Η βόλτα των κοριτσιών στο εμπορικό κέντρο, με εξαίρεση τη συνάντηση τους με την Μπεθανι, ήταν αρκετά ευχάριστη. Μετά από ατελείωτες ώρες που τριγυρνούσαν κατέληξαν σε ένα από τα πιο μεγάλα μαγαζιά του εμπορικού όπου και βρήκε η καθεμία ακριβώς αυτό που έψαχνε.
Η Εμμα αγόρασε ενα κοριτσίστικο στενό φόρεμα σε ροζ χρώμα που έφτανε μέχρι λίγο πιο κάτω από τον μηρό της. Θα πίστευε κανείς ότι μικροσκοπικό μέγεθός του θα προκαλόυσε όμως την έκανε να δείχνει πιο γλυκιά απο ποτέ έτσι όπως τόνιζε τα εξίσου ροζ μάγουλά της. Η Λιντια αντίθετα διάλεξε ένα άσπρο τοπάκι που άφηνε εκτεθημένο την κοιλιά της και ένα ψηλόμεσο σορτσακι που κολάκευε τα μακριά της πόδια. Η Ταρα μετά από πολλή σκέψη κατέληξε σε ένα μαύρο αέρινο φόρεμα που έφτανε μέχρι λίγο πιο πάνω από τα γόνατα της. Σκέφτηκε ότι θα μπορούσε να το ταιριάξει με μια πλεκτή κόκκινη ζακέτα σε περίπτωση που κρύωνε. Το ήξερε ότι η επιλογή της δεν ήταν το ίδιο τολμηρή με αυτή της Λιντια και της Εμμα αλλά ποτέ η Εμμα δεν αναζητούσε προσοχή. Προτιμούσε να ντύνετε όμορφα και απλά, χώρις παρορμητισμό. Δεν είναι ότι ένιωθε ποτέ άβολα με το σώμα της ,εντάξει ίσως λίγο. Δεν ήταν ψηλή και γοητευτική όπως η Λιντια, κανείς δεν θα την χαρακτήριζε τολμηρή και σέξι σαν την Μπεθανι και της έλειπε αυτή η παιχνιδιάρικη χαριτωμενιά που χαρακτήριζε το μικροκαμωμένο σώμα της Εμμα. Η λέξη που πάντα πίστευε ότι την χαρακτήριζε ήταν το φυσιολογική ή ακόμα και το μέτρια. Όπως και να έχει της άρεσε το φόρεμα πάνω της και μετά την έγκριση των φίλων της δεν ήθελε τίποτα παραπάνω.
Στο τέλος κατέφυγαν στα sturbucks για λίγο καφε και νοστιμότατα ντονατς προτού επιστρέψουν σπίτι.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Πλέον η Ταρα βρισκόταν σπίτι και ετοιμαζόταν για το παρτυ μες τον ενθουσιασμό.Της είχαν μείνει μόλις δύο ώρες μέχρι να έρθει ο Αστον και οι υπόλοιποι να την πάρουν. Προσπέρασε την Αννι η οποία εξακολουθούσε, μετά από ώρες, να γκρινιάζει που η Ταρα είναι καλεσμένη στο παρτυ και εκείνη όχι. Έκανε ένα γρήγορο ντουζ και έβαλε το ολοκαίνουργιο φόρεμά της. Διάλεξε να φορέσει τις μαύρες γόβες της Αννι αντί για τα φλατ που φόραγε συνήθως σε παρτυ και δεξιώσεις. Αφού ίσιωσε σχολαστικά με τα μαλλιά της αποφάσισε να ασχοληθεί με το μακιγιαζ της. Συνήθως αντιπαθούσε το βάψιμο αλλά αποφάσισε να κάνει μια εξαίρεση για απόψε. Άπλωσε το μεικ απ της και έδωσε λίγο παραπάνω χρώμα στα λευκά μάγουλά της. Τράβηξε μια γραμή πάνω από το κάθε μάτι της με το eyeliner της Αννι (το οπόιο δανείστηκε κρυφά φυσικά) και πρόσθεσε λίγη μάσκαρα για να τονίσει τα γκρίζα μάτια της. Έβαλε λίγο κραγιον για να κάνει τα χείλη της να δέιχνουν πιο γεμάτα και έκανε πίσω για να θαυμάσει το αποτέλεσμα. Έδειχνε σαν άλλος άνθρωπος.
Αφού ξεπέρασε το σοκ της, έριξε από πάνω της την κόκκινη ζακέτα της και κατέβηκε κάτω. Ο μπαμπάς της καθόταν στην τραπεζαρία με ένα μάτσο χαρτιά μπροστά του πιθανότατα από την δουλειά. Η μαμα της καθόταν στο καναπε και χάζευε μια εκπομπή μαγειρικής. Η Ταρα πήγε προς το μέρος της και στάθηκε μπροστά της.
"Λοιπόν; Πως σου φαίνεται; " ρώτησε.
"Αααχ γλυκειά μου δείχνεις υπέροχη." είπε και σκούπισε ένα δάκρυ που δραπέτευσε από τα μάτια της. Η Ταρα ποτέ δεν καταλάβαινε γιατί έπρεπε να γίνεται συνέχεια τόσο συναισθηματική. Η μαμα της συνέχισε να φλυαρεί για το πόσο της έμοιαζε όταν ήταν στην ηλικία της όμως η Ταρα ήξερε ότι δεν είναι αλήθεια. Η Αννι είναι αυτή που μοιάζει τρομαχτικά με την μητέρα τους. Είχαν τα ίδια ξανθά μαλλιά, γαλανά μάτια ακόμα και τα ίδια υπέροχα ζυγωματικά. Η Ταρα είχε τα καστανά μαλλιά του πατέρα της και τα μια πιο αλλοιωμένη μορφή του γαλάζιου των ματιών της μητέρας της. Αποφάσισε να την αγνοήσει μέχρι που άκουσε το κουδούνι της πόρτας. Έτρεξε να ανοίξει νιώθοντας όλο και πιο ενθουσιασμένη. Ένας χαμογελαστός Αστον στεκόταν στην πόρτα και από πίσω του η Ταρα μπορούσε να δει την Εμμα και τον Μαικλ στο αυτοκίνητο του να τραγουδάνε δυνατά το talk dirty. Σίγουρα ήταν έτοιμη για το παρτυ.
"Ουαου δείχνεις υπέροχη! " είπε ο Ας και εκείνη χαμογέλασε. "Έτοιμη να περάσουμε καλά;" ρώτησε κλείνοντας το μάτι του.
(το ξέρω ότι ο Λουκ έχει πολύ καιρό να εμφανιστεί αλλά υπόσχομαι ότι θα επανορθώσω στο επόμενο κεφάλαιο ;) Επίσης πάνω στην εικόνα ειναι τα ρούχα που φόρεσε η Ταρα στο παρτυ)
VOCÊ ESTÁ LENDO
Bad Boys Do It Better (L.H.)
FanficΗ Τάρα είναι 16 χρονών και μόλις μετακόμισε στην πόλη με την οικογένειά της.Το καλοκαίρι πέρασε γρήγορα και τώρα πρέπει να αντιμετωπίσει τον χειρότερο εφιάλτη κάθε εφήβου...Την πρώτη της μέρα στο σχολείο. Όλα φαίνονται φυσιολογικά στο καινούργιο της...