Κεφάλαιο 38

872 76 6
                                    

Η Τάρα περπάταγε στην γεμάτη μαθητές τραπεζαρία του λυκείου κρατώντας ένα δίσκο στα χέρια της και έχοντας, όπως πάντα, την Έμμα στο πλευρό της να περπατάει ανάλαφρα, λες και χόρευε σε ένα τραγούδι που μόνο η ίδια μπορούσε να ακούσει.

Τα δύο κορίτσια περιπλανήθηκαν λίγο στο χώρο για να πιάσουν κουβέντα με κάποιους από τους συμμαθητές τους προτού φτάσουν στο γνωστό, γωνιακό τραπέζι στο βάθος της τραπεζαρίας. Η Έμμα με το που έφτασαν κατέρρευσε στην θέση της και έκρυψε το πρόσωπό της στα χέρια της. Αντίθετα η Ταρα δίπλα της την κοίταξε ανασηκώνοντας το φρύδι της ενώ ξετύλιγε το σαντουιτς με παρμεζάνα που είχε μόλις αγοράσει.

"Πεθαίνω!" γκρίνιαξε η Εμμα και ακούμπησε δραματικά το κεφάλι της στο τραπέζι. "Το κεφάλι μου κοντεύει να σπάσει!"

"Πριν φαινόσουν μια χαρά που μιλούσαμε με τον Άαρον" σχολίασε η Ταρα και έφαγε μια μεγάλη μπουκιά.

"Με πιάνει ανά διαστήματα" δικαιολογήθηκε εκείνη και κοίταξε την Ταρα. "Δεν πρόκειται να πιω ποτέ ξανά".

Η Ταρα ρουθούνισε ειρωνικά.

"Δίκιο έχεις" γέλασε η Εμμα και σήκωσε τελείως το κεφάλι της για να μπορέσει να φάει την σαλάτα της.

"Δεν έπρεπε να πιεις τόσο πολύ" την μάλωσε η Ταρα.

"Δεν ήπια και τόσο πολύ! Απλώς δεν είχα φάει καλά"

"Σε είδα να πίνεις τουλάχιστον 8 ποτήρια μπύρας!!"

"Και απορώ πως με έβλεπες έτσι κολλιτσίδα που ήσουν με τον Λουκ!"

Η Ταρα χαμογέλασε στην ανάμνηση και η Εμμα το παρατήρησε. "Μη χαμογελάς έτσι γλυκούλικα! Ακόμα δεν το έχουμε συζητήσει αυτό!"

"Ποιο;"ρώτησε η Ταρα δήθεν αθώα.

"Ξέρεις πολύ καλά για τι πράγμα μιλάω.. Νόμιζα ότι σε απάτησε!!"

"Σου εξήγησα, δεν με απάτησε.Ήταν απλώς μια παρεξήγηση"

"Και πως το ξέρεις;"

"Απλώς το ξέρω.. Ο Λουκ δεν θα έκανε ποτέ κάτι τέτοιο".

"Για την ακρίβεια, ο Λουκ θα έκανε ακριβώς κάτι τέτοιο.." η Εμμα σταμάτησε να μιλάει μιας και η Ταρα της έριξε ένα βλοσυρό, αγριεμένο βλέμμα. "Αλλά έχε χάρη που είναι τόσο ωραίος" συνέχισε "Μην ανησυχείς όταν -ήθελα να πω, αν- σου ραγίσει την καρδιά θα είμαι ακριβώς δίπλα σου με λίγη κόλλα" είπε και πήρε μια μεγάλη πιρουνιά και την έχωσε στο στόμα της. "Ίσως και με κανένα ρόπαλο, σε περίπτωση που θες να καταστρέψεις το ωραίο του μουτράκι".

Bad Boys Do It Better (L.H.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora