Κεφάλαιο 43

1.2K 73 16
                                    

Όλα συνέβησαν πολύ γρήγορα. Ο Λουκ δεν άφησε λεπτό να περάσει από την στιγμή που η Τάρα δέχτηκε να φύγει μαζί του. Εξαφανίστηκε απευθείας μέσα στο σπίτι του για να μιλήσει στη Λιζ αφήνοντας τη μόνη να αναρωτιέται τι θα μπορούσε ποτέ να πει για να την πείσει να τους καλύψει. Για αρκετή ώρα η Τάρα στεκόταν μόνη της στο πεζοδρόμιο αγχωμένη προσπαθώντας να μαντέψει τι έλεγε ο Λουκ στη Λιζ και αν πήρε την σωστή απόφαση μέχρι που ο Λουκ βγήκε από το σπίτι με ένα χαμόγελο ευχαρίστησης να δηλώνει τη νίκη του. 

"Έρχομαι αμέσως" της φώναξε ικανοποιημένος και εξαφανίστηκε ξανά, αυτή τη φορά στο γκαράζ δίπλα από το σπίτι. Κάθε ίχνος από τον θυμό που εκδηλώθηκε προηγουμένως είχε σβηστεί.

Η πόρτα του γκαράζ άνοιξε ξαφνικά και ο Λουκ βγήκε οδηγώντας το παλιό αυτοκίνητο του Άντριου που τόσο πολύ της άρεσε. 

"Όπως υποσχέθηκα" είπε όταν βγήκε στο δρόμο δίπλα της. "Μπες μέσα".

Η Ταρα μπήκε διστακτικά  και παρατήρησε ένα σακβουαγιάζ στο πίσω κάθισμα. "Νόμιζα ότι δεν χρειαζόταν να πάρουμε τίποτα" τον κοροίδεψε και εκείνος γέλασε. 

"Πήρα απλώς κάποια απαραίτητα".

"Τι είπες στη Λιζ;" ρώτησε ανήσυχη δαγκώνοντας το νύχι της. 

"Την αλήθεια, φυσικά" γέλασε με τη νευρικότητα της. "Σου είπα, η Λιζ σε συμπαθεί. Της είπα ότι αυτό θα είναι σημαντικό για τη σχέση μας και δεν χρειάστηκε τίποτα παραπάνω. Θα τα κανονίσει όλα;"

"Όλα όλα;"

"Ναι. Θα μιλήσει με τους γονείς σου".

"Και τι θα τους πει;"

"Ότι θα πηγαίναμε μια οικογενειακή εκδρομή και σε καλέσαμε μαζί μας. Τίποτα το φοβερό. Μόνο που ίσως πρέπει να πάρεις τηλέφωνο την μαμά σου να το επιβεβαιώσεις μη νομίζει ότι σε απαγάγαμε. 

"Γιατί η Λιζ να θεωρεί τη σχέση μας σημαντική;"

Ο Λουκ γέλασε χωρίς να παίρνει τα μάτια του από το δρόμο. "Στα αλήθεια δεν έχεις ιδέα πόσο σημαντική είσαι για μένα έτσι;" έκανε μια μικρή παύση για να κοιτάξει την Ταρα. "Ο λόγος που  Λιζ σε συμπαθεί τόσο πολύ είναι γιατί με αλλάζεις. Ποτέ μέχρι τώρα δεν με είχε δει με κοπέλα, πόσο μάλλον να την έχω καλέσει για δείπνο".

"Εντάξει, δεν με κάλεσες ακριβώς" γέλασε εκείνη. "Περισσότερο σε εκβίασα ώστε να με καλέσεις".

"Πίστεψέ με δεν έχει σημασία. Καμία άλλη δεν θα τα είχε καταφέρει ως εδώ. Ίσως να ήξερα από την αρχή ότι δεν είχα ελπίδα να κερδίσω το στοίχημα".

Bad Boys Do It Better (L.H.)Where stories live. Discover now