Κεφάλαιο 35

1K 75 14
                                    

Το κουδούνι σήμανε τη λήξη της τελευταίας ώρας και φωνές γέμισαν για άλλη μια φορά τους διαδρόμους του λυκείου Τζακσον. Η Ταρα άνοιξε το ντουλάπι της για να αφήσει τα βιβλία της και έπιασε το κινητό της. Είχαν περάσει γύρω στις πέντε ημέρες από το πάρτι και την υπόσχεση της στο Λουκ να σκεφτεί σοβαρά την σχέση τους. Αν μπορούσαν βέβαια να το αποκαλέσουν σχέση αυτό που υπήρχε ανάμεσά τους εκείνη τη περίοδο. Στην αρχή ο Λουκ την άφησε μόνη της να επεξεργαστεί όλα όσα συνέβη και να πάρει την απόφασή της. Μόνο που η Ταρα κάθε άλλο παρά αποφασισμένη δεν ήταν. Αντίθετα κάθε φορά που το συγκεκριμένο θέμα έκανε την εμφάνιση του στο μυαλό της το αγνοούσε επιδεικτικά, κλειδώνοντας το σε ένα μικρό κουτί στο πίσω μέρος του μυαλού της με όλα τα υπόλοιπα πράγματα που δεν ήθελε να θυμάται ή να σκέφτεται, όπως παλιά ντροπιαστικά γεγονότα και φυσικά τη φρικιαστική εικόνα του Λουκ να φιλιέται με την Μπεθανι που δεν έλεγε να εξαφανιστεί.

Στην τρίτη ημέρα πάνω κάτω ο Λουκ αποφάσισε ότι της είχε δώσει αρκετό χρόνο να σκεφτεί και επιχείρησε την πρώτη του επαφή μαζί της. Η Ταρα όμως δεν ένιωθε έτοιμη να τον αντιμετωπίσει και αγνοούσε όλες τις κλήσεις και τα μηνύματα. Αρνήθηκε ευγενικά όλες τις προτάσεις του να βγουν λέγοντας ότι ήταν πολύ απορροφημένη από το διάβασμα της που δεν ήταν και εντελώς ψέματα. Δεν την έπαιρνε να αποτύχει σε κανένα διαγώνισμα γιατί τότε σίγουρα δεν θα μπορούσε να είναι με τον Λουκ- με κανέναν για την ακρίβεια.

'Ίσως τελικά αυτή να είναι η απάντηση στο πρόβλημά σου' είπε στον εαυτό της ειρωνικά.

Κοίταξε την οθόνη του κινητού της. Καμία αναπάντητη κλήση και καθόλου μηνύματα.

'Ίσως να τα παράτησε..' σκέφτηκε. Αν και ανακουφισμένη δεν μπόρεσε να αγνοήσει τον πόνο στο στήθος της που προκαλούσε αυτή η σκέψη.

"Γη καλεί Ταρα, λαμβάνεις;" η φωνή της Λυντια ακούστηκε δίπλα της βγάζοντας την από τις σκέψεις της. "Τι συμβαίνει;"

"Τίποτα απλώς σκεφτόμουν κάτι και ξεχάστηκα λίγο" γέλασε εκείνη.

"Αναρωτιέμαι τι.." σχολίασε η Εμμα που στεκόταν δίπλα της. Φυσικά τις είχε ενημερώσει για όλα όσα έγιναν στο πάρτι αλλά και στο σπίτι της. Για το φιλί, τη δικαιολογία του Λουκ και την απόφαση που έπρεπε να πάρει. Η αλήθεια είναι ότι τα κορίτσια όπως και ο Αστον δεν ήταν και οι μεγαλύτεροι φαν του Λουκ οπότε δεν μπήκε ποτέ στον κόπο να τις ρωτήσει τη γνώμη τους.

Bad Boys Do It Better (L.H.)Where stories live. Discover now