DORIN POV'S.
Mi am vazut mama in sala de judecata...de unde a luat o Alexandra..multumita ei acum sunt liber. Dar pe ea nu o vad absolut deloc.. deci clar a iesit din sala.. am mers sa o caut si am vazut o cum pasa pe treptele de la iesire.
-Alexandra.. am strigat dupa ea...dar i a nu a avut nici o reactie. In fine am mers si am tras o de mana.
-Hei..ce crezi ca faci ? Ma intreaba ea.. iar eu since sunt uimit de atitudinea ei.
-Vreau sa iti multumesc .
-Ce?Tu multumiri mie? Cred ca esti bolnav..la cap daca e sa ma intrebi pe mine. Imi raspunde ea si isi trage mana din a mea.
-De ce? Adica ...
-Niciun adica. Nu am timp mereu de mofturile tale.!!De ce nu ai sunat o pe gagicata..?
-Pai pentru ca..
-Pai sa iti zic eu de ce.. eu imi futeam creerii ca sa invat iar tu nu ma lasai in pace niciodata.
-Pai..da...
-Da. Exact asa ai facut. Nu ti a pasat de mine niciodata. Iar eu ce proasta eram...te credeam ranit..si vezi Doamne ... erai ....dar tu erai probabil ocupat sa i o tragi lu ..mama dracu stie cine. Tipa ea.
-Ce vrei sa spui?? O intreb cand deja ma pierde .
-Uite .. desteptule...ai ramas la fel ca in liceu.. apelezi la mine doar cand ai nevoie de ceva..in rest nici nu stii daca mai traiesc. Spune ea artagoasa.
-Ce vrei sa spui??
-Ca NICIODATA NU TI A PASAT. Dar cand ai avut nevoie de ceva ...apelai la mine.. de parca eu eram proasta..stai chiar eram proasta Trebuia sa te las sa putrezesti in inchisoare..asta meritai. Nu sa fii in libertate.!!!!.
-Dar de ce ai mai venit?? De ce imi spui astea dupa atatia ani?
-Pentru ca niciodata nu ai vorbit cu mine.. mi ai dat vreodata ocazia sa iti spun? Sau sa ma cunostii cu adevarat? Sau sa ...
-Dar mi ai dat ocazia sa te cunosc? -Dar ai vrut vreo ocazie sa ma cunosti??
-De ce stai sa te certi cu mine si pentru ce? Pentru trecut? Da nu am facut nimic! Spun. Adica chiar nu mai inteleg
-Nu te inteleg. Spun
-E bine. Nici eu..plus nu ai facut o niciodata ..nici nu ai vrut..
-Da de unde stii tu? Poate te am placut si poate nu am putut niciodata sa iti spun. De asta ce mai zici?
-Zic ca nu esti sanatos mintal.
-Zici prost .. ti ai pus vreodata problema asta?
-Nu. Pentru ca nu e posibil.
-Dar de ce? De unde stii .. poate ca e.
-Nu. Am zis ca nu e..
-Pai da cum...
-Lasa ma. Regret si astazi ziua aia blestemata in care te am cunoscut pe tine.
-Dar daca e adevarat ce ti am zis eu .
-Da sigur.. marele cuceritor s a emotionat. Hai inceteaza Dorin..
-Cu ce vrei sa incetez?
-Cu ce faci.
-Pai ce fac..?
-Stii tu..
-Ba nu stiu.
-Of..ba da stii foarte bine asa ca inceteaza sa te mai comporti asa. Uita dracului ca exist pe aceasta planeta. Spune ea si imi intoarce spatele . Regrete ..asta am simtit atunci..dar eu am....Asta e tot. Va pup si va multumesc ca imi comentati.. @timotimotea.. ( sper ca am zis bine). :* :* :)) :* ;))
S a comportat frumos Alexa cu Dorin..adica el merita asta???
CITEȘTI
Intuneric si curaj! ♡♥
ActionO simpla intrebare,o singura privire. Nu...nu e o povese de dragoste..dar se va transforma in una? Cand nu iubesti NICIODATA..nu stii ce e asta..dar poate ai vrut sa simti. Cand victima devine MAREA TA IUBIRE.. si TU nu poti opri asta?!? ce ai de ga...