☆a aflat... ☆

36 6 1
                                    

ALEXA POV'S
Nu imi pasa . Am cautat sa vad daca gasesc ceva. Am darmat tot ..dar am gasit... o scrisoare chiar in fata lui Alfred pe birou. Am deschis o si am inceput sa citesc : " Alexa atiu ca vei gasii aceasta scrisoare si stiu ca nu iti e usor..trebuie sa preei aceasta operatiune. Am facut o pentru tine. Imi pare rau ca nu ma cunosti si ca nu stii cine sunt dar sper sa ne intalnim odata avem atatea sa ne spunem draga mea.... nu pot sa iti zic dar e doar o problema de timp.
Trebuie sa fii foarte atenta la ce se intampla .. nimic nu e ceea ce pare a fii. Nu iti ...." iar aici se incheie scrisoarea . Nu imi prea place ce se intampla.
-Cineva stie cine esti. Am spus in soapta si nu am mai stat deloc in acea cladire.
##########################
ZIlele au trecut si am mai fost si pe la scoala aia. Pe Alex nu l am mai vazut iar mama e cu mine acasa inca. Am dat cateva din teze dar in rest totul e plictisitor. Nu mai suport nu imi mai convine nimic si parca sunt pe alta planeta ...dar nu am droghez asta e sigur. Ma rog..chiar nu mai rezis mult asa...sa ma lupt cu mine e deja un razboi care nu o sa se termine niciodata.
Eram acasa acum si chiar nu aveam chef de nimic si de nimeni. Mama era la cumparaturi asa ca am bagat putina muzica in boxe la maxim. Dar chiar atunci s a auzit un ciocanit la usa. Am mers sa deschid usa si era Alex.
-Hey. Ce faci.? Nu mai dai nici un semn de viata.. ?ma intreaba el iar eu ii fac semn sa intre . Hai sa vedem ce scop il aduce aici.
-Sunt oky. Dar tu ..nu te am prea vazut la scoala. Ce ai facut?
-Pai m am simtit rau.
-De ce?
-Din vina ta. Imi spune el iar eu il fixez cu privirea . Nu stiu ce vrea sa zica.
-Cum?
-Pai nu ai mai venit. De ce?
Am stat sa ma gandesc dar chiar atunci mi am amintit cand am plecat in New York trebuia sa ma intalnesc cu Alex. Off deaia eram asa de gatita atunci. Firar.
-Scuze..dar a intervenit ceva. Spun
-Mda. Daca esti sefa unui grup de mafioti cred si eu.. spune iar eu fac ochii mari si ma inec cu apa din gura.
-Ce? Nu e asa.
-Mda. Nu incerca sa ma minti. Stiu cu ce te ocupi..sau ma rog am o vaga banuiala.
-Cum asa. De unde dracului stii,?
-Nu conteaza .
-Ce vruiai sa imi zici. Sau ce aveai de zis atunci cand trebuia sa ne vedem.?
-Nimic. Adica..pentru tine sigur nu va fii nimic.
-Ba da. Spune. Plus ca e si in scrisoare ceva...deci practic..
Dar nu am mai putut sa termin fraza deoarece......


Gata . Ce credeti ca vrea Alex sa ii spuna?? De unde credeti ca stie Alex?? Va pup. Si va multumesc. :* :* :)))

Intuneric si curaj! ♡♥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum