פרק 24

5K 273 10
                                    

ראיתי אותם והעצבים בגוף היתגברו ורוי הסתכל עלי וסימן לי אם הפנים אם אני רוצה לצאת אבל לא רציתי, רציתי לראות מה השתי זונות האלה יעשו, כשהם ניכנסו וראו אותנו ג'ק החמיץ פנים תפס את עדן והלך מישם ביחד איתה ודפקתי להם מבטים שמבסרים רעות! ולרגע עלה לי משהו לראש והיסתובבתי לרוי שהיה בפרצוף ניגעל מהם 'בייב עליתי על משהו' אמרתי בלחש והוא עשה פרצוף שואל 'ג'ייק לא יודע שעדן בהריון ממיקל' אמרתי ונזכרתי בזה שהתנשקתי עם ג'ייק בזמן שאני ורוי רבנו, אני כל כך מצטערת על זה אבל אין מצב שאני יספר לו את זה.. 'לא הבנתי לאן את חותרת' הוא אמר 'צריך לשים בתיק של ג'ייק בדיקת הריון של עדן' אמרתי ורוי חייך חיוך זומם 'מאיפה תשיגי אחת כזאת?' הוא שאל 'בחדר של אח שלי בתוך נישאר' אמרתי 'אבל איך תעשי את זה?' הוא שאל 'אז ככה, היום אחרי בית ספר אני ילך לעשות סיבוב בעיר וכשאני יראה אותם אני ישים לו את זה בכיס ויכתוב מזכרת קטנה מהאקס' אמרתי ורוי עשה פרצוף עקום 'ואז כל האשמה תיפול על מייקל?' הוא שאל בחוסר נעימות 'כשהאשמה תיפול עליו הם כבר לא יהו ביחד 'אמרתי והוא הסכים מחוסר בחירה.

הלכתי בחזרה לכיתה ובדרך ראיתי את עדן והיא היתקרבה אלי, היא משכה אותי בידי למקום שאף תלמיד לא היה בו 'עזבי אותי מפגרת' צעקתי עלייה וניסיתי לצאת מהאחיזה שלה 'אן בבקשה תקשיבי שנייה' היא אמרה ברחמים אבל לא אכפת לי ממנה 'אין לי מה להקשיב לזונות כמוך!' צעקתי עלייה והלכתי משם כשהיא מתחילה לבכות אבל לא אכפת לי ממנה טוב מתחת לכל השנאה קצת כאב לי אבל העדפתי להתעלם מזה.

ניכנסתי לכיתה כדי ללמוד שעתיים אחרונות כי הרבה שיעורים התבטלו לנו אז אנחנו מסיימים עוד שעתיים.

כעבור שעתיים-

לקחתי את הדברים שלי מהכיתה ויצאתי בהרגשה מוזרה, הרבה פעמים בשיעור עדן הסתכלה לכיווני וברוב המקרים פשוט גילגלתי את עיני.

הלכתי לכיוון הלוקרים, פתחתי אותו והכנסתי את הדברים וסגרתי אותו ויצאתי מהבית ספר לכיוון הבית.

הגעתי אחרי 15 דקות ומהר סגרתי את הדלת זרקתי את התיק על הספה הורדתי נעלים ורצתי במהירות לחדר של אח שלי כי הוא מגיע עוד חצי שעה, ניכנסתי לחדר שלו וישר התחלתי לחטט במגירות למצוא את הבדיקה המזוינת ולא מצאתי כלום אז עברתי לארון ומתחת לכל הבגדים מצאתי את הבדיקה הזאת 'יש מצאתי' אמרתי לעצמי 'כן מה מצאת באמת?' מייקל שאל כשהוא נשען על הקיר, שיט! הוא אמור להגיע אבל עוד 20 דקות! 'אממ את החולצה של הטיול שלך' אמרתי כתרוץ והוא הסתכל עלי במבט מוזר ואחרי דקה הוא הרים את הכתפיים והוריד וגילגל את עיניו 'פעם הבאה פשוט תבקשי' הוא אמר כשהוא מוציא אותי מהחדר ואני מהר ניכנסתי לחדר שלי מסתכלת שהבדיקה חיובית והיא אכן הייתה ככה ושמחתי מאוד כי הזוג הזה הולך 'ליפול' והתקשרתי לרוי 'כן אהבה שלי מה קרה?' הוא שאל

'אממ אני הולכת לעשות את זה עכשיו' אמרתי

'בסדר, אם משהו משתבש את ישר מתקשרת אלי ואני יעזור לך והכי חשוב על תיפגעי' הוא אמר

'טוב יאלה ביי אישתי אני רואה משחק כדורגל עם אלכס' הוא אמר 'ביי בעלי' אמרתי וניתקתי, התחלתי להתלבש לבשתי גקט שחור חולצת בטן לבנה טייץ שחור וטיברלנד ויצאתי מהבית לא לפני שאני אומרת לאחי ביי.

יצאתי לכיוון הפארק אולי אני יפגוש אותם שם ליתר ביטחון עשיתי גולגול ושמתי את הקפוצ'ון של הגקט על הראש כדי שלא יזהו אותי והבדיקת הריון אצלי בכיס, בינגו מצאתי אותם הם הלכו בדרך שמובילה לבית של ג'ייק, היתקרבתי אליהם במהירות אבל ככה שלא ישימו לב אלי ומהר הכנסתי לכיס האחורי של המכנס שלו את הבדיקה ועשיתי כיאלו נדפקתי בו 'סתכלי לאן את הולכת ' הוא אמר בערסיות 'סליחה' אמרתי בקול של פרחה והיתקדמתי מהר ושיניתי את הדרך כשאני מחייכת חיוך מאוזן עד אוזן על זה שהצלחתי ועוד על זה שלא זיהו אותי.

נקודת מבט עדן-

היינו בפארק בדרך לבית שלו כשהוא מחזיק את ידי ואני מנסה להתנגד, אני לא אוהבת אותו! הוא איים עלי! הוא איים עלי שהוא יגיד לרוי על זה שהוא נישק את אנה כשם רבו, ובחיים אני לא יסכן את אנה בזה אז שילמתי את המחיר ומה שהכי כואב בזה זה שהוא אוסר עלי לדבר עם אנה ואני הייתי צריכה לבגוד באהבת חיי מייקל, כולם חושבים שאני זונה וזה לא פר! זה לא פר שהוא משתמש בי רק בגלל האיום הזה! זה לא פר שהחברה הכי טובה שלי נפגעה ממני ואני בעצם רק עוזרת לה! זה לא פר שאני לא יכולה להיות עכשיו עם מייקל מי שאני באמת אוהבת, כל לילה אני בוכה בגלל החרא הזה ג'ייק, הוא גם אמר שאם איכשהו מגלים את זה או שאני לא סיפרתי לו משהו אני חוטפת על זה אם הוא יגלה שאני בהריון ממיקל אני פשוט ימות ורוי ואנה יפרדו.

הגענו לדירה שלו והוא משך אותי לחדר שלו בניגוד לרצוני 'עזוב אותי' אמרתי בעצבים והוא התקרב אלי באיום ואני פחדתי רצח כי הוא כבר החטיף לי פעם כאפה והפעם הוא לא עשה כלום, אז פשוט התיישבתי על המיטה בוכה את נשמתי מבפנים אבל לא מראה טיפה אחת מבחוץ, הוא הוריד את החולצה שלו ופתח את הריצרץ של המיכנסיים הוא בא להוריד אותם אבל הוא הרגיש משהו באחד הכיסים וכשהוא הוציא את זה לא ממש ראיתי מה זה הוא הסתכל עלי המום ועשיתי מבט שואל ומפוחד 'את בהריון?'

Like My BrotherWhere stories live. Discover now