'אני אוהבת אותך ותמיד יאהב רוי' אמרתי כשהתנתקנו מהנשיקה 'אני אוהב אותך ותמיד יאהב אותך למרות כל הבעיות שאת עושה' הוא אמר בגיחוך וחייכתי חיוך קטן 'מה עם ריאן?' הוא שאל 'אתה יודע קצת נעלב ממך' אמרתי וחיזקתי את החיבוק ביננו 'אז תיהיה לנו שיחת גברים ונדבר ביננו,הולך?' רוי שאל וצחקתי 'הולך' אמרתי
אחרי ארבע ווחצי שנים:
'רוי תעזור לי אם הארגזים' צעקתי לו והוא בא אלי בריצה 'הי לנשים בהריון אסור לסחוב דברים כבדים' הוא אמר לחוץ ולקח ממני את הארגז, היסתכלתי על הבית החדש שלנו שקנינו מכספנו ולאחר מכן היסתכלתי על הבטן הגדולה שלי שבתוכה נימצאת תינוקת קטנה וחמודה, לקחתי ארגז פחות כבד וניכנסתי לבית הענק והחדש, הנחתי את הארגז על הרצפה וראיתי את ריאן רץ אליי 'ריאן קטני, כבר חקרת את כל הבית?' שאלתי בחיוך כדאני מתכופפת אליו 'כן אמא' הוא אמר בקצת גמגומים וחייך את החיוך המקסים שלו 'טוב לך תעזור לאבא אני בטוחה שהוא ישמח שתעזור לו' אמרתי וריאן הינהן ורץ אליו. בנתיים פירקתי את הארגזים והסתכלתי על התמונות מפעם, עוד שרוי ואני היינו בתיכון ועוד אפילו שלא היה את ריאן, 'מה שלחת לי את הבן שלנו שהורס כל דבר לעזור לי?' רוי צץ משום מקום כשהוא מחבק אותי מאחור ואני ניבהלת קלות 'אתה זוכר את זה?' שאלתי מתעלמת ממה שאמר קודם לכן ומראה לו את התמונה כשהצתלמנו כשניסינו לבשל ביחד 'בטח שאני זוכר, איך אפשר לשכוח שבטעות שפכת עלי כוס מיים רותחים' הוא אמר בגיחוך והתחלתי לצחוק 'איך שהזמן טס' אמרתי והיסתכלתי על הטבעת שרוי קנה לי, למעשה כשהתארסנו לפני חודש 'את אוהבת את הטבעת?' הוא שאל והינהנתי 'אני אוהבת אותך מאוד' אמרתי ונישקתי את פיו 'כבר חשבת על שם לילדה?' רוי שאל ולמעשה עוד לא חשבתי על זה בכלל 'תאמת עוד לא חשבתי על זה בכלל' אמרתי לרוי 'את חייבת להתחיל לחשוב על זה, עוד מעט הליידה שלך' הוא אמר והינהנתי 'ואתה חייב בנתיים להוציא ארגזים מהמשאית' אמרתי בגיחוך 'טוב מפקדת' רוי אמר והלך 'אבא חכה לי' ריאן רץ אחריו 'יאלה בוא צרה מהלכת' רוי אמר ותפס את ריאן בידיו ושנהם יצאו מהבית לכיוון המשאית.
הלכתי למטבח ומזגתי לעצמי כוס מיים ולגמתי ממנה במהירות כי הייתי נורא צמאה ולפתע כאבי בטן עצומים התחילו להופיע והיסתכלתי על הרצפה והיא הייתה רטובה, שיט אני יולדת 'רוי' צווחתי הכי חזק שיכלתי כשאני נשענת על דלת המקרר בכאבים 'מה קרה?, קרה משהו?' רוי הופיע במהירות כשריאן בידיו, 'היא יוצאת' צווחתי ורוי רץ אלי במהירות מרים אותי ככלה ורץ איתי לאוטו וריאן רץ אחרינו 'אוי פאק כואב לך?' רוי שאל וגילגלתי את עיניי מרוב הטימטום וכאב חד הופיע אז מחצתי את ידו 'אוקי אני מבין שכואב לך' רוי אמר והכניס אותי לאוטו ביחד עם ריאן ונסענו במהירות לבית החולים.
כשהגענו הסיעו אותי באלונקה והכאבים לא הפסיקו 'עוד מעט את מסיימת אם זה' רוי אמר.
אחרי שעתיים כואבות במיוחד הצלחתי להוליד את הילדה שלי, רוי וריאן ניכנסו במהירות והתיישבו ליידי 'איך את מרגישה?'רוי שאל כשריאן בידיו 'יותר טוב' אמרתי בחיוך 'את יודעת איך נקרא לה?' רוי שאל ובידיוק הביאו לי אותה לידיים שלי 'כן אני יודעת' אמרתי בחיוך והסתכלתיעל הילדה הקטנה 'סילבר'.
סוף.
זהו נגמר😳 מי שלא זוכר למה סילבר שיסתכל בפרקים הקודמים, רציתי להגיד תודה לכולכן ואני מאוד אוהבת אתכן ואני מאוד שמחה שאהבתן את הסיפור שלי.
אשמח אם תיקראו את הסיפור החדש שלי שנמצא ברשימת הקריאה my nightmare אוהבת מאוד.
YOU ARE READING
Like My Brother
عاطفيةאנה נערה בת 16 ווחצי בכיתה י'א מבוסטון, רצתה לחיות את חייה כמו כל נערה מתבגרת אחרת, אבל כמו שאומרים "רצון זה דבר טוב", היא מגיעה לבית ספר חדש ביחד עם אחייה התאום מייקל וחברו הטוב ג'ייק אבל הכל מתחיל להשתבש כשהיא מתחילה להכיר את רוי סטף. רוי סטף בן 1...