Am ajuns acasa si era linistita . Prea linistita. Am intrat in casa si nu o gaseam pe mama. Mi a lasat un bilet si imi spunea ca merge la cumparaturi. O sa dea banca faliment daca mama mea mai merge mult la cumparaturi. Eu aveam de facut niste nenorocite de teme. Multe multe teme. Era ora 14:30 si mama mea nu mai aparea. Unde poate fii?? Am mers si am mancat ce am gasit in frigider. Eram aproape de scari sa urc in camera mea sa imi fac temele in continuare., dar cineva a batut la usa. Am mers cu incetinitorul catre usa si nu imi placea sa merg sa deschid usa. La usa era chear Alex . Nu ma asteptam . Mai ales ca il cunosc doar de o zi . Cine dracu i a spus unde stau. Nu mai inteleg.
-Hey.. ce faci? Deranjez? Ma intreaba . Doamne ce bine arata jur. Purta un tricou verde usor mulat dar destul de... incat sa ii vezi trupul bine sculptat..prea bine.. si niste blugi negri..tenesi negrii iar peste tricou o geaca neagra. In spate un ghiozdan si el negru. Doamne...imediat mi au aparut niste imagini nu tocmai decente. Sa de Sfantul.. doamne ce naiba e in capul meu. Am marait involuntar la acele imagini mi am dat ochii peste cap..si mi am lins buzele. Aoloo. De asta aveam nevoie acum.
-Hey. Nup chiar. Ma pregateam de teme. Tu ce cauti aici si de unde stii unde stau? L am intrebat.
-Oo pai..atunci hai sa le facem impreuna. Am vazut niste dosare.. a inceput sa rada.
-Aham. Nu mersi ma descurc. Am spus repede.
-Dar vreau sa te ajut. Plus ca si eu am nevoie de ajutor. A zis. La naiba cu asta. Ce sa mai zic...cedez . L am lasat sa intre si am mers in camera de zi. Nu aveam chef sa il duc in camera mea.
-Frumoasa casa. Spune el .
-Mdap mersi. Am spus.
-Stai singura. ?
- Nu cu mama. Dar tu.. parintii tai? Trebuie sa ii castig increderea daca vrea Greg sa il aiba.
-E complicat. A spus printr un oftat.
-Avem timp. Am spus.
- Avem si teme. A spus.
-Da le naiba de teme. Asta e mai important decat temele.
-Am o viata grea. Mama mea m a facut in urma unui viol. Parintii ei se certau mereu asa ca ea a luat o pe calea cea rea. A inceput sa se drogheze sa bea . Chiar dansa in cluburi de noapte. Nimeni nu o mai putea salva de unde intrase. Era la bar si dansa. Era aproape goala... a venit un domn si a cumparat o. Avea doar 16 ani cand s a intamplat asta. Ploua si fulgera era oribil. Nu vruia asta. Era prima data pentru ea. Dar patroana era asa lacoma ca a acceptat imediat. Jumatate de milion de dolari. Doar atat valora ea. Ea s a impotrivit.. dar nu a putut scapa. A imbatat o si a drogat o asa ca ...asa am aparut eu. Ea nu mai traieste.. au gasit o politistii moarta a doua zi. Parinitii ei au sunat intr un final la politie. M au gasit si pe mine langa ea. Si se pare ca a fost violata de mai multi indivizi. Cam vreo 5 . Avea urme groaznice pe brate si urme de bici pe spate. Era oribil.. asa m am nascut eu. Nu imi cunosc tatal si nici nu vreau la cat de nenorocit pare sa fie. De bunici mei nu mai stiu nimic. Am aflat toate astea de la cel care m a crescut ca pe propriul lui fiu. E politistul care a gasit o pe mama mea moarta langa mine. Acum lucreaza la F.B.I.A.I. . Sotia lui nu ma iubeste deloc iar fratii mei vitregi nu ma suporta. E greu. Dar asta e.. imi doresc asa de tare sa mor.. uneori. Nu imi place cum am fost creat si as dorii sa fie mort nenorocitul ala de tata..sau ce dracu ar vrea sa fie. Il urasc. Nu pot sa l iert. Asta e. A spus printr un oftat lung. Avea lacrimi in ochi era gata sa planga. Era deja deplasat inauntru . Trebuia sa il fixez. Ma durea sa il vad asa pe el. Nu stiu de ce ..eram altfel cu el. Nu stiu de ce.
-Off. O sa fie bine ai sa vezi. Am mers langa el si l am luat in brate . L am strans in brate cat de tare am putut. Vruiam sa il sarut pe obraz dar a intors capul si l am sarutat pe buze. Parea inghetat si nu tocmai in apele lui. I am simtit lacrimile fierbinti pe mainile mele. Am vazut ca mi a raspuns la sarut. Era asa de... off. Am auzit telefonul meu care suna.. off la dracu cu el. Trebuie sa raspund dar Alex nu vruia asta... Era..
CITEȘTI
Intuneric si curaj! ♡♥
AcciónO simpla intrebare,o singura privire. Nu...nu e o povese de dragoste..dar se va transforma in una? Cand nu iubesti NICIODATA..nu stii ce e asta..dar poate ai vrut sa simti. Cand victima devine MAREA TA IUBIRE.. si TU nu poti opri asta?!? ce ai de ga...