Κεφαλαιο 23

1.4K 107 2
                                    

Αφού οι φίλοι του αποχώρησαν από το δωμάτιο κλείνοντας την πόρτα πίσω τους, ο Αστον έμεινε να κοιτάει το πάτωμα προβληματισμένος. Η Ταρα δεν τόλμησε να μιλήσει. Φοβόταν ότι αν έλεγε κάτι ο Ας θα χανόταν και θα έφευγε για άλλη μια φορά από κοντά της. Μετά από μερικά λεπτά που φάνηκαν αιώνες, ο Αστον κάθισε στο κρεβάτι απέναντι της προσπαθώντας μάταια να κρατήσει μία απόσταση. Τότε μόνο η Ταρα άφησε την ανάσα της που δεν ήξερε ότι κρατούσε.

"Πως νιώθεις;" ρώτησε ο Αστον.

"Έχω νιώσει και καλύτερα η αλήθεια είναι.." απάντησε η Ταρα γελώντας θλιμμένα. "Ας, πραγματικά λυπάμαι..-"

"Όχι μην απολογείσαι.. Εγώ συγγνώμη που σου φέρθηκα τόσο άσχημα.. Δεν εννοούσα τίποτα από όσα είπα, ελπίζω να το ξέρεις".

"Δεν πειράζει Ας ήσουν θυμωμένος καταλαβαίνω.."

"Όχι! Δεν θα έπρεπε να σου μιλήσω έτσι..Ταρα, παρόλο που σε ξέρω για πολύ μικρό χρονικό διάστημα νοιάζομαι για εσένα. Ίσως μερικές φορές περισσότερο από ότι θα έπρεπε. Το να προσπαθήσω να σε μισήσω ήταν το πιο ηλίθιο πράγμα που έχω κάνει ποτέ στη ζωή μου! Καλά όχι το πιο ηλίθιο... Μια φορά όταν ήμουν μικρός με τον Καλουμ είχαμε πάει για πεζοπορία με τις οικογένειες μας και σκεφτήκαμε ότι θα ήταν καλή ιδέα να απομακρυνθούμε από τους γονείς μας για να βρούμε τον μεγαλοπόδαρο*.. Περιπλανιόμασταν για ώρες μέχρι που μας βρήκε ο δασοφύλακας!"

Η Ταρα δεν μπόρεσε να μην γελάσει στην σκέψη των μικρών Αστον και Καλουμ να αναζητούν περιπέτειες και να βρίσκονται σε μπελάδες. Ο Αστον γέλασε και αυτός.

"Τέλος πάντων" είπε γελώντας "Αυτό που θέλω να πω είναι ότι συγγνώμη αν σε πλήγωσα και ότι δεν θέλω να μαλώνουμε πλέον.."

"Ούτε εγώ θέλω Ας" είπε η Ταρα και τον τράβηξε σε μια σφιχτή αγκαλιά.

Όταν και οι δύο τραβήχτηκαν η Ταρα του χαμογέλασε αλλά ο Αστον έμεινε σοβαρός.

"Υπάρχει και κάτι άλλο που θέλω να σου πω".

"Τι συμβαίνει;"

"Έχει πέσει στην αντίληψή μου ότι εσύ και ο Λουκ... να εεμ είστε κάτι παραπάνω από φίλοι.."

"Σωστά" απάντησε η Ταρα κοκκινίζοντας. Ακόμα και η αναφορά του ονόματος του την αναστάτωνε.

'Αλήθεια που είναι ο Λουκ; Δεν ήταν εδώ όταν ξύπνησα...' αναρωτήθηκε.

"Απλώς θέλω να σε προειδοποιήσω. Δεν τον εμπιστεύομαι και ούτε εσύ πρέπει".

Bad Boys Do It Better (L.H.)Onde histórias criam vida. Descubra agora