Κεφάλαιο 15

1.5K 122 2
                                    

Η Ταρα ανέβηκε στην μηχανή κρατώντας σφιχτά τον Λουκ μπροστά της. Όσο και να τον ρώταγε που πήγαιναν εκείνος δεν απαντούσε οπότε αποφάσισε να μείνει σιωπηλή κατά τη διάρκεια της υπόλοιπης διαδρομής. Μόνο όταν είδε να περνάνε τα σύνορα τη πόλης άρχισε να κουνιέται αγχωμένη στο κάθισμα της.
"Θα μου πεις που πάμε;" γκρίνιαξε.
"Υπομονή σε λίγο φτάνουμε.." είπε μόνο χωρίς περαιτέρω λεπτομέρειες.

Η Ταρα δεν ρώτησε τίποτα παραπάνω. Ήξερε ότι δεν υπήρχε περίπτωση να της πει τίποτα άλλο.

Μα τι ξεροκέφαλος!! σκέφτηκε.

Ένιωσε να την λούζει κρύος ιδρώτας. Δεν ειναι ότι δεν εμπιστευόταν τον Λουκ -και φυσικά τον εμπιστευόταν, πιο πολύ από οποιονδήποτε- αλλά τον να μην έχει καμία επίγνωση της κατεύθυνσης τους την έκανε κάτι παραπάνω από νευρική. Κάτι που είναι λογικό μετά από όλα όσα έχει περάσει.

Ο Λουκ έστριψε απότομα σε ενα χωματόδρομο και συνέχισε να οδηγεί μέχρι που βγήκε σε έναν μεγάλο περιφερειακό δρόμο. Όσο προχώραγαν τόσο μπορούσε να διακρίνει κάποιες φιγούρες στις άκρες του δρόμου.

Όταν έφτασαν επιτέλους στον προορισμό τους οι αόριστες φιγούρες είχαν πλέον πάρει πλήρης μορφή. Άλλα παιδιά στην ηλικία της -η μάλλον στην ηλικία του Λουκ- στέκονταν στις άκρες του δρόμου πάνω στις πανάκριβες μηχανές τους.

Μια μικρή καντίνα είχε στηθεί παραδίπλα εφοδιάζοντας τους νέους με φαγητό και μπύρες- πολλές μπύρες.

Η Ταρα κοίταξε γύρω της. Όλοι είχαν παρόμοιο, αν όχι το ίδιο στυλ, με τον Λουκ. Ίδια ρούχα, ίδιες μηχανές, το ίδιο αίσθημα αλαζονείας γραμμένο στο πρόσωπό τους. Βέβαια ήξερε ότι κανένας του δεν θα έφτανε ποτέ την γοητεία του Λουκ. Ακόμα και σε ένα μέρος γεμάτο με αγόρια ίδια σαν αυτόν ο Λουκ θα κατάφερνε πάντα να ξεχωρίζει, να φαίνεται ανώτερος. Βέβαια αυτό μπορεί να ήταν απλώς η ιδέα της..Πάντως δεν ήταν διατεθημένη να το ανακαλύψει εκείνη την στιγμή.

Η Ταρα έριξε άλλη μια καχύποπτη ματιά γύρω της και κοίταξε τον Λουκ.

"Δεν καταλαβαίνω..Τι σχέση έχει αυτό με τον καυγά;" ρώτησε.

Ο Λουκ την κοίταξε και για άλλη μια φορά ξεφύσηξε.

"Κοίτα.." έκανε μια παύση και συνέχισε " Το ξέρεις ότι έχω και μία άλλη πλευρά, μια πλευρά που θα προτιμούσα να μην είχες γνωρίσει ποτέ. Έχω κάνει πολλά χαζά πράγματα συμπεριλαμβανομένου κι αυτού..Όμως αλήθεια θέλω να αλλάξω, για σένα. Και το να μιλάω για αυτά δεν πρόκειται να σου αποδείξω ότι μπορώ να γίνω καλύτερος.."

Bad Boys Do It Better (L.H.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora