NICK POV'S.
Stateam sa vad cine a sunat o pe Alexa.
-Nu..cred! Chair vrei sa merg eu acolo?? Si sa fac ce.? Tipa Alexa in telefon.
-Ce s a intamplat...?? O tot intreaba Kam..dar ea nu da mare importanta.
-Deci nu pot sa cred! Urla ea in timp ce arunca telefonul in perete.
-Ce s a mai intamplat? O intreb
-Pe dracu! Raspunde ea nervoasa.
-Te putem..
-Nu...nu ma puteti ajuta cu nimic... raspunde ea nervoasa.
-Dar cine..
-Frans... el a fost.
-Cine?
-Un bun prieten de al mamei...
-Si ce vrea..? O intreb cat de calm pot..
-Vrea sa off.. sa merg in New York si sa il ajut maine la 8:00 dimineata cu o negociere.. pentru arme.
Fratilor...incepe un razboi..asta e apogeul care va face diferenta.
-Si.. te duci?? Dar cu Dorin cum ramane.. ce vei face?? Il vei scoate din inchisoare..?? O intreaba Kam.
-Eu nu imi las la ananghie "prietenii". Plus ca asta va fii prilejul potrivit sa ii arat ca nu sunt ca el... eu nu sunt ca nimeni. EU SUNT EU.. !!!!
-Stim asta..draga mea.. ii spune Kam. Clar asta nu imi da o senzatie ok..in stomac
-Si cum vei rezolva problemele?? Plus ca ai scoala..
-Corect. Am..o problema. Iar astea sunt niste probleme de timp. Se vor rezolva curand. Sper..spune ea mai incet ultima parte.
-Pai...si atunci cand pleci? O intreaba Kam cu un ton usor tremurator.
-Acum .! Am zbor spre New York peste exact 45 de minute.
-Vrei sa te duc.. o intreb..
-Nu. Ma descurc.
-Sa ai grija de tine fato.. o sa imi lipsesti.. sa stii.. spune Kam...si o saruta pe frunte..
-Te astept ... sa vii sanatoasa inapoi.. ce iti face bratul...?? O intreb
-E oky...sau va fii. Voi veni..
-Promiti..?? O intreb. Alexa cand promite face exact asa . Adica peste un juramant poate trece dae niciodata nu poate trece peste o promisiune.
-NU.! tipa ea. Nu pot sa promit ca voi face asta. Imi pare rau. Sa fiti cuminti...fara tigari..droguri..sa gasesc casa cand ma intorc si fara fete..CLAR???
-Da mami..raspund eu si Kam la unison.
Alexa a iesi pe usa.. ne a imbratisat ..
Si asta a fost...cand...Va multumesc ca imi cititi cartea. Sper ca va place..iar in caz de ideii .. com si eu o voi pune in poveste.
Va pup. :* :* :*
CITEȘTI
Intuneric si curaj! ♡♥
AçãoO simpla intrebare,o singura privire. Nu...nu e o povese de dragoste..dar se va transforma in una? Cand nu iubesti NICIODATA..nu stii ce e asta..dar poate ai vrut sa simti. Cand victima devine MAREA TA IUBIRE.. si TU nu poti opri asta?!? ce ai de ga...