-2 ώρες νωρίτερα-
Ο Λουκ πάρκαρε την ducati μηχανή του έξω από το μεγάλο σπίτι του Μαρκ, του τελειόφοιτου που διοργάνωνε το πάρτι. Το σπίτι ήταν σχετικά άδειο ακόμα, λαμβάνοντας υπόψη ότι ολόκληρο το σχολείο ήταν στην λίστα των καλεσμένων. Αυτό φυσικά δεν εμπόδισε τον Μαρκ και τους υπόλοιπους να βάλουν τη μουσική στη διαπασών και να γίνουν τύφλα από νωρίς. Ο Λουκ έβγαλε το κράνος του και πέρασε το χέρι του μέσα από τα ξανθά μαλλιά του. Έπειτα κατέβηκε από τη μηχανή και κατευθύνθηκε προς το σπίτι. Χτύπησε το κουδούνι και περίμενε μέχρι να του ανοίξει την πόρτα ο Μαρκ χαμογελαστός σαν κάθε σωστό οικοδεσπότη. Στα χέρια του κρατούσε ένα καφάσι μπύρες το οποίο ακούμπησε στο τραπέζι δίπλα στην πόρτα προκειμένου να τραβήξει τον Λουκ σε μια αντρική αγκαλιά.
"Χεμμινγκς ήρθες!"
"Δεν θα ήταν πάρτι χωρίς εμένα" γέλασε ο Λουκ.
"Σωστά, σωστά αλλά είχα τις αμφιβολίες μου" είπε και ξαναπήρε στα χέρια του το καφάσι με τις μπύρες. "Έχω πολύ καιρό να σε δω είχα αρχίσει να φοβάμαι μήπως είχες μπλεξίματα".
Ο Λουκ τον ακολούθησε ως την κουζίνα όπου ο Μαρκ άφησε το καφάσι ξεφυσώντας. "Αυτή η μαλακία είναι βαριά" μουρμούρισε.
"Θες βοήθεια;"
"Ναι έχω άλλα δυο τέτοια στο υπόγειο βοήθησε με να τα ανεβάσουμε" είπε και με γρήγορες κινήσεις βγήκε από το δωμάτιο ξέροντας ότι ο Λουκ θα τον ακολουθήσει.
"Γεια σας όμορφες" χαιρέτησε μια ομάδα κοριτσιών που είχαν μόλις φτάσει στο πάρτι. Εκείνες χαμογέλασαν σαγηνευτικά τόσο στον Λουκ όσο και στον Μαρκ όμως εκείνοι συνέχισαν το δρόμο τους για το υπόγειο. Ο Μαρκ ήταν, όπως και ο Λουκ, πολύ γοητευτικός. Το δέρμα του ήταν μαυρισμένο τονίζοντας τέλεια έτσι του μύες του και τα σαρκώδη χείλη του έκαναν κάθε κοπέλα να τρελαίνεται.
"Λοιπόν που ήσουν χαμένος όλες αυτές τις μέρες;"
"Τι εννοείς; Με έβλεπες κάθε μέρα στο σχολείο"
"Δεν μιλάω για τον σχολείο" χαμογέλασε ο Μαρκ πονηρά.
Ένα ακόμη κοινό που είχαν τα αγόρια, εκτός από την τέλεια εξωτερική τους εμφάνιση, ήταν η αγάπη τους για τις μηχανές. Ο Μαρκ σύχναζε περισσότερο καιρό στην άκρη της πόλης, εκεί που γίνονταν οι αγώνες, ήξερε τα κατατόπια και είχε θαυμάσιες δημόσιες σχέσεις. Έτσι γνωρίστηκε και με τον Λουκ που πήγε στους αγώνες μόνο για να βρει κάποιου είδους συγκίνησης και τελικά το έκανε καθημερινό στέκι. Με τον Μαρκ είχαν περάσει αρκετά μαζί. Κάποια ήθελε να τα θυμάται και κάποια όχι. Αγώνες, παιχνίδια, μεθύσια μέχρι και βανδαλισμοί όπως η καταστροφή της μηχανής εκείνου του αγοριού στην αρχή της χρονιάς. Για την ακρίβεια ο Μαρκ ήταν μεγάλος μαλάκας αλλά τον Λουκ δεν τον ενόχλησε ποτέ ιδιαίτερα.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Bad Boys Do It Better (L.H.)
FanficΗ Τάρα είναι 16 χρονών και μόλις μετακόμισε στην πόλη με την οικογένειά της.Το καλοκαίρι πέρασε γρήγορα και τώρα πρέπει να αντιμετωπίσει τον χειρότερο εφιάλτη κάθε εφήβου...Την πρώτη της μέρα στο σχολείο. Όλα φαίνονται φυσιολογικά στο καινούργιο της...