ALEXA POV'S
Nu pot sa cred ca s a intors Kam. Nu l am mai vazut de doi ani.
-Nu pot sa cred ca ai facut asta.. ca ai venit aici.. ii spun lui Kam.
-Nu puteam sa te las. Ce mama dracului cauta tampitul asta aici? Ma intreaba Kam si se uita la Theodor.
-Nu stiu.
-Ce vrei? Il intreaba Nick pe tonul lui dur.
-Pe tine intr o cutie..dar nu de asta sunt aici. Alexa.. imi pare rau.. pentru viitor. Spune Theodor
-Ce mai vrea sa insemne si asta? Il intreaba Kam si il prinde de guler.
-Potoliti va.. amandoi si tu dispari din fata casei mele..ii spun lui Theodor.
-Ce? Ii alegi pe ei in locul meu..? Nu pot sa cred ca ...
-Iti platesc cu aceeasi moneda? Ba sa crezi. Doare nu? Stii de ce pana acum nu ti am facut nimic.. ??! Il intreb si de data asta eu il tin de guler si ma uit fix in ochii lui..
-Nu. De ce? Pentru ca ma iubesti.. sau poate nu ai ce sa imi faci? Spune el si incepe sa rada. Il simt pe Kam cum se incordeaza si il strang mai tare pe Theodor de guler
-Asculta bine papagalule.. 1. Am fost ocupata.
2. Nu poti sa suferi niciodata cat am suferit eu. Sa te iubesc..mai bine ma omor.. si pot sa iti fac multe.. ai sa vezi. Crede ma ca sunt in stare de orice.
3. Mars dracului de pe proprietatea mea ca te gasesc toti dracii..
-Nu ai auzit o. Pleaca!! Ii tipa Kam.
-Ai sa regreti.. si stii asta! Tipa Theodor..
Mda..poate voi regreta.. ?, nu ce dracu..nu am regretat nimic niciodata..si nu am sa incep acum.
-Pleci undeva? Ma intreaba Kam..
Nu pot sa ii zic..
-Hai sa discutam in casa.. imi spune Nick si aprob din cap.
~ZAPP..~ZAPP... suna dragul meu calculator cand ajung in casa.
-Ms.Alexa aveti un mesaj foarte urgent..
-Luati loc. Le spun celor doi baieti
Sa aud Ex. Ii spun calculatorului meu.
-Mesajul este de la...Va multumesc ca cititi.. va pup.. si puteti lasa com cu ce doriti.
Cel din poza e Kam. Cum vi se pare?? :)) :* :*
CITEȘTI
Intuneric si curaj! ♡♥
AcciónO simpla intrebare,o singura privire. Nu...nu e o povese de dragoste..dar se va transforma in una? Cand nu iubesti NICIODATA..nu stii ce e asta..dar poate ai vrut sa simti. Cand victima devine MAREA TA IUBIRE.. si TU nu poti opri asta?!? ce ai de ga...