Firar..

49 6 2
                                    

ALEXA POV'S.
Ma aflam in fata casei cand fix in fata ei se afla o masina neagra..
Am recunoscut imediat pentagrama aurie care se afla pe capota cu mici pete rosii.. ERAU..CEI DIN PORTAL. Ce cauta astia aici?? De unde au aflat unde stau.. ? Ceva nu e bine..
Observ ca din masina coboara un baiat de varsta mea.. cu parul ciufulit ...un costum rosu ca focu..
Langa el o fufa in toata regula dezbracata in mare parte ... in sus puteam sa ii vad cu usurinta bustul siliconat ..deoarece tipa se lare ca nu a auzit de bluze.. iar .. blugii sau ma rog ce dracu vruiau sa para aia... ii lasau la vedere cele doua fese ale fundului.. picioarele mai ceva decat ale unei gazele.. parul ei violet.. un violet ...oribil..strans intr o coada sus.. iar buzele ei rosii mai mari decat ale unui cal..se observau pana aici.
-Ce face dollceza(scumpa) noastra?? Ma intreaba tipul in costum rosu. Era..acum mi am dat seama.. cand vine mai aproape de mine.. era Theodor . Cel mai mare inamic al meu. Mi a fost un bun prieten in adolescenta pana in clasa a 10 .. A facut ceva ce nu trebuia. Exagera cu multe lucruri..dar bineinteles ca nu i am dat important. Il urasc pe tipul asta. Acum ce mama dracului mai vrea..
-Vaffanculo scarafogio !!!!(Dute dracu gandacule) i am replicat eu artagoasa..
-Che cazzo voi..?( Ce naiba)
-Va la Napolii! (Du te in Iad) ii spun eu.
-Uite Alexa ..stiu ca nu m am comportat frumos acum doi ani..dar te rog..
Ce mama dracu ... asta venise pana aici ca sa isi ceara scuze?? Nu cred e o capcana..
-Ce vrei sa spui? Il intreb cu toate ca stiu deja raspunsul.
-Nu fa pe proasta .. nu te ai priceput niciodata la asta.. te cunosc ..ai uitat..?? Imi spune el mie..
Imi era asa de scarba de parasuta aia care il tot lingea pe gat.. cica seducator si lasciv.. sa dea dracii.. aia e proasta sau se preface..??!!! Imi vine sa vomit..noroc ca nu am ce ..
-Uite.. Nu mai cunoscut niciodata...poate tu ai cunoscut o versiune dea mea .. scuze. A fost o iluzie..
-Mda poate... iar aici este intrerult de...

Intuneric si curaj! ♡♥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum