KAM POV'S!
Am ajuns cat de repede am putut acasa.. defapt la Nick..
Nick e fratele meu... ca si fratele meu..am mare grija de el..dar si el a avut grija de mine.
-Ce face Alexa? Il intreb pe Nick.
-E ranita. Imi spune el.
-Pai..? Cum asa? Si de ce? Ii bombardez pe Nick cu intrebari
-A patit o chestie cu...Alfred.. imi explica el..
-Ce? Alexa e desteapta.. nu cred ca poate sa pateasca asta..
-E nu.. cand e vorba de mama ei.. e imposibil.. face orice. Imi spune el.
-Si e grav ranita? Il intreb
-Mnu..nu stiu..bratul ii sangera.. iar ea abia mai putea merge. Imi explica el.
-Cumm... si tu esti atat de idiot incat sa o lasi singura si ranita..?? Ii urlu..
-Nu am lasat o eu. Ea e a dracu..si nu ma lasat sa stau cu ea. Imi spune el.
-Hai la ea.. ii spun eu.
-Acum...? Greg ne v a spanzura..
-Nu ne v a face nimic..stii ca sunt favoritul lui..
-Oky.
Am accelerat cat de tare am putut ...vruiam sa ajung la Alexa..sa vad ce face..
Am ajuns la ea acasa... si am vazut ca era o masina a celor din Portal. .. era chiar.. un tip cam de varsta ei plus o zdreanta in toata regula..
-Ce mama dracu.. ?? Am injurat cand am coborat din masina..
-Kem.. ce faci aici? Ma intreaba Alexa.. cred ca era socata.. saraca nu ma mai vazuse de 2 ani..cand m am mutat din clasa..dar uite ca m am intors..
-Ce cauti aici? Il iau pe tipul tampit de langa ea..
-Nu e treaba ta.. imi tipa el.
-Ce faci...? Tipa farfazoana aia care dracu stie ce ii tot facea la gat..cred ca ii lua pulsul ...cu limba daca e sa ma intrebi pe mine..
-Dispari de langa ea.. ii zic tipului care mai nou are mana dupa talia Alexei..
-Ma pot apara si singura.. spune ea..cand ii dau una tipului aluia..
-Nu pot sa cred ca ....
CITEȘTI
Intuneric si curaj! ♡♥
AksiO simpla intrebare,o singura privire. Nu...nu e o povese de dragoste..dar se va transforma in una? Cand nu iubesti NICIODATA..nu stii ce e asta..dar poate ai vrut sa simti. Cand victima devine MAREA TA IUBIRE.. si TU nu poti opri asta?!? ce ai de ga...