Haos ¡¿

61 9 0
                                    

ALEX POV.
Am asteptat o pe Alexa ore bune . Ca sa vad ca vine cu nu stiu cine. Ba mai vorbeste si urat cu mine..om tampit. Am incercat sa o urmaresc dar e prea buna. A bagat o viteza si am pierdut o . Iar cand a venit era ranita rau la un umar...sangera...iar asta m a speriat rau de tot. Plus ca ala ..cum il chema..a zis ca i a salvat viata. Nu pot sa cred. Cu toate ca ne a zis sa placam..cea ce..domnul dobitoc a facut..si sunt recunoscator pentru asta.. eu am urmat o...am prins o de mana..
-Hei...ce faci da mi drumul. Spune ea.. iar eu o iau in brate si o stang nu foarte tare.
-Imi pare rau...ii spun cand sunt aproape de urechia ei.
-Pentru ce? Ma intreaba ea cu vocea putin stinsa
-Ca nu am fost langa tine cand ai avut nevoie de mine. Spun..
-Nu i nimic esti iertat. Spune .
-Hai sa te ajut cu ranile.. se pare ca au fost multe gloante.. ii spun
Nu sunt prost cat timp am stat acasa la ea am citit lucruri interesante.. despre ea.. bine a fost foarte (×100000000000000000) complicat dar.. am reusit.
Eram sigur ca fata asta nu face chestii tocmai curate.. dar cat de ridicat este gradul lor de pericol.??
Ea se uita la mine cu niste ochi mari..
-Cee?? Nu. Nu sunt gloante. Spune ea
-Aa nu? Atunci ce? Ai cazut pe scari? O intreb..
-Pai defapt.. eu..incepe ea.
-Tu ce? O intreb eu. Vreau sa stiu adevarul. Sa stiu ce o face sa fie asa de rea. Stiu ca ea e o persoana buna..si probabil nu vede asta..poate chiar nu vede asta..dar eu privesc dincolo de bariere si cred ca ar trebuii sa faca si ea asta. Dar ea nu. Ea se inchide in ea..respinge oamenii si apoi o sa ii para rau.. cumplit de rau. Dar nu e vina ei. Sunt sigur de asta. Probabil ca si ea a fost ranita si oamenii se schimba cand sunt raniti. Iar ea are multe rani. Unele inca mai sangereaza .
-Deci? O intreb cand vad ca nu imi raspunde
-Pai..

Intuneric si curaj! ♡♥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum