Incredibil!

151 9 0
                                    

Era...exact cine nu ma asteptam sa fie. Mama mea. La ora asta.??! Cine a adus o .? Mama mea era bolnava avea 40 de ani si o iubeam enorm. Dar ea nu stia lucrurile cu mafia si in ce dracu' m am bagat eu. Si nu am de gand sa ii spun avand in vedere ca e posibil sa moara de inima.
-Buna scumpo! Spune mama in timp ce intra inauntru cu tot cu bagaje.
-Buna mami! Ce cauti aici? Si la ora asta? O intreb in timp ce o ajut cu bafajele!
-Off.. scumpo..am fost la doctor si mi a spus ca am.. cancer si xa m ai am de trait douar 4 zile., cel mult! Spune ea incepand sa planga . Nu imi vine sa cred.! Cum dracu'!! De ce ea? E o fiinta minunata. Ea e un inger care ar trebiuii sa fie langa mine..pe pamant nu in cer.
-Si ma gandeam sa stam impreuna pana atunci. Da sigur..sa o vad cum moare si dupa sa ma spanzur ca nu am putut face nimic?!? Dar cu toate astea am zi.
-Cu mare placere dolcezzo!(scumpo) mama mea muncise in Italia asa a scapat de idiotul meu de tata. Si vorbeam des in italiana. Mai ales xa acum eram cel mai bun mafiot asa ca trebuia sa stiu si eu italiana.
-Grazie(multumesc) imi spune mama in timp ce ma saruta pe frunte. Nu pot sa cred ca o sa moara. La cat de buna e nu ma mira ca si Dumnezeu o vrea. Dar aici in aceasta lume nu au loc familiile . Sunt gen calcaiul lui Arhile. Un punct slab.
-Maine mergem la cumparaturi.? Ma intreaba mama cu un zambet enorm pe fata.
-Desigur .dar nu devreme! Ii spun si radem amandoua. Stia ca nu ma trezesc devreme.,bine doar atunci cand am treaba. De obicei nici nu mai dorm.

*********

A doua zi am mers in bucatarie m am trezit la 13:45 mda mda..tarziu.Mama era jos si incerca sa faca clatite. Le ador mai ales cu capsuni si ciocolata. Am mancat in liniste si apoi am mers in camera sa ma schimb. Mi am pus un tricou negru si blugi stramti tot negrii.iar in picioare cisme negre. Am mers in masina mea ,azi am ales sa merg cu Ferrari, cel negru care imi placea mult. Torcea exact ca un tigru..iar asta imi placea cel mai mult. Mama cam ezita sa se urce.
-Haide mama. Ce ai patit?
-Scumpo..stii ca eu sunt pe moarte nu? Ma intreaba ea. Iar eu marai ..imi inclestez dintii si pumnii si dau si in tampitul de volan.
-Trebuie sa imi amintesti tu mereu asta??! Am intrebat o nervosa.
-Scumpo eu nu merg. Nu im masina asta si nu cu tine la volan! Spune ea afisand fata ei de "fii sigura ca am dreptate". Dar stiu ca am mai plimbat o o data cu masina si atunci aveam un Bwv cand aveam 16 ani. Si aici m a lovit inteligenta...am ambalat masina la maxim atunci. Iar acum o cred ca nu vrea sa mearga cu mine.dar nimeni nu imi conduce masinile!! Asta e. Iar daca ar conduce o oricum ar fi viteza..
-Off hai mama urca! Si am afisat fata mea de "vorbesc serios ..acum!" Mama stia ca nu imi sta in fire sa vorbesc serios dar cand o faceam..eram ascultata .
Mama s a urcat in locul pasagerului..o fii ea mama dar nu imi conduce masina! Cand am ajuns la magazin am facut cumparaturi..serioase.De vreo 1000 de dolari..nu mult. New York era un oras frumos aveai ce vedea..si dupa mama mea ce cumpara. Ni s a facut foame si am mers de la magazin la un restaurat pe care il fregventam des. Acolo nu se fuma ceea ce era bine pentru mine si mama. Nici eu nu fumez ..am 18 ani doar dar imi merge bine . Cand am ajuns inauntru la restaurant nu imi venea sa cred cine era langa masa noastra.. Giovanii Caleto marele fost mafiot..asta pana i am luat eu locul. Multi ii zic "Nasul" sau "Gino" dar nimeni nu i a zis pe nume.asta pana la mine. Prima oara am avut tupeu maxim la discutia mea cu el. M am uitat sa vad cu cine statea la masa si era cu un .."asociat de al meu".
-La dracu'!! Am injurat uitand xa stau la masa cu mama mea ..si ca imi poate da o palma oricand. Mda chiar daca eram majora mama inca era mama.
-Ce s a intamplat? Ma intreaba ea.. trebuie sa gasesc o scuza.. avand in vedere ca mancarea deja era pe masa..eu aveam supa deci.. uite minciuna..
-Am o musca in farfurie! Am zis .. iar mama a facut o fata dezgustata. E nu puteam sa zic adevarul.
-Vaii ..merg la bucatar! A spus ea ridicandu se de pe scaun. In mod normal as merge dula ea dar acun trebuia sa vad cine era sobolanul din haita mea. Givani planuieste de mult..mult prea mult timp sa ma dizolve dar nu i a mers. Asa ca nici cu ajutorul astuia nu o sa i mearga! Dar cine dracu era asta?! Am auzit cateva tipete din bucatarie care le cunosteam asa de bine...mama. Giovanii si asociatul s au ridicat si au iesit. Am mers dupa ei iar ei stateau in fata restaurantului. "'Nasul'" a dat un telefon. Spunand:
"Alo! Aici Nasul! La scanteia soarelui vreau sa redecore camera de acasa. Am nevoie de un zugrav si un covor. Fi atent sa nu se cunoasca ca zugravul e acasa! A spus el..am putut auzi un -ce facem cu bebelusi? Iar el a spus. Ii trimitem la bunici!'" Si cu asta a inchis. E clar vor incerca sa ma omoare dar de ce? Adica vor sa imi ia locul greseala lui e ca a vorbit unde eram si eu asa ca am inteles tot. M am intors la masa mea iar mama era acolo.
-Haide bucatarul e tampit! A zis. Am vrut sa mergem dar Giovanii s a reintors la masa lui.. acum cu un alt om din haita mea. Vreau sa stiu cine e asta.
-Nuu! Am tipat la mama. Au deserturi bune aici . Hai sa mai stam 5 minute ! Nu rog pe nimeni nimic. Nu imi sta in caracter.
-Bine.si nu mai tipa asa! Imi spune ea autoritara. M am uitat la ei si am putut vedea imediat dupa ce sapca i a cazut de pe cap cine era asociatul ...sau mai bine asociata.. Era...

Intuneric si curaj! ♡♥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum