Κεφάλαιο 7

1.8K 126 1
                                    

Η Ταρα είχε μέινει στο δωμάτιο της την υπόλοιπη μερα προσπαθώντας να τελειώσει τα μαθήματα της αλλά το μυαλό της συνέχεια ταξίδευε. Στο τέλος τα παράτησε και απλώς ξάπλωσε ανάσκελα στο κρεβάτι της φορώντας τα ακουστικά της.

Ήταν μισοκοιμησμένη όταν άκουσε την μαμά της να την φωνάζει για βραδυνό. Κατέβηκε βιαστικά τις σκάλες και αφού χαιρέτησε τον μπαμπά της που καθόταν ήδη στο τραπέζι κάθισε δίπλα του και του χαμογέλασε.

"Πως ήταν η δουλειά μπαμπά;" τον ρώτησε καθώς ξεδίπλωνε την πετσέτα στο τραπέζι.

"Μια χαρά. Μου ανατέθηκε ενα καινούργιο προιόν και δεν πρέπει να απογοητεύσω τους καινούργιους μας πελάτες.. Αυτό σημαίνει ότι θα περνάω περισσότερο χρόνο στο γραφείο''

"Λες και θα μπορούσες να λείψεις περισσότερο" είπε πικρόχολα η Αννι καθώς έμπαινε στην τραπεζαρία με το κινητό της στα χέρια. Δεν μπηκε καν στο κόπο να τους κοιτάξει. Απλώς κάθισε δίπλα στην Ταρα και συνέχισε να στέλνει μηνύματα.

Όταν η Αννι ήταν μικρή εκείνη και ο πατέρας της ήταν αχώριστοι όμως καθώς περνούσαν τα χρόνια και ο πατερας τους γινόταν όλο και πιο επιτυχημένος στην δουλειά του τόσο πιο σπάνια τον έβλεπαν. Πλέον πέρναγε ακόμα και τα σαββατοκύριακα στο γραφειο, μέρες που παλιότερα πέρναγε πάντα με την Αννι. Η Ταρα δεν υπήρξε ποτέ ιδιαίτερα εξαρτημένη από τους γονείς της και η σκληρή δουλειά του πατέρα της την ενέπνεε αντί να την ενοχλεί. Μακάρι να μπορούσε να πει το ίδιο για την Αννι.

Η μητέρα τους, σαν να αισθάνθηκε την φορτισμένη ατμόσφαιρα, μπήκε στην τραπεζαρία και αφού σερβίρησε το φαγητό κάθησε απέναντι απο την Ταρα.

''Λοιπόν; Πως ήταν η πρώτη μέρα στο σχολείο;' ρώτησε η μητερα της. Πρωτού προλάβει να ανοίξει το στόμα της η Ταρα η Αννι άρχισε να φλυαρεί ακατάπαυστα για όλους του καινούργιους της φίλους, το πόσο βαρετά ήταν τα μαθήματα και τα σχέδια της να πάει στα δοκιμαστικά για την ομάδα των μαζορετών.

"Εσένα Ταρα πως ήταν η μέρα σου; " ρώτησε ευγενικά η μαμα της.

"Αρκετά καλά" απάντησε. "Γνώρισα και μερικά παιδιά.." δίστασε για μια στιγμή.. "και βασικά με προσκάλεσαν σε ένα παρτυ αυτή την Παρασκευή το βράδυ και αναρωτιόμουν-"

"Θεούλη μου αυτό είναι υπέροχο!!" την διέκοψε η μαμα της. Ο ενθουσιασμός της ήταν κατά κάποιο τρόπο δικαιολογημένος. Μετά από τόσο καιρό που κυριολεκτικά παρακαλούσε την Ταρα να βγει έξω και να γνωρίσει κόσμο είχε χασει κάθε ελπίδα η μεγάλη της κόρη να κοινωνικοποιηθεί στην νέα τους κατοικία.

"Περίμενε λίγο νεαρή μου" είπε ο μπαμπάς της παίρνοντας το αυστηρό του ύφος. "Τι είδους παρτυ είναι αυτό".

"Τα συνηθισμένα βρε μπαμπα ξέρεις..ναρκωτικά, σεξ ,διεφθαρμένοι έφηβοι τίποτα φοβερό!!'' είπε ειρωνικά στριφογυρίζοντας τα μάτια της.

"Και ποιος το διοργανώνει αυτό το παρτυ;" ρώτησε προσπαθώντας να κρύψει ένα γελάκι.

"Δεν είμαι ακριβώς σίγουρη..Τα παιδιά είπαν κάτι για έναν τελειόφοιτο που το διοργανώνει κάθε χρόνο για την αρχή της χρονιάς" απάντησε και άκουσε την αδερφή της δίπλα της να πνίγεται.

"Τιιιι;'' αναφώνησε η Αννι σοκαρισμένη. "Πως στο καλό κατάφερες να σε προσκαλέσουν στο μεγαλύτερο παρτυ της χρονιάς; Όλοι γι αυτό μιλάνε και μου είπαν ότι δύσκολο να σε θεωρήσουν αρκετά κουλ για να είσαι καλεσμένος!!"

''Από ότι φαίνεται είμαι αρκετά κουλ" είπε η Ταρα ενοχλημένη. Η Αννι είχε την κακιά συνήθεια να μην καταλαβαίνει αν αυτό που λέει μπορεί να φανεί προσβλητικό ή ΄όχι.

"Και ποιος ακριβώς σε κάλεσε;" ξαναρώτησε.

"Εεεμ ένας τελοιόφοιτος ο Λουκ κάλεσε την παρέα μου και μου πρότειναν να πάω μαζί τους" απάντησε βιαστικά.

"Λουκ;; Όπως λέμε Λουκ Χεμμινγκς;" ούρλιαξε η αδερφή της. Μετάνιωσε την ώρα και την σιγμή που το είπε.

"Γιατί ποιος είναι αυτός;" ρώτησε όλο ενδιαφέρον η μαμα της. Ο μπαμπας της φαινόταν να νιώθει πολύ άβολα.

"Μόνο ο πιο κούκλος του σχολείου!!" απάντησε η Αννι. Έπειτα γύρισε προς την Ταρα και συνέχισε να μιλάει. "Ξέρεις υπάρχουν πολλές φήμες για τον Λουκ..Κάποιες κακιές..και κάποιες πάρα πολύ κακιές. Άκουσα επίσης ότι μπλέχτηκε σε ένα καυγά στην τραπεζαρία σήμερα. Είναι αλήθεια;"

Για κάποιο λόγο ένιωθε να την λούζει κρύος ιδρώτας. "Που να ξέρω εγώ; Δεν είμαστε και φιλαράκια!! Ούτε καν που τον ξέρω" έπρεπε να ηρεμήσει. Οτιδήποτε είχε να κάνει με τον Λουκ την έκανε νευρική. "Τέλος πάντων" πρόσθεσε. "Έχω αρχίσει να αμφιβάλλω για το παρτυ" .

"Μα γιατί αγάπη μου; Θα ήταν η τέλεια ευκαιρία να ξεσκάσεις!!" είπε η μαμα της. "Και η τέλεια αφόρμη να πάμε για ψώνια" συνέχισε και της έκλεισε το μάτι.

"Δεν ξέρω μαμα θα το σκεφτώ.." Θα μπορούσε να ρωτήσει την Λυντια και την Εμμα αν ήθελαν να πάνε μαζί για ψώνια για να γνωριστούν καλύτερα.

"Είμαι κουρασμένη. Θα τα πούμε αύριο. "είπε και αφού φίλησε τους γονείς της για καληνύχτα ανέβηκε στο πάνω όροφο και κλείστηκε στο δωμάτιό της. Αφού έβαλε τις άνετες πυτζάμες της και επιασε τα καστανά της μαλλιά σε έναν άνακατο κότσο ξάπλωσε και έπεσε σε ένα βαθύ ύπνο σκεπτόμενη την επομενη μέρα.

Bad Boys Do It Better (L.H.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora