CINE?? :O

40 6 1
                                    

ALEXA.. POV'S.
Am mers la apartament un pachet de nervi. Nu imi mai pasa de ce dracu va mai face Dorin. Lui niciodata nu i a pasat de mine am fost atat de al dracului de proasta ca am crezut asta. Adica se vedea pe fata lui mereu ca nu ii pasa de mine. Am mers la apartament..asa cum spuneam dar Stefan nu era de gasit. Am dat de dracu cu Frans daca asta va scapa si va spune ceva. Adica nu imi vine sa cred dupa ce l am scapat si dupa ce l am ajutat el fuge.
-Ex...unde e Stefan.. imi intreb calculatorul.
-Pai.. a cam plecat dupa ce a primit un telefon.
Ce dracu.. am marait destul de nervoasa cand am simtit cum vibreaza telefonul meu in buzunar.. cu dintii inclestati..l am luat si am oftat.
-Alo.. Scopu si durata? spun eu chiar daca nu stiu cu cine dracului palavragesc.
-Hei. Asa vorbesti tu cu mine.? spune cel de la capatul liniei.
-Vorbesc cum vreau si cu cine vreau. Clar? Da tu cine dracu esti?intreb eu artagoasa.
-Seful tau..noul tau sef. Raspunde el si mai tare ca mine.
-Du te dracului! Eu nu am nici un sef.. niciun nou sef.
-Ba da. Ai acum . Numele meu e Alfred. Nu pot sa cred....
-Cum .. esti.
-Mda. Sunt noul tau sef. Greg e mort.
-Nu te cred.
-Ba sa crezi. Iti spun eu.
Am marait cat de tare am putut si am dat cu telefonul de pamant...atat de puternic incat s a spart.
Nu mai aveam nimic de facut asa ca am decis sa plec. Sa merg sa ma relaxez. Nu imi mai place ...nici nu as mai vrea sa ma intorc acasa..defapt ce dracului nici nu mai am o casa. Am plecat cat de nervoasa am putut de la apartament. Am luat primul zbor si m am intors inapoi in Los Angeles. Am intrat in casa mea .. dar ciudat era ca usa era deschisa .. am intrat in casa iar acolo pe canapea state mama mea cu tampitul ala de Giovani.
-Buna draga mea..spune ea.
-Nu ma lua cu asta. Ce cauta dobitocul asta aici..?? Am intrebat.
-Pai draga..eu...
-Tu ce?? Te ai gandit sa il aduci pe idiotul asta la mine in casa sa ce?? Mama ai nevoie de .
-Nu vorbi asa. Nu de tatal tau. Spune ea..iar eu iau soc. Ochii imi sunt mari si nu mai pot respira. Cum dracului cel mai mare dusman sa iti fie tata. ??? Ce dracu..se poate asa ceva??.
-CEE?? Tip eu
-Draga mea.. Giovanii este tatal tau.
-Ce?? Tipa si Giovanii..se pare ca nici tampitul asta nu stie nimic.
-Cum s a intamplat asta vrei sa stii pai...ei bine..incepe mama dar eu nu dau doi bani pe asta.
-Ce? Nu . Nu vreau sa aud. Iesi dracului din casa mea. Ca daca nu iti fut una de nu mai stii cum te cheama .. ii spun lu Giovanii ..il iau de guler si il duc pana in fata portii. Ii dau cativa pumni in gura asa ca
sa ma tina minte si intru in casa unde mama sta in living.
-Draga inteleg ca ...
-Nu. VREAU SA AUD. tip la ea. Nu imi pasa cum dracului am ajuns pe lumea asta. Chiar nu dau doi bani pe viata asta handicapata.
-Dar cred ca ar trebuii sa...
-Am zis CA NU VREAU SA AUD. Ii spun.
Merg sa imi fac un dus apoi merg sa ma schimb. Adica haine negre oricum.. nu imi plac alte non culori..sau alte culori. Le urasc.
Am iesit din casa iar mama tot tipa ca sa imi spuna ea nu stiu ce..dar am accelerat si nu mi a mai pasat de ce se va mai intampla. Am mers la sediu. Iar acolo l am intalnit pe WTF.. NU CRED. Era Janel.. (cum ii spuneam in liceu) dar eu prefer Ionut.
-Ce faci aici?il intreb.
-Buna ziua..ne cunoastem??
-Mda.. cam da . Adica am facut liceul impreuna. Sunt Alexandra.
-Vladoaica. Ce tare .. ce te aduce pe aici?
-Munca. O nenorocita.
-Mai vorbim. Am de lucrat la niste arme.
-Bine. Ok. Bafta.
Am intrat in birou fara sa ma deranjez sa bat si ce am vazut acolo era oribil...
Sange peste tot..iar Alfred zacea mort pe scanul de la birou iar trupul lu Greg era si el pe jos . Ambii morti. Cine dracului a facut asta..? Nu imi vine sa cred. Am inceput sa caut peste tot dupa ceva..orice un indiciu care ar putea sa ii spuna cine e faptasul...dar am gasit.....


Gata si acest capitol. Ce credeti..cine ia omorat si de ce??unde credeti ca e plecat Stefanô..??
Va pup si va iubesc. Va multumesc mult ca imi cititi cartea. :* :* :))

Intuneric si curaj! ♡♥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum