Nu cred!

121 9 0
                                    

Cand i a cazut sapca era o fata . Una draguta. Cu un par ondulat exact ca lana unei oi. Ma uit mai atenta si o pot vedea la fata.. era alba si cu gropite atunci cand zambea. Mi am luat ustensila telefonul meu si am bagat repede parola in el. Si am facut o poza fetei..am dat zumm iar apoi mi au aparut urmatoarele date:
" Ea este agentul Maia Kristen. Asa zisul Kill care a omorat peste 100 de persoane si deaia i se spune asa. Lucreaza pentru Pentagrama..are o colectie de arme si a locuit in Los Angeles. Momentan s a retras si lucreaza ca asasi platit"Acestea au fost informatiile pe care iubitul meu telefon mi lea oferit. Se pare ca voi avea probleme dar .. nu asta e problema mea si mama. Nu imi pot permite ca idiotii astia sa afle de mama. Ar rapi o si ar tortura o ca eu sa cedez si sa le dau locul meu din Sempre(intodeauna) asa se numea mafia. Organizatia asta. Ce sa fac..Protectorul e cu ochii pe mine . Nu imi permit orice. Am si eu sefi. Dar Maia asra cred ca o sa imi faca probleme.. sper ca nu ma v a omora! Off..
-La dracu'! Am injurat in timp ce imi inclestam dintii si respiram cam greu ..cu pumnii si ei incordati.
-Guardi la parole! Imi spune mama autorirara ca "Sa am grija cum vorbesc"!. Am oftat..
-Prego! Iam spus ca gata..incetez. Giovani si cu asociatul ne priveau. Au venit catre noi. Oooo...nuuu!!!La dracu ce ma fac???!!
Mama se ridica in picioare si ce a urmat a fost de necrezut....
-Dolcezzo(scumpo)! Ii zice Giovani care era langa mama mea lundu i si sarutandu i mana. Am dat de dracu'!!
-Oo Gerila! Rade mama.. Gerila??! Ce naiba?.
-Ce faci tu aici Miti? Ii spune Giovani asezandu se langa ea. Eu o sa mor jur..!!
-Am iesit cu fica mea.. Ea e Alexa.! Ma prezinta pe mine..
-Incantat!  E o placere sa te cunosc!A spus ..da sigur de parca nu m ar cunoaste!
-La fel! Am zambit in timp ce imi afisam fata mea de "dute dracului ca nu imi pasa"!
-Ce mai faci? Il intreaba mama cu fata ei de " spune tot".
-Bine bine.. tocmai am venit cu treaba in oras. Spune el cu un zambet malefic..si cu o spranceana ridicata spre mine.
-Dar tu? O intreaba el.
-Off nu sunt chiar asa de.. iar aici am intrerupt o eu..
-Voi va cunoasteti?? Am intrebat ca dracu de nervoasa cu pumii inclestati. De unde cunostea mama un mafiot..??!
-Da! Au spus amandoi razand .
-De unde?! Am intrebat si mai nervoasa.
-Am fost impreuna de la gradinita..plus ca a fost..spune mama iar aici e intrerupta de privirea dura a lui Givanii care e ceva de genul " abtinete!!!" Parca striga.
-Plus ca ce?? Am intrebat o .
-Plus ca eram prieteni buni..spune el . Cine dracu l a bagat in seama? Si cica nu merita un pumn in nas.
-Mama mergem!! Acum!!!! Am tipat in timp ce mergeam spre usa si am vazut ca ea nu ma urma. Am afisat fata mea de "acum vorbesc serios!"  Am mers pana la masina si am condus cu o viteza fulgeratoare spre casa. De nervi. Viteza ma calma decat sa bag ca proasta tutun sau heroina sau Mari(marihoana)in mine mai bine asta.
-Nu mai urc cu tine la volan!! NICIODATA!! spune mama in timp ce se da jos din masina si incerca sa nu cada. Mdap am condus cam tare. Dar eram nervoasa! Eu mi am dat ochii peste cap. Nu nu va fi asa.
A trebuit sa o mint ca fac curat in timp ce puneam sau verificam camerele de supraveghere. Off trebuie sa aflu mai multe despre Maia asta.! Ma am dus in camerea mea si am adormit la 3:05 da tarziu dar asta e! Am auzit un zgomot cand m am pus in pat. Si nu nu scartaia patul meu! Deci cineva era in casa... apoi am auzit un tipat.. semana cu tipatul..oo nu LA DRACU!!!LA DRACU!! Injuram in timp ce imi cautam pistolul meu.. aveam multe arme..acum am gasit un HA89 cu gloante de argint. Am dat o groaza de bani pe tampenia asta.. dar de asta e..din nou. Am mers cu pasi de pisica pana in hol..iar acolo..statea.. FUCK!!!

Intuneric si curaj! ♡♥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum