Intalnirea..♧♣

103 9 3
                                    

Era tampitul ala de baiat. Cum naiba dau eu mereu de el. Am uitat ca sunt plina de ceai din cauza lui.
-Buna ziua! Cu ce te pot ajuta? Ma intreaba secretara.
-Buna ziua. As dorii orarul pentru clasa a XII-a. Ii spun eu.
-A XII cat? Ma intreaba ea.
-A XII arte. Ii raspund eu cat pot de politicos si ignor dobitocul care mi a varsat ceai pe bluza mea neagra.
-Aa si acest baiat tot acel orar doreste. Asteptati. Spune ea.. iar eu sa imi fut una daca nu ziua asta e din ce in ce mai proasta.
-Buna eu sunt Alex . Imi spune el mie si imi intinde mana.
-Mda ma rog... spun eu si imi dau ochii peste cap.
-Am gasit.! Striga secretara ridicand o foaie alba in mana.
-Bine.. spun eu.
-Off imi pare rau dar este singurul pe care il mai am. V a trebuii sa il impartiti. Ne spune ea iar eu sunt gata sa ii zic vreo doua.
-Cee?? Urlu cat ma tin plamanii mai ceva ca un lup flamand.
-Imi pare rau. Asta este. Imi spune ea si da din umeri.
Am iesit nervoasa de acolo..si nu nu am dat buna ziua. Nu mai era o zi buna.
-Heiii... asteapta.. ma striga Alex..sau cum naiba il chema.
-Ce vrei? Il intreb nervoasa. Ce mai vrea.
-Uite imi pare rau..bine ..? Nu am vrut sa vars ceaiul pe tine. Iarta ma . Si despre orar poti sa ii fac o poza tinel tu! Spune el..
-Mda ma rog . Nu eu o sa fac o poza la orarul asta tampit! Am spus.
-Ok. Cum vrei. Deci suntem prieteni? Ma intreaba el. Ce naiba e ineregula cu asta ... de ce ar vrea sa fie prieten cu mine. Nu il inteleg!
-Cum vrei.. ma rog .. am zis si mi am dat ochii peste cap. Aia e.
-Super.. putem fii colegi de banca..si sa mancam impreuna si sa ne scriem tema impreuna.. ma uitam la el cum vorbea.. crede ca eu sunt genul ala de prieteni?! Off asa imi trebuie.
-Mai incet Romeo.. am zis
-Nu ma numesc asa ...spune el revoltat.
-Mda dar te comportii ca unu. Am zis eu.
-Atunci tu esti Julieta. Spune el. Gata pana aici a intrecut limita. Mi a epuizat si rabdarea de rezerva. I am dat o palma peste fata.. dar ce a zis m a uimit.
-Asteptam palma asta. Cat ti a luat ... separe ca ai mai mulra rabdare decat am crezut.
-Offf. A reusit sa spun. Mda clar o sa ma omoare.
-Hai la ore. Vom intarzia.! Spune el.
-Cee..din prima zi?? Il intreb eu
-Pai daa. A spus el.
Am mers pe hol si am simtit da cineva sau ceva ma tragea de tricoul meu negru din spate. Alex avea o figura de gheata pe fata.
Aoloo cine mai e si acum ... gata e deja prea mult. M am intors si am vazut..ERA...



Cea din poza e ALEXA.
Va multumesc mult ca cititi .:*

Intuneric si curaj! ♡♥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum