאונרד רץ לחדר שלו 'אני צרייך דחוף אמבולנס לאגם הנטוש' לאונרד אומר כשהוא מדבר לטלפון 'אין לי זמן להסביר מהרר' הוא אמר ומייד ניתק 'עוד כמה דקות האמבולנס יגיע' הוא אומר 'מה כמה דקות? היא לא תשרוד עוד כמה דקות!' צעקתי עליו והוא רץ למטבח וחזר אחרי כמה שניות כשהוא מביא מגבת רטובה ומניח אותה על בטנה ותוך דקה המגבת הייתה ספוגה דם.

האמובלנס בא ואסף אותי ואת אנה כי לא רציתי שהוא יבוא איתנו.

הגענו לבית החולים וישר הביא את אנה לטיפל נמרץ ואני ישבתי מול חדר הניתוח בפחדים וחששות כשכולי מעוצבן מתוסכל ומדוכא ואז אח שלה מייקל בא כולו עצבני והחטיף לי אגרוף ודפקתי את הראש בקיר 'תגיד אתה מטומטם? יבן של זונה אתה דקרת את אחותי והיא פאקינג חברה שלך!' הוא אמר עצבני כשהוא מטיח אותי בקיר כמה פעמים 'תמשיך זה מגיע לי' אמרתי לו והוא בעט בי בחוזקה והתכופף אלי 'אם היא לא תצא מהניתוח הזה בחיים אני נשבע לך שאני יהרוג אותך בעינויים' הוא אמר והביא לי אגרוף לפנים, זה מאוד הגיע לי אני לא יודע מה אני יעשה אם היא תמות אני בחיים לא יחיייה אם זה שהרגתי את חברה שלי.

הרופא יצא מחדר הניתוח וישר עמדתי על רגלי 'למה הניתוח הזה כל כך קצר?' נתקפתי בבהלה 'הניתוח עוד לא הסתיים אבל אנחנו חוששים שהיא לא תשרוד את הניתוח הזה, פעם שעברה היא ניפצעה מאוד קשה מהפגיעה של האוטו והכבד לא עובד טוב עכשיו' הוא אמר 'מה אתה אומר בעצם?' שאלתי שאני קוטע אותו 'שניצתרך נס גדול מאוד לזה שהיא תשרוד' הוא אמר ופערתי את עיניי ומייקל הסתכל עלי במבט שנאה והרופא הלך ואני מתכופף לאט לאט ומתחיל לבכות ואחרי חמש דקות של בכי מייקל היתכופף אלי 'למה עשית את זה?' הוא שאל פחות עצבני 'כי זה היה לאונרד והיא דחפה אותו בשנייה האחרונה וקרה מה שקרה' אמרתי כשהדמעות לא מפסיקות לזלוג 'מיזה לאונרד?' הוא שאל מבולבל 'זה סיפור שרק אנה ואלכס יודעים' אמרתי מדוכא וסיפרתי לו את כל הסיפור על לאונרד ועלי לפני שנתיים, 'ואו אני בשוק' הוא אמר 'אחי אני יודע שאתה אוהב אותה אבל תעשה טובה תתרחק ממנה אם היא תצא מזה' הוא אמר והמילים שלו נכנסו לי ללב כמו סכין 'להתרחק ממנה?' שאלתי בשוק 'למה אתה כל כך מופתע?' הוא שאל בפרתוף חמוץ 'אתה יודע שאני לא יכול להתרחק ממנה' אמרתי 'סורי שזה מגיע למצב כזה אבל אם לא תתרחק ממנה אני מספר הכל למשטרה' הוא אמר ואני הייתי בשוק 'מי יודע אולי היא גם לא תיצא' אמרתי לעצמי 'מה מה אמרת?' הוא שאל מבולבל 'כלום כלום' אמרתי.

Like My BrotherWhere stories live. Discover now