פרק 44- ריאן

4.4K 251 78
                                    

הפרק שכולם חיכוו לוו
השמלות של הבנות בתמונה

נקודת מבט רוי-

עבר עוד כמה ימים שבהם רבצתי בבית ולא עשיתי כלום אפילו אם חנה לא רציתי להיפגש כי היא נורא ביאסה אותי באותו היום.

ראיתי שניקול התקשרה אליי אז עניתי

'הלו?' אמרתי מבואס מהחיים

'וואו יש אותך ביותר מבואס?' היא שאלה מצחקקת ואני שתקתי

''אוקיי..' היא אמרה

'מה רצית?' שאלתי אותה בזמן שאני לוגם מהנס שהכנתי

'כיאלו דהה מחר הנשף סיום שלנו' היא אמרה מתרגשת

' וואווו' אמרתי בצחוק נטול הומור

__

'נו מה אכפת לך תבוא' היא ניסתה לשכנע אותי כבר במשך שעה

'נראה' אמרתי

'חסר לך שלא' היא אמרה וניתקתי,

ממש אין לי זיין לבוא לשם.

נקודת מבט ניקול-

אני חייבת שרוי יבוא לנשף סיום! אסור שזה יהרס! עד שסוף סוף אנה הסכימה להיפגש אם כולם אני לא מתכוונת שזה יהרס! ובמיוחד ההפתעה שלה! אבל אני לא יודעת עד כמה רוי ישמח מזה..

בחזרה לנקודת מבט רוי-

הדלקתי טלוויזיה וראיתי תסרט 'חיים כמו שמכירים' והסרט הזה כל כך הזכיר לי את אנה, כי בהתחלה היא שנאה אותי ולא נתנה לי צאנס ובסוף היינוו ביחד כמו בסרט הזה והחלטתי שאני ילך לנשף הזה אנה הייתה רוצה שאני ילך לשם כי תמיד היא חפרה לי על הנשף הזה אז אני יעשה את זה בשבילה.

לבשתי מכנס שקי צבא חולצה לבנה אם אילומינטי ואנס שחור וכובע אדום של OBAY, השפרצתי את הבושם הלקוסט שלי ויצאתי מהבית לכיוון המכונית היפה שלי שאמא קנתה לי ליומולדת, בהתחלה התלבטתי אם לקחת אופנוע או מכונית אבל התפשרתי על המכונית כדי שיהיה לי מקום לשים את החליפה.

הגעתי לקניון אחרי בערך חמש דקות והתחלתי לחפש בחנויות ולא ממש הבנתי איפה אני הרגשתי כמו בגונגל חח לא פלא אני בחנות חיות אוי איזה מפגר אני פדיחות, אבל בכל זאת אני צריך עזרה 'ניקול?' התקשרתי אלייה 'הו היי' היא אמרה 'תני לי את השלוש החנויות הכי יפות שאת אוהבת 'ידעתי שאני יצליח לשכנע אותך' היא אמרה מצחקקת 'מהר ניקול אחרת אני יבוא אם כפכפים שורט וחולצה לנשף' אמרתי 'אממ. אם אתה בקניון ברחוב אוקספורד לך לגו'צי או טומי היילפיגר' היא אמרה 'ואו את טובה' אמרתי 'טוב אני חייב לנתק' אמרתי 'ביי תהנה ותקנה לי משהו' היא אמרה מצחקקת.

הלכתי לקומה השלישית שנחשבת לקומה של המותגים אבל תאמת זה לא קונה אותי כל המותגים האלה רק לאירועים מיוחדים אני לובש מותגים ולשאר אני לובש בגדים שגדולים עליי של חברות כמו וואנס, בילה בונג, זארה או H.M.

Like My BrotherWhere stories live. Discover now