Dezlantuire!.:-(

78 7 2
                                    

Am vazut o fata cu o fața alba dar nu foarte rau. Era imbracata in rosu cu roz?! Ce dracu.. astia nu stiu nici ce sa poarte jur!!
-Ce dracu cauti aici.. si cu ea? Cine e ea?? Tipa fata asta.. il trage pe Alex de mana ii baga si ghearele alea de gaina in mana. Mda gheare...,alea nu sunt unghii.!
-Da mi drumul! Ai noroc ca esti fata ca erai terminata! Ce nu intelegi din partea cu lasa ma in pace...????! Tipa Alex furios. Cine dracu e tipa asta.. dar ma enerveaza. Vruiam sa plec in secunda doi si sa il las pe Alex cu tarfa aia..asa arata..defapt la cat de dezbracata era si o tarfa ar fi imbracata ca o fata cuminte..ca o sfanta. Dar la dracu cu Greg care tot il vrea. Nu stiu de ce .. dar ma rog. Fa ce ti se cere si nu mai pune intrebari. Intrebarile reprezentau moartea..
-Nu inteleg partea cu lasa ma!!! Tipa ea. Iar acum toate privirile erau pe noi. Of ce de atentie.
-Tu esti proasta de cand te stiu eu Dina..! Tipa Alex. Of ar trebuii sa o arunce pe geam.
-Cu zdreanta asta ma inseli tu? Tipa ea aratand spre mine. Ce dracu are in cap eu zdreanta?? As fii mai frumoasa ca ea si daca as avea 100 de ani. Pana aici! Nu o las sa vorbeasca asa de mine. Defapt dupa nu v a mai vorbi. Ma ocup cu scosul dintiilor iar ea cere o interventie.
-Ea nu e ca tine! Tipa Alex .
-Ea?? Uite te la ea.??! Arata oribil.. vine la mine si incearca sa imi dea o palma. Dar Alex are reflexe bune. A vrut tarfa asta sa ma atinga sau eu am baut si mi am imaginat??
-Sa nu o atingi..caci daca o vei face am sa uit ca esti fata.. ai am sa te tratez ca pe ceea ce esti.! Tipa Alex la ea iar acum era furios.. foarte .. arata bine ochii aia negrii si mana incordata.. si..la dracu la ce ma gandesc eu acum.! Am luat o pe tampita asta care deja imi facea prea multi draci de par si i am zis clar si raspicat. Ca de fata era proasta!
-Fii atenta .. paiato..
1.Nu te mai apropii de Alex in viata ta la mai putin de 1000km.
2. Daca da dracu sa mai indraznesti sa ma mai ameninti sau sa mai vorbesti urat despre mine ..Dracu e mic pui pe langa mine.. pricepi?
3. Cand ne vezi lasi privirea in pamant. Si pe Alex nu il mai sacai. Ca altfel.. o sa iti doresti sa fii trait in Iad. Nu pe Pamant cu mine.
Si acum mars de aici javro.! Am tipat la ea. Toate priviriile erau pe mine si Alex.. Mda mda nu sunt poate chear de gheata. Ma rog.
-Multumesc mult. Spune Alex. Care avea un zambet mic pe fata.
-Mda ma rog nu a fost mare chestie. Am zis.
-Ea e Dina..
-Mda.. ce e cu ea? Lipsa de inteligenta??.
-Ea e.. paii... o fosta.. nu stiu ce am vazut la ea.. a fost o relatie ..sterge nu o numi asa.. a fost o chestie.. si nimic mai mult. Spune el cu un oftat lung ..
-A fost doar ce.? Ai vrut doar sa te culci cu ea nu?!?.. Ce penibil. Am spus ce dracu au in cap..aaa da.. NIMIC!!!.
-Drace.. NUU!! E mai complicat dar nu am facut asta bine. ! Ce aveti in cap.!?? Hai la ore pana nu aberezi si imi spui ca ma droghez. Spune el. Holurile erau aglomerate dar ciudat ca toti ne faceau loc.
-Ce ora avem? Il intreb pe Alex care inca tine orarul in mana.
-Arte. A spus el.
-Aham. Am murmurat.
-Offf Isuse hai la baie sa te cureti de ceai. Spune el si ma trage in baie.
-Cee?? NUUU!! tip eu..nu imi pasa ca deranjez vreo ora sau ceva..mda eram in intarziere multumita lu Romeo asta si al tarfei aleia de Dina.
-Nu mai urla si misca. Spune el.
-Auzi nu imi spui tu mie ce sa fac. Am spus punandu mi mainile in sold si uitandu ma atenta la el.
-Haide te rog vei raci si v a fii vina mea. Spune el cu mainile ampreunate.
-1.Nu ma cunosti de mai bine de 1ora si nu are cum sa iti pese .
2.Nu am cu ce sa ma schimb.
3.In care baie vom intra.
4.Nu te prefa ca iti pasa!
-1. Mi ai luat apararea si nici tu nu ma cunosti dar ai facut o ..si poate avea Dina dreptate dar tu nu..si nu nu avea.
2. Am eu un tricou in ghiozdan
3.In care vrei nu conteaza.
4.Imi pasa aiurit o. M a tras de mana si am intrat in baia fetelor. Mi a dat un tricou si spre fericirea mea era unul negru.
Am mers in clasa.. orele au trecut .. am fost chiar laudata.. pentru cateva chestii.. am ajuns in parcare iar Alex a facut ochii mari cand a vazut Ferr ul meu cel negru.
-Cine naiba isi poate permite unu? Intreaba el cu gura cascata.
-Un diavol. Am ranjit si am spus mandra oarecum.
-Un diavol nebun. A spus el.
-Mda.. clar.. al vitezei. Am spus usor mai mult pentru mine.
-Mda poate.. dar oare e fericit? Ma intreaba. La dracu abia l am cunoscut si deja ar trebuii sa il mint.
-Poate da...sau poate nu.. nu vom stii niciodata.am spus
-Mergi acasa..? Ma intreaba Alex
-Mda de ce? Il intreb cu o usoara nuanta de plictiseala in glas.
-Vrei sa te duc.? A intrebat.
-Nu. Eu am masina. Am spus .
-Da? Care nu o vad??! Intreaba
-Asta. Si arat spre masina neagra care lucea putin din cauza soarui care se afla printre nori. Ce vreme superba.
-Nu cred.. a spus si a facut ochii mari..
-Oo ba da. Sa crezi.
-Tu esti diavolul?
-Diavolul nebun! Am spus si am ranjit..
-Nu am vrut sa te jign..spune el dar l am itrerupt.
-Nu i nimic. E ok. Sunt mandra de asta. Si da sunt nebuna dupa viteza. Spun eu.. cu un ranjet pe fata.
-Clar. Vreau sa vin acasa sa ne facem temele impreuna.. spune el cu un zambet cat lumea.
-Altadata!. Am spus scurt.
Am condus acasa si acolo am vazut ceva ce ma v a marca pe viata...:'(

Intuneric si curaj! ♡♥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum