'מחפש את זה?' עדי שאלה כשהיא נשענת על עמוד והיא מנפנפת בטלפון שלי 'תביא את זה' אמרתי כועס והתקרבתי אלייה מנסה לקחת את הפאלפון 'אפ אפ אפ' היא אמרה 'מה את רוצה כוסעמק עררס תביאי תפאלפון' צעקתי עלייה והיא פרצה בצחוק וזרקה לכיווני את הפאלפון שנפל על הריצפה ולמזלה הוא לא התנפץ והיא הלכה משם כשחיוך מנצח על פרצופה ואני לא מבין מה ההיא רוצה, לקחתי את הפאלפון מהרצפה ורואה 5 שיחות שלא נענו מסשה 28 מעדן ו3 ממייקל, אימאלה מימתי ניהתי כל כך מבוקש ועניתי בחזרה לעדן
'הלו עדנה' אמרתי בכינויי שנתתי לה
' אתה דפוק או מה?' היא שאלה מעוצבנת ובאמת שלא הבנתי כלום
'מה את רוצה?' שאלתי לא מבין
'על תשחק אותה קטן' היא אמרה מזלזלת
'באמת שאני לא מבין מה את רוצה מחיי עדנה' אמרתי כשאני מתיישב על הספסל
'נו רציני? התמונה מפגר התמונה' היא אמרה
'איזה תמונה על מה את מדברת?' שאלתי
'השידור מפגר, למה עשית לה את זה? היא אהבה אותך והרסת אותה!' היא נזפה בי
'אני נודר לך ביקר לי שלא שלחתי שידור לאף אחד ומה היה בשידור הזה שהיא נפגעה מזה כלכך?' שאלתי מעוצבן ומבולבל
'אתה פאקינג נישקת את עדי!' היא אמרה ומייד נכנסתי לווצאפ, אני לא מאמין! באמת עשו שידור של הנשיקה שלי ושל עדי מהפאלפון שלי אבל איך? שיטטט אני כל כך מפגר זאת עדי הבת זונה הזאת!!!
'עדן באמת שלא אני זה ששלחתי את השידור! הכלבה הזאת נישקה אותי ועצרתי את זה ישר ונפל לי הפלא והיא לקחה אותו' אמרתי מבואס מהתחת שזה קרה
'אה כן ומי צילם אתכם?' היא שאלה מתחכמת, מי צילם אותנו באמת? 'באמת שאני לא יודע אבל את חייבת להאמין לי' אמרתי מתחנן 'לא יודעת זה מסובך' היא אמרה מיואשת 'אני נודר לך באמא שלי שלא עשיתי את זה' אמרתי 'טוב נדר ערסים באמא זה רציני' היא אמרה ואני צחקתי צחוק נטול הומור ''אז את מאמינה?' שאלתי מקווה לזה שכן 'מי אם לא אני?' היא שאלה גאה בעצמה וכבר שמחתי 'ישמצב תוכלי לדבר איתה?' שאלתי ישר 'כן אבל לא עכשיו תן לה זמן' היא אמרה 'טוב אני חייב לנתק ביי עדנה' 'ביי קארובה' היא אמרה בצחקוק וניתקה, לא באמת הייתי חייב לנתק פשוט התבאסתי על זה שבקרוב אני ואנה לא נחזור.
בדרך הבייתה ראיתי גוף קטן אם שיער בלונדיני רץ אלי ואני ניבהלתי ואז כשזיהיתי מיזאת נתתי לה חיבוק 'מה קורה ניקולה' שאלתי 'בסדר מה איתך טרויה' היא שאלה מחוייכת ' יואו פשוט לאכול אותךךך' אמרתי לה וצבטתי לה בלחיים 'אין לך גבולות אה? ידבה' היא אמרה לי ופערתי את עיניי , שתבינו ניקול היא כמו אחות קטנה ואני חולה עלייה בתור אחות קטנה 'טוב מה רצית?' שאלתי 'שמעתי מה עדי עשתה וזה היה ממש מגעיל' היא אמרה 'היא סיפרה לך?' שאלתי 'כן, היא חושבת שאנחנו עדיין חברות ואני משתמשת בזה כי ככה אני יוציא ממנה מידע גם כן היא תקבל את הנקמה שלה על זה שהיא שחבר שלי בגד איתה בי' היא אמרה עצבנית 'איזה חמודה את כשאת עצבנית' אמרתי בחיוך והיא נתנה לי בוקס חלש בבטן 'אה ויש לי עוד משהו בשבילך' היא אמרה וזרקה לכיווני עט ולא הבנתי בשביל מה 'למה זה?' שאלתי לא מבין ' בוא נגיד שזה סידר לי את הנקמה בעדי' היא אמרה בחיוך ועדיין לא הבנתי 'דפוק בתוך העט יש מכשיר הקלטה וזה הקליט את כל השיחה שלי עם עדי' היא אמרה וחייכתי חיוך מנצח 'מחר בבית ספר נדבר' אמרתי ונתתי לה נשיקה בלחי והלכנו כל אחד לדרך שלו.
למחרת בבית ספר-
הלכתי לכיתה של ניקול וקראתי לה לבחוץ 'הכל מוכן?' שאלתי והיא הינהנה 'בשעה 9 הכל יתחיל לעבוד' היא אמרה
'בהצלחה לנו' אמרתי וחיבקתי אותה והלכתי לכיתה.
נקודת מבט אנה-
הלכתי ללוקר להוציא היסטוריה ואחרי שהוצאתי הלכתי לכיתה כשאני שומעת שיריי דיכאון, ביננו אין לי דבר אחד להיות מאושרת ממנו, נכנסתי לכיתה לפינה שלי בסוף הכיתה ושמתי את הראש על השולחן ונרדמתי.
'גברת אנה קומי מייד!' המורה הכלבה הזאת צווחה לי באוזן 'קמה קמה' אמרתי בעייפות וקמתי וראיתי שעדן יושבת ליידי 'איך המפלצת הזאת הרשתה לך לשבת ליידי' שאלתי את עדן והיא גיחחה 'שמעתי את זה' המורה הזאת שוב צווחה 'יופי' אמרתי והמורה התעלמה.
אחרי חצי שעה משעמעמת במיוחד של איכסטוריה התחלתי להציק לילד שישב לפני 'עדן מה השעה' שאלתי והיא הסתכלה על השעון שעל ידה 'עוד דקה תשע' היא אמרה וחזרה לצייר על הידיים שלה ואני המשכתי להציק לקורבן שלי, אחרי דקה נשמע משהו בכריזה 'יש עדן ניראלי מוצאים אותנו מהשיעור כנראה יש הרצאה' אמרתי שמחה כי חשבתי שמפספסים שיעור וזה ממש לא היה זה
'שומעת ניקול' קולה של עדי נשמע ולא הבנתי מה קורה פה ולמה זה בכריזה
'מה' ניקול ענתה
'היום עשיתי את הדבר הכי חכם שיש' שוב הקול של עדי נשמע
'מה כבר עשית' ניקול שאלה בזילזול
'ניפגשתי עם רוי ונישקתי אותו ואמרתי לג'ק שיצלם את זה ולשלוח לשידור של רוי ואיזה קטע! בידיוק נפל לו הפאלפון כי הוא צעק עלי על זה שנישקתי אותו ' עדי אמרה והלסת שלי פשוט נפלה מהמקום וודאפק?ומה ג'ק קשור לסיפור?
'סוף סוף אנה תקבל את מה שמגיע לה ' עדי אמרה וצחקה צחוק של חזיר מסומם
'עדן אני בשוק' לחשתי לה כשכל הפרצופים מופנים לכיוון שלי 'טוב סתובבו היא לא פוסטר' עדן צעקה עליהם והם הסתובבו מיד 'אז הוא לא אוהב אותה?' שאלתי את עדן 'ואיי את מפגרת' היא אמרה 'הוא אוהב אותך!' היא פשוט צעקה את זה ומייד סתמה את הפה אם הידיים 'רוצי אליו' היא אמרה ופשוט רצתי מהכיתה כשהמורה צועקת לי לחזור ואני שמה זין, ירדתי במהירות למחששה וראיתי אותו והוא חייך אלי וקם לכיווני 'אז שמעת את החדשות אני מבין' הוא אמר והינהנתי 'אז מה את אומרת' הוא שאל כשהוא מחזיר שערה אחת למאחורי אוזני ונישקתי אותו נשיקה מלאת תשוקה ואז היתנתקתי 'הבנת מה התשובה שלי אז?' שאלתי בתמימות 'אממ לא ממש אבל אני יוכל לעזור לעצמי להבין' הוא אמר ומייד נישק אותי.
ביקשתם מרתון? עשיתי מרתון מקווה שתהנו
YOU ARE READING
Like My Brother
Romanceאנה נערה בת 16 ווחצי בכיתה י'א מבוסטון, רצתה לחיות את חייה כמו כל נערה מתבגרת אחרת, אבל כמו שאומרים "רצון זה דבר טוב", היא מגיעה לבית ספר חדש ביחד עם אחייה התאום מייקל וחברו הטוב ג'ייק אבל הכל מתחיל להשתבש כשהיא מתחילה להכיר את רוי סטף. רוי סטף בן 1...