《In...CAP..》

37 4 1
                                    

ALEXA POV'S.
Nu stiu de ce a reactinat asa Kam..dar chiar nu vreau sa cred...
-O sa regreti.. ! Am spus .. si mi am lipit buzele de ale lui...formand un sarut chiar foarte dulce.. puteam simtii gustul mentolat de la guma lui. Ceea ce m a bucurat a fost ca nu avea gust de tutun.
Respiratia mea s a accelerat.. chiar daca fanteziile mele erau peste tot in cap.. si ma vedeam peste el.... sau el peste mine...cu muzica "blana"...m am abtinut al dracului de mult ca sa il las imbracat. Mda..am o minte cam murdara si el cu mine..invatam la anatomie.
M am deslipit de el....pentru ca na...am nevoie de aer..si tentatia era mare.. La dracu...mereu am avut mereu ce ki am dorit..iar acum sa nu pot sa obtin ce vreau e frustrant..Dar am sa reusesc...
Ma uit fix la el...care avea privirea incurcata.. Stiu...si eu cred asta..ca e o prostie...nici macar nu stiu ce vreau sa fac. Dar...
-Ce inseamna asta..? Ma intreaba el cu vocea mica..clar ii era frica de mine si stiu asta. Isi musca buza de jos insistent mai mai sa sangereze... mor!!
-Tu ce crezi ca inseamna...? Il intreb si ridic o spranceana la el.
-Tu sa imi spui.. imi zice.
-Pai e.. dar chiar atunci am fost intrerupta de telefonul lui Kam..
-Scuze...spune si raspunde.
-E oky. Spun si ma asez pe pat..cred ca va dura ceva.
-"Ce nu intelegi sa ma lasi in pace..?? Nu imi pasa..e problema ta. E ma iubesti!? Ba pe dracu! Nu faci asta. Esti o nesimtita.. inceteaza sa dramatizezi.!!.. Dar chiar nu imi.pasa. aia e.!.
M am enervat cand am vazut ca nu mai termina comvorbirea ...asa ca am luat eu telefonul.. si am raspuns cu un ton ragusit..(vreme tampita)
Am inlemnit cand am auzit vocea... si mai ales cand a spus...


Sper ca va place. Cine credeti ca e?? Va pup si va multumesc
:))) :* :*

Intuneric si curaj! ♡♥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum