אני נוסע בדרך הבייתה כשאין ספור מחשבות נימצאות בראשי והראש שלי מתפוצץ מכאבים ואיי אני כל כך שונא את עצמי, בגללי האישה של חיי סובלת ממכות בגלל הבנזונה הזה! למה פאקינג היא הגנה עליו? הוא כל כך כפוי טובה ידעתי שאני חייב להרוג אותו באותה שניה שהיתה לי עוד אז בדירה הקטנה ומימתי הוא גר באחוזה הענקית שראיתי בבוקר? מה בחודש הוא קיבל מיליונים וקנה אחוזה? טוב מה שבטוח זה שאני לא הולך לשבת בשקט אני הולך לחקור את זה עד שאני ימצא אותה גם אם אני יצתרך למות למענה אני אמות הכל רק שהיא תשרוד , במלא אני לא חשוב לאף אחד בעולם הזה אז ככה שיוצא שאני לא יהיה חסר לאף אחד אבל אני חייב שמישהו יעזור לי אני לא יכול להיות בזה לבד הרמתי את הפאלפון והתקשרתי
'הלו?' אני שואל בקצרה
'הו רוי בידיוק גם באתי לדבר איתך' היא אמרה
'אני גם חייב לדבר איתך דחוף חנה' אמרתי כשאני מנסה לנהוג
'בואי מחר לאגם?' שאלתי
'אממ בכייף אני יבוא ' היא אמרה
בעצם אני לא יכולה' היא מייד אמרה והייתה נשמעת משונה
'למה מה קרה?' היא שאלה
'חטפו את חברה שלי שבכלל חשבתי שהיא מתה' אמרתי ביאוש
'טוב אני חייבת לנתק' היא אמרה וניתקה ואני הרמתי גבות כיאלו מה נראלך? אני צריך איזשהי תמיכה אבל לא משנה אני כבר ימצא מישהו וגם מה היא רצתה להגיד? למה הא פתאום ניתקה לי?, הגעתי הבייתה ובידיוק כשנכנסתי בדלת הראשית מישהו התקשר אלי ממספר חסוי
'מיזה?' אני אומר בקצרה..
נקודת מבט חנה- אותו מקרה
אחרי שאני ורוי נפגשנו באגם שמאוד הייתי מופתעת שמישהו מסתובב שם חוץ ממני , אני הולכת לשם מידיי שבוע כשאני רוצה לברוח מאבא שלי שעולה לי על העצבים ואבא שלי גם לא יודע על המקום הזה אבל לפעמים אני רואה אותו נוסע שם אם מישהו מבוגר לעבר הבית הסמוך לאגם ומוזר שגם רוי אמר לי שהוא היה שם שהוא טוען שהוא שכח שם משהו אבל אני לא קונה את זה בשיט.
הגעתי הבייתה אחרי עשר דקות כשאני זורקת את כל הדברים על הספה ועולה למעלה לחדר שלי , בדרך לחדר אני שומעת את אבא שלי מדבר בפאלפון אז אני נצמדת לדלת 'כן כן כל הכסף הועבר אלי' אבי אומר כשהוא מצחחק 'נחמד לעשות איתך עסקים מיסטר .ל.' הוא אומר ומנתק את השיחה ואני רצה לחדר שלי, מיזה לאזעזל מיסטר .ל.? ועל איזה עסקים הוא מדבר? באתי להתקשר לרוי שאולי יוכל לעזור לי בזה ובידיוק הוא מתקשר אלי
'הלו?' רוי שואל ומיד ישלי פרפרים בבטן
'הו רוי בידיוק גם באתי לדבר אתך' אמרתי
'אני חייב לדבר איתך דחוף חנה' הוא אמר והיה נשמע לחוץ, אולי קרה לו משהו דומה כמו לי?
'בואי מחר לאגם? הוא שאל והייתי מאוד שמחה
'אממ בכייף אני יבוא' אמרתי שמחה ואז שמעתי קול של רובה , היסתובבתי אם הכיסא וראיתי את אבא שלי מכוון עלי רובה ואני עוד שנייה השתנתי מפחד ודמעות התחילו להופיע בעיניי 'בעצם אני לא יכולה' אמרתי לרוי ואבא שלי סימן לי לקחת ממנו מידע 'למה מה קרה?' שאלתי כשידיי רועדות ואני לא מצפה לזה שהוא יגיד תשובה 'חטפו את חברה שלי שבכלל חשבתי שהיא מתה' הוא אמר לחוץ ואבא שלי חוטף לי את הפאלפון ומנתק 'לימדו אותך שלא יפה לצותת?' הוא שאל עצבני וכיוון לי את האקדח לראש 'אבא אסור לך להרוג אותי' אמרתי כשאני מנסה להעביר נושא 'מה רק בגלל שאני רופא ?'' הוא שאל מחייך 'זה אתה נכון?' שאלתי 'אם היית עולה על זה קודם אולי חברה שלו לא היייתה נמצאת איפה שהיא עכשיו' הוא אמר 'למה עשית את זה? למה שיתפת פעולה עם האיש המשוגע הזה?' אני שואלת כשאני בוכה בבושה מאבא שלי אם אני בכלל צריכה לקרוא לו ככה 'כי הוא הביא לי כל כך הרבה כסף שאני יכול לזרוק אותך פה ולעבור לאיזה וילה מפוארת באיזה אי נידח ואף אחד לא ידע שאני שם ואני יחייה את החיים הורודים' הוא אמר מחוייך ואני בוכה שהוא היה מסוגל לעשות כזה דבר 'אז אתה פשוט רופא מכור' אני צועקת עליו 'מה לעשות, אני בשביל כסף יעשה הכל' הוא אמר ואני כל כך ניגעלת ממנו 'אתה פשוט הרסת חיים לילדה אתה מבין את זה? אתה הרסת למשפחה שלה ולחבר ולחברות שלה את החיים' אני צועקת עליו כשאני מנסה לדחוף אותו ואז מחליטה לזרוק עליו את הארטל והוא צועק מכאבים שכל המרפק שלו זכוכות 'את תשלמי על זה כלבה' הוא אמר עצבני כשהוא מוציא זוג אזיקים ומוציא אותי מהבית 'לאן אתה לוקח אותי פסיכופט?' צעקתי עליו 'למקום שאף אחד לא ישמע ממך יותר' הוא אומר כשהוא מכניס אותי לאוטו והראש שלי נדפק וממש כאב, הוא נכנס מהר למכונית ואני יושבת ליידו לייד כיסא הנהג כשאני בוכה והוא צוחק הוא כל כך חרא 'אווו' אני צועקת מכאבים שהוא מחטיף לי כאפה על הרגל 'זה ילמד אותך לקח' הוא אמר והיסתכלי על הברך שלי שהיה מוצלק עלייה סימן אדום של כף יד 'אוי כמעט שכחתי' הוא אמר כשהוא מוציא כיסוי עיניים ומחסה לי את העיניים כשאני מנסה להתחמק אבל לא מצליחה 'רוצה בדרך הקשה אז קבלי את זה בדרך הקשה' הוא אומר עצבני כשאני לא רואה כלום בגלל הכיסוי העיניים המפגר הזה ופתאום הרגשתי דקירה של מזרק ביד וצעקתי עד שלא הרגשתי יותר שום חלק בגוף שלי וסוג של נירדמתי..
אני קמה לאט כשאני מגלה שאני שוכבת על ריצפה קרה מבטון, אני פוקחת את עיניי לאט לאט שכשאב ראש עצום הורגש בראשי את אני מתקפלת מכאבים ואחרי דקה אני מתאוששת ופותחת את עיניי ורואה שאני בסוג של מרתף או עליית גג, אני מנסה לקום אבל לא מצליחה ואני רואה שאני קשורה באזיקים לאישזהו קיר אני מסתכלת על החוט שקשר את האזיקים שלי לקיר ומגלה שהוא ממשיך על התקרה אני עוקבת אחריו עד הסוף והוא יורד מהתקרה ואני מזהה מישהו שוכב שם בידיוק כמוני אז אני מזיזה את האזיקים כי החוט ביננו מחובר ורואה שאני מצליחה להזיז את הידיים שלה אבל אני לא מצליחה לדבר איתה כי הפה שלי חסום, היא קמה לאט לאט ואני לא מאמינה למה שאני רואה...
תםתםתםתםתםתם
ואוו אני בשוק בידיוק כמוכם חח
- מי היתקשר לרוי מחסוי?
-מיזאת הנערה הכלואה שראתה חנה?
את זה תגלו בפרק הבא
אני מאוד ישמח אם תצביעו ותגיבו ככה אני יעלה יותר מהר פרק
YOU ARE READING
Like My Brother
Romanceאנה נערה בת 16 ווחצי בכיתה י'א מבוסטון, רצתה לחיות את חייה כמו כל נערה מתבגרת אחרת, אבל כמו שאומרים "רצון זה דבר טוב", היא מגיעה לבית ספר חדש ביחד עם אחייה התאום מייקל וחברו הטוב ג'ייק אבל הכל מתחיל להשתבש כשהיא מתחילה להכיר את רוי סטף. רוי סטף בן 1...