{Off!!}

31 5 1
                                    

ALEXA POV'S
-REGRET CA TU TE AI NASCUT. Spune "tatal" meu tare si clar.
-Mda. Cred si eu. Daca imi spuneai asta acum cateva zile..sau cativa ani iti spuneam ca si eu urasc ca m am nascut. Dar acum nu am sa iti spun asta. Iti spun ca ...inainte aveam o mica parte din mine care striga sa te ajut.. dar acum mi am dat seama ca nu vreau sa mai fac nimic pentru tine. Ai mare noroc ca am avut multa treaba ... ca altfel.
-Imi pare rau. Stiu ca esti o razbunatoare.
-te urasc ...e numai vina ta. Sa stii te urasc. Nu vreau sa te mai vad niciodata.
~~~~'''''~~~~~~~~~~~~~'''''''~
-Esti bine... Alexa.. trezeste te. Te rog. Ma ridic sa il vad pe Kam.
-Ce s a intamplat.. ii spun.
-Nu stiu. Adica am venit sa iti dau ceva si dupa te am vazut stand aici si tipai.. nu stiu .. plangeai.
-Ma...rog.. nu e mare chestie. Dar tu ce faci aici. ?
-Vreu sa iti spun ca ...
-Daca vrei sa imi spui iar de..
-Vrei sa ma asculti..
-Nu imi spui tu mie ce sa..
-Iar faci asta..
-Nu fac nimic
-Ba da.
-Ba nu.
-Off..esti imposibila. Credema.
-Nu. Tu esti.
-Off. Asculta. Nu pot sa nu ma gandesc la tine. Nu pot sa nu ma uit mereu la tine. Nu pot. Nu stiu daca asta se numeste dragoste...sau pasiune sau poate iubire ..
-Cred ca nebunie suna mai bine. Am spus.
-Ma rog.. poate. Dar asta e. Uite inima asta nu a mai batut de mult.. defapt niciodata pentru nimeni. Deci practic ..chiar cred ca ..
-Nu te rog nu spune
-Ce sa nu spun?
-Ca ma iubesti.
-De ce? Asta e cea ce simt..nu imi pot controla sentimentele .. asta e vina inimii. Sau poate iti e frica... asta e nu? Iti e frica de iubire.
-Poate..
-Dar de ce. ? Cred ca ai mai iubit iar persoana aia nu te a iubit.. asa e?
-Nu vreau sa vorbesc despre asta.
-Pai..dar vreau sa stiu.
-Nu trebuie.
-Ba da. Uite eu chiar tin la tine.. nu mai stiu cum sa te fac sa intelegi. Crede ma eu nu sunt ca ei. Adica chiar nu sunt.
-Da..clar.
-Uite chiar nu sunt...




Gata si acest capitol. Va pup si va multumesc. Ce ziceti sa fie Alexa cu kam..?? Va pup si va multumesc

Intuneric si curaj! ♡♥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum