Capcana.

53 8 0
                                    

ALEXA POV
Am raspuns la telefon. Ma tot stresa . "Daca vrei sa iti mai vezi mama vin o la Bord Seatell peste 30 de minute..sau cat poti tu de repede. Nu incerca sa mai faci ceva sau sa iei ceva arme cu tine. Daca iti pasa de ea..si stim ca iti pasa vino. La vechiul depozit de marfa.. stii unde e. Sa nu ma faci sa astept. " spune persoana de la capatul liniei.
Off la dracu.. asta imi mai trebuia. !!!
-Pleaca. I am spus lui Alex
-Ce?? De ce?. Spune acesta.
-Pentru ca am treaba. Si nu te las singur aici. Am spus. Am iesit amandoi si am apasat pe buton ca sa se instaleze codul de securitate.
-Ex. Am nevoie sa mergi la vechiul depozit de marfa. Ii spun calculatorului meu
-Cu siguranta ms.Alexa.spune el.
Am dat pe pilot automat si am mentinut viteza. Mergeam cu 450 km/h. Mda mult dar eram prea stresata. Mi am bagat pistolul pe sub bluza.
-Ms. Alexa sunteti urmarita! Imi spune calculatorul meu scump..
-La dracu.. cine e?? Am intrebat.
-Va fac o poza la masina. Imi spune el. Aveam camere bagate in masina ..mai ales in oglinzile retrovizoare.
Cand am primit poza am ramas muta. Era masina lui Alex. Ce dracu avea de gand.???
Ce sa fac.. o sa mor .. off.. maine am si scoala si acum e ora 19:30.. offf.
Am bagat mai mare viteza si se pare ca l am pierdut. Sa mor ce bine ma descurc.
Am ajuns la vechiu depozit. Era oribil. O usa mare de metal in fata mea ruginita. Am intrat acolo si era liniste ...prea linistite. Uram linistea iar acum era deja oribila.
Am auzit un batut din palme si un ras fals plus un zgomot de usa inchizandu se.
-Vai vai vai. Ce papusa.. ce faci aici.?
O nuuu.. era Alfred. Seful bandei din Portal.
-Ce vrei... si unde e mama?? Il intreb cat de dur pot.
-Unde vrea ea sa fie... nu e la noi.. a spus cu un ranjet pe fata.
-Ohh.. ce proasta sunt! Am spus.
Cam 30-40 de indivizi m au inconjurat ... mi am scos pistolul de la spate si am inceput sa trag in ei.. am fost ranita la umar.. dar am rezistat . La dracu cu ei!.
- Ce dracu faceti idiotiilor??? Tipa Alfred la ei.
-Nu au creier. Am tipat eu.
-Aa te crezi tare.. las ca iti arat eu..!!!!
-Mda.. sunt sigura!.
Am iesit cat de repede am putut de acolo dar nu suficient de repede pentru ca am mai luat un glont in mana.. ceasul meu tot suna..
Am primit un mesaj.. era de la Alex."Unde esti?? Ce faci??". Ce dracu.. de unde imi gaseste toate datele.??? Tipul devenea periculos...
Am iesit din cladire si acolo statea fix in fata masinii mele....

Intuneric si curaj! ♡♥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum