Lacrimi.!☆

103 8 0
                                    

Nu imi venea sa cred cine era in fata mea. Un tip imbracat in negru cu o cagula pe fata si o tinea pe mama de gat. O ameninta cu un pistol blestemat la tample. Era un K47 din cate am vazut eu. Era masiv cam 80-90 de kg. O sa moara jur! Nu stie cu cine dracu se pune!!
-Cine esti si ce dracului vrei? Il intreb cu o voce care ar vrea sa fie dura.
-Nu e treaba ta! Si lasa arma jos..altfel ii zbor crerii! Imi spune el cu vocea lui "autoritara". Dar tremura. Ce dracu'..nu tinea nici arma aia bine.. Am zambit fara sa vreau.. neinitiat. Idiotii naiba..asta e.
-Nu!Tu las o jos..ACUM!!! Am tipat la el. Nu mi se spune "Pistolara"Pentru ca nu stiam sa trag nu?! Dar toti ma stiau drept "Asu' ".
-Nu fac asta! Tii la ea ? Lasa arma jos! Imi tipa el.
-Bai ...NIMENI nu tipa in casa mea!! Am urlat. Mam se uita la mine si eu eram speriata .. asta e. V a trebuii sa o fac! Si asta am facut... el a tras in mine dar m am pregatit iar eu am tras mai repede decat el.. A murit..l am omorat. Asa e.. O merita. La dracu! Doar nu te astepti sa vii in casa mea si sa stau cu mainile in san cat timp tu ma ameninti cu pistolul.
-Mama esti bine??! Am intrebat o . Ea plangea si era speriata de moarte.
-Cine esti tu,?? Ma intreaba ea. M a blocat.!
-Fata ta!ii raspund
-NUU!! Fata mea e ...o persoana mai buna. Eu nu am crescut un DIAVOL!!!! Imi tipa ea!.. nu intelege.. eu diavol? Bine poate doar un inger salbatic..
-Mama eu sunt.! Ii spun.
-Nuuu!! Nu am crescut o criminala!!! Imi urla ea!. Off la dracu cu idiotul asta care vine in casa mea si dupa eu trebuie sa il omor. Nu e vina mea!! Nu sunt o criminala ..prefer... ajutor al mortii.. ea nu are timp de toti dar eu.. :)) da ..bine de gunoaie care ma sacaie..
-Mama calmeaza te nu e cea ce..
-Nuuu.. nu vreau sa mai aud ceva .. stii cat m am chinuit cu tine..nu vruiam nu credeam xa ai sa ajungi asa!! Imi tipa ea..
-Asa cum? Ii spun eu.
-Nu asa. Vruiam un nepot de la tine.! Sa iti faci o familie.. nu asa! Ce e in capul tau??!
-Razbunare.! Stii ca nu suport baietii..de ce ma bati la cap cu asta din nou.??!
-Te vei indragostii sti asta!! Nu poti sa nu. Nu esti o persoana rece sau rea.. bine doar omori oameni.. esti o criminala! Imi tipa ea plangand. Off l as invia pe idiot doar ca sa il omor iar. La drcu cu el de ...off.. sa vina din morti sa ii explice mamei ce a cautat aici..si de ce l am impuscat.!
-Nu mama nu ma voi indragostii..stii bine motivul. Si sunt un ajutor al mortii.. ea nu are timp de toate gunoaiele.. am spus sarcastica ultima parte. Nu suportam baietii..imi aduceau aminte de tatal meu..si prin cate am trecut..
-Nu toti sunt asa. Imi spune ea.
Imi dau ochii peste cap. Nu imi pasa ce crede .nu va vedea nepoti de la mine. Am tras tipul si l am dus in subsol
Aici imi tin toate sculele de tortura.. da am asa ceva. Am disecat si m am uitat atent peste fiecare parte a corpului(nu ganditi pervers tipul e mort deci...) si ce am descoperit era ceva ce merita...lacrimi. Mama s a dagat la somn. I am dat un Adolin te facea sa dormi. Cel mai puternic somnifer il foloseam mereu cand aveam cosmaruri. In fine,am gasit pe mana dreapta la incheietura fix pe vene..

Intuneric si curaj! ♡♥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum